Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    ...såsom 7 nederlag og 4 uafgjorte kampe i Superligaen i 13 kampe?
    Siger ikke at jeg er enig. Men ledelsen har smidt det gigantiske kontinuitetskort ud i pressen sidste 2-3 uger og vil ikke fyre nogen pga en tabt pokalkamp..
    De har malet sig op i et hjørne og er tvunget til at trække det så langt som muligt

Comment

Det er lige før, jeg kommer med et spagt "Kent raus". Fordi:

- Der har gennem lang tid ikke været nogen positiv udvikling i spillet. Det med en trup, som KN er fuldt tilfreds med og vel selv har håndplukket mange spillere. Af de spillere, som han har været inde over, har flere været gedigne flop.

- Det er urealistisk, at KN pludselig skulle kunne forløse det potentiale, som han taler om. Dermed står den på nedrykningsdrama.

- I forhold til de forventninger, han igen og igen selv har skruet op i forhold til top 6, har han dumpet med et brag.

- I hvor mange klubber får træneren lov til bare at tabe og tabe samtidig med, at der ingen positiv udvikling er? Den eneste positive udvikling, jeg kan se, er, at han har fået truppen til at kæmpe for sagen i enkelte kampe som fx mod agf.

- KN fastholder en spillestil, som ikke skaffer os point. I vores situation handler det udelukkende om point. Det ville en Ove P. have forstået. Især når vi kommer bagud går vores spillestil i opløsning og det hele virker improviseret.

På den anden side, kunne Kent have forudset, at så mange spillere ikke ville performe?
      Izunna - stor profil hos fcm, solgt for høj pris til udlandet - ham ville jeg også have hentet
      KEP - Danmarksmester, forsvarskrumtap de unge ville kunne læne sig op ad - ville også have hentet
      Jönsson - trods alt en profil med 32 kampe for aab i sidste sæson - ville også have hentet
      Festersen/AK - først dream team - nu jammerdal
      Jeg troede også på mindst en top 6 før sæsonstart, godt gejlet op af pressen.

Men når alt kommer til alt er det KNs job at skaffe point. Det har han ikke gjort. Havde der så bare været forhåbninger om, at "nu vender det" - men det er der heller ikke..
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        KN er rekordernes mand i OB .

Flest minutter uden mål .
        Flest kampe uden point
        På vej til flest udekampe uden mål ..
        Og så er han indtil videre i denne sæson 0.1 point fra at være på samme snit som nedrykningen i 98... så mon ikke den rekord også er nappet, efter FcK kampen på Søndag...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Næh, der er ingen grund til at spilde kræfter og risikere skader og karantæner ved at fortsætte i pokalturneringen. Foråret bliver alligevel ekstremt hektisk og presset for at undgå nedrykning. Her bliver der brug for alle mand og kræfter.

Hvad angår FCK og Silkeborg, så ville det ikke undre mig, om vi tager et point hjemme mod FCK (hvorefter Jesper Hansen erklærer krisen for overstået), mens vi ugen efter taber i Silkeborg og bliver isoleret på sidstepladsen.
          Bestemt ikke urealistisk at vi er sidst om 2-3 runder

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Bestemt ikke urealistisk at vi er sidst om 2-3 runder
            Den plads kan vi skam allerede have til deling med Esbjerg efter deres kamp i aften. Og efter FCK-kampen kan den være vores egen (Esbjerg har FCM hjemme i samme runde). Læg mærke til, at der er ved at opstå et hul mellem plads nummer 8 og 9. De nuværende hold i bund-seks kommer til at spille om nedrykning. Det bliver ikke sjovt for OB. Alle modstanderne er minimum på niveau med OB eller lidt bedre.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Den plads kan vi skam allerede have til deling med Esbjerg efter deres kamp i aften. Og efter FCK-kampen kan den være vores egen (Esbjerg har FCM hjemme i samme runde). Læg mærke til, at der er ved at opstå et hul mellem plads nummer 8 og 9. De nuværende hold i bund-seks kommer til at spille om nedrykning. Det bliver ikke sjovt for OB. Alle modstanderne er minimum på niveau med OB eller lidt bedre.
              Og denne gang kommer Ove P ikke til undsætning

Comment

Og denne gang kommer Ove P ikke til undsætning
                One can only hope ..
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

One can only hope ..
                  Han opgiver ikke en oprykning med Hobro for at redde en synkende skude endnu engang...

Comment

Han opgiver ikke en oprykning med Hobro for at redde en synkende skude endnu engang...
                    Nej, og jeg ville sagtens kunne forstå ham. Eneste måde at få ham tilbage er at tilbyde ham en manager- eller sportsdirektørrolle med fuldstændig styring over klubbens udvikling og retning.

Comment

Nej, og jeg ville sagtens kunne forstå ham. Eneste måde at få ham tilbage er at tilbyde ham en manager- eller sportsdirektørrolle med fuldstændig styring over klubbens udvikling og retning.
                      Hvilket ville være en fatal fejl, i mine øjne.
                      Ove P. er ikke ekspert i udvikling, han er ekspert i at spille destruktivt og hive point i land på den vis.
                      I Esbjerg fejlede han totalt da der skulle spilles med i toppen ... og blev fyret.
                      Hvor har folk fået den her ide fra, at Ove P. kan udvikle en klub?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Ove P. er ikke ekspert i udvikling, han er ekspert i at spille destruktivt og hive point i land på den vis.
                        I Esbjerg fejlede han totalt da der skulle spilles med i toppen ... og blev fyret.
                        Fejlede totalt? han havde en stor finger med i spillet, da EFB fik bronze for en 12 år siden ca. fandt stort set alle spillerne, der blev store profiler.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Som SU siger, så stod han bag det historisk gode Esbjerg-hold i 2003/04-stykker. Det var ham som opfandt Jan Kristiansen, Tommy Bechmann, Anders Møller Christensen, Fredrik Berglund, Hans Henrik Andreasen og mange flere af deres fantastiske spillere.

Det underlige ved Ove Pedersens karriere er, at hver gang han har skabt nogle resultater (FCM, Esbjerg, AGF og OB som eksempler), så bliver han smidt på porten og erstattet med en mere kendt og populær profil som Troels Bech eller Kent Nielsen, hvorefter det igen går ned for klubben.

Han er uddannet bankmand, har opnået store resultater som træner og er nok den person i Danmark med det største fodboldnetværk. Det skriger da på, at han ville være en perfekt sportsdirektør i OB.

Comment

AK tror på Kent, og mener at 24 spillere skal fyres før Kent bliver det. Det er jeg sådan set enig med ham i.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-inden-fyring/

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              AK tror på Kent, og mener at 24 spillere skal fyres før Kent bliver det. Det er jeg sådan set enig med ham i.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-inden-fyring/
                              Måske ikke 24 spillere. Men der kunne hurtigt findes en del. De skal selvfølgelig bakke Kent og klubben op. Specielt AK med hans monsterkontrakt i menté..

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Onsdag spiller OB så i Vendsyssel. Normalt ville jeg jo sige, at det burde være en walk over, men...
                                Hvis OB taber den kamp, så bør der være nogen, der er fortid i OB. FCK på søndag kan man ikke forvente at vinde over, og næstefter venter Silkeborg. Selv SIF er jeg i tvivl om, om OB kan sejre imod. Noget skal ske inden løbet for alvor er kørt!
                                Jeg har ikke tjekket odds men vil tro Vendsyssel er svagt favorit.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Working...
                                X