Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I øvrigt kan jeg ikke huske et OB hold der har skabt så få chancer som vi gør nu.

    Vi har en del gange i historien haft scoringsproblemer og manglet en angriber, men aldrig har vi skabt så få chancer som nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      I øvrigt kan jeg ikke huske et OB hold der har skabt så få chancer som vi gør nu.

      Vi har en del gange i historien haft scoringsproblemer og manglet en angriber, men aldrig har vi skabt så få chancer som nu.
      Det store problem er at vi ikke har nogen plan B. Vi har kun plan A. Og den har vi ikke kvaliteten til at udføre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
        Det er vel endnu et eksempel på Kents famlen i blinde efter løsninger.

        I dag vil han gerne presse Randers bagkæde med løb fra midtbanen, men starter med Makrini og Tverskov der spiller med håndbremsen trukket.

        Selv om mange ikke vil anerkende det er Kent Nielsen en stor del af problemet.
        Han famler "i blinde" fordi det materiale, han har fået at arbejde med, og som han ganske rigtigt selv har været med til at finde og hente, det er ganske enkelt en pærevælling af lige dele middelmådighed og folk, der enten er passed their prime eller totalt fejlcastet til spillestilen.

        Kent er en stor del af problemet, men det ændrer ikke en døjt på det overordnede ansvar og hvis det er...

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
          I øvrigt kan jeg ikke huske et OB hold der har skabt så få chancer som vi gør nu.

          Vi har en del gange i historien haft scoringsproblemer og manglet en angriber, men aldrig har vi skabt så få chancer som nu.
          Der er endda dem som mener vi er godt med i kampene og kun mangler skarpheden .
          For mig at se ligner det at modstanderne bevidst i perioder lader os have bolden så vi kan udføre den totalt uinspirerende og ufarlige trillen på tværs og bagud fra midten og 10 meter frem , imens har modstanderne rigelig med tid til at organisere sig og samle kræfter . Vi har ingen folk de skal være opmærksomme på og kan med lethed lukke af for os når vi nærmer os deres felt .
          Der er ingen indlæg de skal være påpasselige med og vores dødbolde ligeså .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Der er endda dem som mener vi er godt med i kampene og kun mangler skarpheden.
            Og det er alle kommentatorer og "eksperter" fra TV. Det pisser mig af at de taler os så meget op! Vi er hamrende dårlige. Jeg ved ikke hvad der blænder alle idioterne på TV?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Og det er alle kommentatorer og "eksperter" fra TV. Det pisser mig af at de taler os så meget op! Vi er hamrende dårlige. Jeg ved ikke hvad der blænder alle idioterne på TV?
              For mange handler det om personlig stolthed, tror jeg. Mange af dem havde jo tippet os til top 3-4 og stort set samtlige i top 6. De skal jo nødigt ligne nogle der har taget fejl og er blevet forblændet af Kent Nielsens navn, og at de kunne genkende de spillere vi hentede i sommers, selvom at det er det der er tilfældet.

              Comment


                Man må ikke tro andet end, at Kent Nielsen også er en del af problemet. Spillerne er slet ikke sat op - det er hans ansvar. Ligesom drt er hans ansvar at sætte spillere på banen der kan vinde - uanset hvem det er han har at arbejde med

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  For mange handler det om personlig stolthed, tror jeg. Mange af dem havde jo tippet os til top 3-4 og stort set samtlige i top 6. De skal jo nødigt ligne nogle der har taget fejl og er blevet forblændet af Kent Nielsens navn, og at de kunne genkende de spillere vi hentede i sommers, selvom at det er det der er tilfældet.

                  Prøv nu at høre. De der eksperter er jo ikke fem potter pis værd. Særligt I en liga som vores, er der ingen, jeg gentager: INGEN, der kan kalde sig eksperter på hele superligaen, altså have overblik over alle hold. Skal man være ekspert i alle hold, skal man komme til alle holds træninger, være med på direktionsgangene, deltage i taktikmøderne osv. Når det er så tæt, som det er, er det vel nærmest kun FCK, der helt sikkert kan kaldes som titelkandidater.

                  Så hvad gør "eksperterne" så? Ja de gør det logiske: kigger efter de parametre, som ofte skaber velfungerende hold: kontinuitet, solide kræfter på nøglepositioner, profiler på holdet, og man lytter lidt til meldingerne hos klubberne mv. Og derfor kunne man godt forvente, at en mestertræner, der havde peget næsten hele sit hold ud, kunne få mere ud af det, end tilfældet er med Nielsen og OB pt. Jeg havde også selv en kortvarig opblomstrende optimisme, fordi jeg troede, trupsammensætningen var gennemtænkt af disse formodentligt kloge mennesker, selvom jeg et eller andet sted tvivlede. Den optimisme overlevede første kamp mod SIF, så var det slut. Der var journalisterne bare lidt mere tålmodige.

                  Comment


                    KN: Der mangler kvalitet i angrebet. Well duhhhhhhh

                    http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/3089283

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      KN: Der mangler kvalitet i angrebet. Well duhhhhhhh

                      http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/3089283
                      Samme ulidelige smøre om og om igen .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Han famler "i blinde" fordi det materiale, han har fået at arbejde med, og som han ganske rigtigt selv har været med til at finde og hente, det er ganske enkelt en pærevælling af lige dele middelmådighed og folk, der entensportsdirektøreir prime eller totalt fejlcastet til spillestilen.

                        Kent er en stor del af problemet, men det ændrer ikke en døjt på det overordnede ansvar og hvis det er...

                        MvH ChrisOB
                        Synes også at JH har dumpet.
                        Men er også overbevist at det ikke bliver alt automatisk bedre hvis JH kun forsvinder. Der er langt mere årsager for nedgangen imo:
                        - Som jeg skrev tidligere synes at JH og Kent har et fælles ansvar for sammensætning af det aktuelle hold.
                        - Vi var en klub med store finansielle problemer i de sidste år og dermed begynder ofte en nedgangsspiral.
                        - Vi er en klub med dårlige træningsfasciliteter som mange skrev herinde.
                        - Flere herinde - som vide sikker langt mere om det end jeg- kritiserer at vi er en klub med en ejer som åbenbart har kun en begrænset interesse i fodbold/OB.
                        -Var på stadion for AGF-kampen og er absolut overbevist at det var den tolvte mand som gav sejret. Fanscenen stod tilsammen og skabte en stemning hvor holdet kunne ikke tabe. Så er der også vi som kan tage (til mindst en del) indflydelse på udviklingen.
                        Derfor synes JH kan gerne gå hjemme. Men det vil være kun en del af løsningen og vi skulle ikke forvente at alt bliver bedre hvis han bliver fyret. Frygter vi er en klub som taber sine rødder/sin "DNA"og at få de tilbage har det brug for mere end kun en ny sportsdirektør.
                        Så måske jeg får kritik derfor herinde: men vejen ligger for mig ikke i den permanente gentagelse af kritikken mod ledelsen men i noget som "operation motivation" hvad mener i fælles aktioner at rykke tilsammen og stå tilsammen med holdet, med de drenge som kæmper til mindst røven ud af buksen i den stribede trøje. Tror det bringer os tilbage til vores rødder til mindst.
                        (Og jeg skriver det ABSOLUT IKKE for at forsvare JH - han kan gerne fucke of)
                        Last edited by andlox; 16-10-2016, 17:39.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Samme ulidelige smøre om og om igen .
                          Netop fordi det er det samme problem uge efter uge... Syntes dog at han glemmer at der også mangler kvalitet i forsvaret..
                          De forærer jo flere chancer væk end Lasse og Jonasson gjorde

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            [UMSETZUNG hrisOB;100239]Han famler "i blinde" fordi det materiale, han har fået at arbejde med, og som han ganske rigtigt selv har været med til at finde og hente, det er ganske enkelt en pærevælling af lige dele middelmådighed og folk, der entensportsdirektøreir prime eller totalt fejlcastet til spillestilen.

                            Kent er en stor del af problemet, men det ændrer ikke en døjt på det overordnede ansvar og hvis det er...

                            MvH ChrisOB
                            Synes også at JH har dumpet.
                            Men er også overbevist at det ikke bliver alt automatisk bedre hvis JH kun forsvinder. Der er langt mere årsager for nedgangen imo:
                            - Som jeg skrev tidligere synes at JH og Kent har et fælles ansvar for sammensætning af det aktuelle hold.
                            - Vi var en klub med store finansielle problemer i de sidste år og dermed begynder ofte en nedgangsspiral.
                            - Vi er en klub med dårlige træningsfasciliteter som mange skrev herinde.
                            - Flere herinde - som vide sikker langt mere om det end jeg- kritiserer at vi er en klub med en ejer som åbenbart har kun en begrænset interesse i fodbold/OB.
                            -Var på stadion for AGF-kampen og er absolut overbevist at det var den tolvte mand som gav sejret. Fanscenen stod tilsammen og skabte en stemning hvor holdet kunne ikke tabe. Så er der også vi som kan tage (til mindst en del) indflydelse på udviklingen.
                            Derfor synes JH kan gerne gå hjemme. Men det vil være kun en del af løsningen og vi skulle ikke forvente at alt bliver bedre hvis han bliver fyret. Frygter vi er en klub som taber sine rødder/sin "DNA"og at få de tilbage har det brug for mere end kun en ny sportsdirektør.
                            Så måske jeg får kritik derfor herinde: men vejen ligger for mig ikke i den permanente gentagelse af kritikken mod ledelsen men i noget som "operation motivation" hvad mener i fælles aktioner at rykke tilsammen og stå tilsammen med holdet, med de drenge som kæmper til mindst røven ud af buksen i den stribede trøje. Tror det bringer os tilbage til vores rødder til mindst.
                            (Og jeg skriver det ABSOLUT IKKE for at forsvare JH - han kan gerne fucke of)[/QUOTE]

                            For at samle fansene og få dem med på støtten kræver det troværdighed , den har JH for længst smidt over styr .
                            Et utal af udmeldinger som giver mindelser om komiske Ali har fjernet alt hvad der hedder respekt og tro på manden .
                            Og KN er godt på vej ad samme spor
                            Last edited by Magge; 16-10-2016, 17:09.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Synes også at JH har dumpet.
                              Men er også overbevist at det ikke bliver alt automatisk bedre hvis JH kun forsvinder. Der er langt mere årsager for nedgangen imo:
                              - Som jeg skrev tidligere synes at JH og Kent har et fælles ansvar for sammensætning af det aktuelle hold.
                              - Vi var en klub med store finansielle problemer i de sidste år og dermed begynder ofte en nedgangsspiral.
                              - Vi er en klub med dårlige træningsfasciliteter som mange skrev herinde.
                              - Flere herinde - som vide sikker langt mere om det end jeg- kritiserer at vi er en klub med en ejer som åbenbart har kun en begrænset interesse i fodbold/OB.
                              -Var på stadion for AGF-kampen og er absolut overbevist at det var den tolvte mand som gav sejret. Fanscenen stod tilsammen og skabte en stemning hvor holdet kunne ikke tabe. Så er der også vi som kan tage (til mindst en del) indflydelse på udviklingen.
                              Derfor synes JH kan gerne gå hjemme. Men det vil være kun en del af løsningen og vi skulle ikke forvente at alt bliver bedre hvis han bliver fyret. Frygter vi er en klub som taber sine rødder/sin "DNA"og at få de tilbage har det brug for mere end kun en ny sportsdirektør.
                              Så måske jeg får kritik derfor herinde: men vejen ligger for mig ikke i den permanente gentagelse af kritikken mod ledelsen men i noget som "operation motivation" hvad mener i fælles aktioner at rykke tilsammen og stå tilsammen med holdet, med de drenge som kæmper til mindst røven ud af buksen i den stribede trøje. Tror det bringer os tilbage til vores rødder til mindst.
                              (Og jeg skriver det ABSOLUT IKKE for at forsvare JH - han kan gerne fucke of)
                              For at samle fansene og få dem med på støtten kræver det troværdighed , den har JH for længst smidt over styr .
                              Et utal af udmeldinger som giver mindelser om komiske Ali har fjernet alt hvad der hedder respekt og tro på manden .
                              Og KN er godt på vej ad samme spor[/QUOTE]

                              Det er også foruroligende, at AK udtaler, at de har "brug for en succesoplevelse" Hvad var det AGF kampen var? Nej, det de har brug for er nye og bedre holdkammerater samt en kompetent sportslig ledelse. Intet andet.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                For at samle fansene og få dem med på støtten kræver det troværdighed , den har JH for længst smidt over styr .
                                Et utal af udmeldinger som giver mindelser om komiske Ali har fjernet alt hvad der hedder respekt og tro på manden .
                                Og KN er godt på vej ad samme spor
                                Det er også foruroligende, at AK udtaler, at de har "brug for en succesoplevelse" Hvad var det AGF kampen var? Nej, det de har brug for er nye og bedre holdkammerater samt en kompetent sportslig ledelse. Intet andet.

                                MvH ChrisOB[/QUOTE]

                                Måske føler de sig så gode at en sejr over AGF ikke betegnes som en succes men blot en selvfølge
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X