Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægCheftræner det har han været før i OB. Og sdj samt Randers ik?
Hvad er grunden til du ikke kan se vores tidl anfører gennem 8 år som som træner? Lederevnerne har han. Og trænererfaring. Endda en pokal titel med os.
Vores grundlæggende problemer starter længere oppe i hirakiet startende med Jesper Hansen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtænker der er størst farer for Kent efter næste kamp - der går vi på landsholdspause - plejer at være et "godt" tidspunkt at fyre trænere....så med 7 nederlag på stribe og måske 6 kampe uden mål.....
hvis ikke han så ryger der - så bliver han ikke fyret"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
MCS mener ikke at Kent skal fyres men kommer helt klart med en stikpille til JH
http://www.bt.dk/blogs/bts-sportsche...e-kent-nielsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMCS mener ikke at Kent skal fyres men kommer helt klart med en stikpille til JH
http://www.bt.dk/blogs/bts-sportsche...e-kent-nielsen
Helt grundlæggende så mener jeg denne sæson allerede bør betragtes som værende overstået - alt handler nu udelukkende om overlevelse - og så opbygning frem til næste sæson.
Mener man at kent kan sikre overlevelsen så skal han have så lang snor som muligt og så begynde arbejdet frem mod næste sæson. Det vil også sige at de indkøb der naturligvis skal laves - både til vinter og næste sommer - de skal planlægges og det NU!
Personligt er jeg ved at have mistet troen på Kent som den rette - men omvendt mener på ingen måde han har fået de rette betingelser at arbejde under - omend han nok bærer lige så stort ansvar for truppens sammensætning som JH - AAB folkene er jo nok ham der har peget på......og nogen ubetinget succes har de altså ikke været.
Jeg er træt af at høre på JH når han snakker om kontinuitet osv - omvendt så giver det jo god mening - og en træner fyring vil betyde vi endnu engang skal starte forfra.
Men vil man Kent og den spillestil han praktisere så kræver det altså man giver ham nogle ordentlige rammer at arbejde under - her mener jeg i den grad der er svigtet fra ledelsens side.
Kent står jo nok først for - men håber vitterligt man prøver en anden vej og smider JH på porten først - finder en ordentlig sportsdirektør og så lader kent fortsætte arbejdet.
Hvis ellers han kan få sit hold til at score igen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet er jo det der med tålmodighed og kontinuitet.....jeg kan sagtens følge tanken og tvivler også stærkt på at det hjælper at fyre kent.
Helt grundlæggende så mener jeg denne sæson allerede bør betragtes som værende overstået - alt handler nu udelukkende om overlevelse - og så opbygning frem til næste sæson.
Mener man at kent kan sikre overlevelsen så skal han have så lang snor som muligt og så begynde arbejdet frem mod næste sæson. Det vil også sige at de indkøb der naturligvis skal laves - både til vinter og næste sommer - de skal planlægges og det NU!
Personligt er jeg ved at have mistet troen på Kent som den rette - men omvendt mener på ingen måde han har fået de rette betingelser at arbejde under - omend han nok bærer lige så stort ansvar for truppens sammensætning som JH - AAB folkene er jo nok ham der har peget på......og nogen ubetinget succes har de altså ikke været.
Jeg er træt af at høre på JH når han snakker om kontinuitet osv - omvendt så giver det jo god mening - og en træner fyring vil betyde vi endnu engang skal starte forfra.
Men vil man Kent og den spillestil han praktisere så kræver det altså man giver ham nogle ordentlige rammer at arbejde under - her mener jeg i den grad der er svigtet fra ledelsens side.
Kent står jo nok først for - men håber vitterligt man prøver en anden vej og smider JH på porten først - finder en ordentlig sportsdirektør og så lader kent fortsætte arbejdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet er jo det der med tålmodighed og kontinuitet.....jeg kan sagtens følge tanken og tvivler også stærkt på at det hjælper at fyre kent.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-ikke-i-fare/
famous last words ... "X er ikke i fare .." Men er du???
gid man kunne tage OBM' s manglende sikkerhed som udtryk for at JH ikke var sikker .. Alternativt NT's..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Er helt med at han beskytter sin træner, så absolut. Og det er som også et fint interview...
... men det her er en omgang gylletank: og så længe vi ser, at vi over hele linjen er hastigt på vej fremad, så må vi leve med, at vi har dårlige perioder på enkelte områder, siger han videre.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEr helt med at han beskytter sin træner, så absolut. Og det er som også et fint interview...
... men det her er en omgang gylletank: og så længe vi ser, at vi over hele linjen er hastigt på vej fremad, så må vi leve med, at vi har dårlige perioder på enkelte områder, siger han videre.
Så på den måde intet nyt - og ganske forventeligt at man siger det. Udelukker på ingen måde at Kent kan være færdig lørdag morgen.....eller om 3 uger.....eller eller eller
Comment
Comment