Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har skrevet til stemmer fra Ådalen. De har desværre ikke licens til at vise billeder fra kampene..

    Comment


      Jeg forstår godt Kent er utilfreds med spillernes præstation i dag, men jeg har godt nok ikke meget til overs for stilen.

      Jeg er slet ikke i tvivl om at hans meget negative og brovtende råb fik trukket den sidste selvtillid ud af Helenius undervejs. Jeg undrer mig over, at han ikke forsøger sig med konstruktive tilråb i stedet - særligt til spillere som vi ved har behov for mental hjælp til at levere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Jeg forstår godt Kent er utilfreds med spillernes præstation i dag, men jeg har godt nok ikke meget til overs for stilen.

        Jeg er slet ikke i tvivl om at hans meget negative og brovtende råb fik trukket den sidste selvtillid ud af Helenius undervejs. Jeg undrer mig over, at han ikke forsøger sig med konstruktive tilråb i stedet - særligt til spillere som vi ved har behov for mental hjælp til at levere.
        Det er Ståle vol.2 .... man bliver så træt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det er Ståle vol.2 .... man bliver så træt.
          I det mindste kan man forstå hvad han siger

          Comment


            Må håbe at spillerne kan høre hvad han råber. Det eneste jeg kan høre er CASPEEER! og BVARRR!
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Må håbe at spillerne kan høre hvad han råber. Det eneste jeg kan høre er CASPEEER! og BVARRR!
              Og NICKLASSSSS!!!

              Comment


                Er det ikke som Morten Olsen som havde svært ved at indrette sig efter at unge mennesker ikke er den samme type unge mennesker i årtier. For eksempel har de færreste i dag været i militæret eller har haft tydelige autoritære lærere i skolen. Og på arbejdsmarkedet har de heller ikke været. Så for dem fremstår Kent vel bare som en irriterende idiot. Skal de eller han ændre sig. De er i flertal.
                Jeg er gammel nok til at hans form måske ikke ville skade mine præstationer - måske. Men en mand på hans alder og i hans position SKAL kunne lægge lidt bånd på sig selv - eller tage en pille.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Er det ikke som Morten Olsen som havde svært ved at indrette sig efter at unge mennesker ikke er den samme type unge mennesker i årtier. For eksempel har de færreste i dag været i militæret eller har haft tydelige autoritære lærere i skolen. Og på arbejdsmarkedet har de heller ikke været. Så for dem fremstår Kent vel bare som en irriterende idiot. Skal de eller han ændre sig. De er i flertal.
                  Jeg er gammel nok til at hans form måske ikke ville skade mine præstationer - måske. Men en mand på hans alder og i hans position SKAL kunne lægge lidt bånd på sig selv - eller tage en pille.
                  Helt enig. Og vi har derudover ja flere spiller i holdet som kan score 3 selvmål uden at ham ville råbe efter de. Det må være deprimerende for de andre som bliver nedgjort af ham.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Kan huske jeg nævnte det da vi skrev kontrakt med ham, at jeg ikke forstod hans udråb mod spillerne, i stedet for brugbar kritik. At GREVE!!!!!! For helvede !!!!!! Skulle være bedre end Greve ! Slip den en gang tidligere, se højresiden eller hvad det nu må være at fejlen var, det forstår jeg ikke. Der er forskellige måder at lede på, men at få at vide hvad man skulle have gjort i stedet, må det alt andet lige være bedre. Tænker kritikken kommer efter kampene og til træning, men synes sagtens den kan tages når det sker. Også mere motiverende for en spiller, frem for bare at få at vide, at det var rigtig skidt det du lige lavede.

                    Men den del tror jeg ikke han kommer til at ændre på.

                    End anden der råber ekstremt meget er Bo Henriksen, men det er trods alt den motiverende af slagsen hvor du får en fejring som om det var et mål, hver gang du tager et rigtig løb eller laver en god takling. Det kan dog også blive for meget, men man må sige at den mand har fået noget ud af de spillermaterialer han haft i de klubber han har været i.

                    Comment


                      Kents tilråb til spillerne på banen er ligeså konstruktive som den gennemsnitlige fan efter en ramme fadøl...

                      Comment


                        Hold nu op, i siger det selv, det er begrænset hvad spillerne får ud af hans råben og skrigen på sidelinjen, og det er både den positive og negative af slagsen.
                        Det der er vigtigt er hvad han siger og hvordan han får det kommunikeret før og efter kampen. Under kampen er, og det er for så vidt ligegyldigt om det er ludo eller en superligakamp, der vil konkurrencemennesker være i sin følesers vold, og her er Kent mere ekstrovert end andre ja.
                        Men vil gerne ligge hovedet på blokken og garantere, at den Kent vi ser og hører under kamp, 100 procent er en person som spillerne er indforstået med. Og hvis ikke så skal spillerne alt andet lige, være i stand til at abstrahere herfra, men som sagt tror jeg ikke der er et problem her.
                        For at opsummere så er spillere i kampsituationer, og her indgår pausen i mellem halvlegene, i stand til at modtage og forstå meget få beskeder, hvor det har en reel effekt, og det er trænerteamet 100 procent klar over, så det Kent står og råber på sidelinjen skal man mere tage som engagement og som hans måde at håndtere de mange følelser, der alt andet lige, vil være hos en Superliga-træner. Fremfor at det er et forsøg på rettelser og motivation, da det er meget begrænset hvad det har af effekt.
                        Alt dette er selvfølgelig set fra min pov og aner ikke hvilket forskruet mind-set Kent reelt set render rundt med..
                        Last edited by Sepa; 24-07-2017, 21:50.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
                          Hold nu op, i siger det selv, det er begrænset hvad spillerne får ud af hans råben og skrigen på sidelinjen, og det er både den positive og negative af slagsen.
                          Det der er vigtigt er hvad han siger og hvordan han får det kommunikeret før og efter kampen. Under kampen er, og det er for så vidt ligegyldigt om det er ludo eller en superligakamp, der vil konkurrencemennesker være i sin følesers vold, og her er Kent mere ekstrovert end andre ja.
                          Men vil gerne ligge hovedet på blokken og garantere, at den Kent vi ser og hører under kamp, 100 procent er en person som spillerne er indforstået med. Og hvis ikke så skal spillerne alt andet lige, være i stand til at abstrahere herfra, men som sagt tror jeg ikke der er et problem her.
                          For at opsummere så er spillere i kampsituationer, og her indgår pausen i mellem halvlegene, i stand til at modtage og forstå meget få beskeder, hvor det har en reel effekt, og det er trænerteamet 100 procent klar over, så det Kent står og råber på sidelinjen skal man mere tage som engagement og som hans måde at håndtere de mange følelser, der alt andet lige, vil være hos en Superliga-træner. Fremfor at det er et forsøg på rettelser og motivation, da det er meget begrænset hvad det har af effekt.
                          Alt dette er selvfølgelig set fra min pov og aner ikke hvilket forskruet mind-set Kent reelt set render rundt med..
                          Jeg synes godt nok også der er gang i en voldsom overfortolkning. Hver SL-træner har sin egen måde at gøre det på og jeg har virkelig svært ved at se at den ene måde skulle være mere rigtig end den anden. Man kan jo også argumentere for at det er umuligt at forstå Ståle, men det går sgu meget godt alligevel. Derudover har jeg heller ikke hørt andet end at spillerne (inklusiv de unge) var meget glade for Kent i AaB, så det der med at de ikke skulle have respekt for ham fordi han står og råber, det har jeg godt nok svært ved at følge.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Jeg synes godt nok også der er gang i en voldsom overfortolkning. Hver SL-træner har sin egen måde at gøre det på og jeg har virkelig svært ved at se at den ene måde skulle være mere rigtig end den anden. Man kan jo også argumentere for at det er umuligt at forstå Ståle, men det går sgu meget godt alligevel. Derudover har jeg heller ikke hørt andet end at spillerne (inklusiv de unge) var meget glade for Kent i AaB, så det der med at de ikke skulle have respekt for ham fordi han står og råber, det har jeg godt nok svært ved at følge.
                            Du ved det ikke. Jeg ved det ikke. Og AAB er snart længe siden. Men vi ser for mange hæmmede spillere. Det kan jo ikke kun være fordi de bor/arbejder i Odense nu.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Du ved det ikke. Jeg ved det ikke. Og AAB er snart længe siden. Men vi ser for mange hæmmede spillere. Det kan jo ikke kun være fordi de bor/arbejder i Odense nu.
                              Snart længe siden? Det er et par år siden. Det er altså ikke en helt ny generation af spillere med en helt anden opdragelse han arbejder med nu.

                              Comment


                                Jeg synes godt nok, at der overdrives gevaldigt i den her sag. Jeg ved godt, at alt er "lort" i OB i øjeblikket. Men at søge en del af årsagen i Kents tilråb til spillerne under kampen er i min optik lige at være paranoid nok. Alt det med at ungdommen ikke er vandt til det og de bliver hæmmet af det er altså at lede efter spøgelser, hvor der ingen er. Men det er jo bare min holdning.

                                Comment

                                Working...
                                X