Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    KNs kommentar til at vi har mistet en type som Makrini, og han ikke er erstattet og ikke kan erstattes i truppen: "sådan en type har Barcelona heller ikke"

What a joke...
    Jeg giver hverken dig eller Kent ret.
    Sergio Busquets er vel Barcelona's version af Makrini. Busquets er så bare niveauer over.

Men jeg kunne sgu også godt tænke mig at Kent går ud og melder at han er skuffet over der ikke er købt f.eks. en angriber ind der kunne presse og aflaste i tilfælde af skader.
    På den måde vil Festersen og AK måske også føle at de skal tage sig lidt ekstra sammen for at vise at indkøbet der ikke kom ville være spild (f.eks. ved at score, lave assist eller andet brugbart).

Comment

Kent Nielsen fortsætter sit røvsutteri på JH.

http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...10730da68f487c

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Selvf. gør det det det, men der altså ingen der bliver bedre individuelt, eller som trup og hold af at få at vide at de "stinker" og faktisk er nogen skidte fodboldspillere. Sådan arbejder en moderne træner som KN bare ikke (end ikke OP ville gøre det) Det gælder for KN om at få det optimale ud af en "ramt" trup
        Han kan jo nøjes med at sige at der mangler forstærkninger, uden at svine de nuværende spillere ... andet end indirekte.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så har vi den igen. Kan meget bedre lide Zornigers stil her end Kents

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/z...julsager-salg/

- Jeg er ikke bestemt ikke tilfreds med situationen, som den ser ud lige nu. Nu begynder puslespillet virkelig på midtbanen, siger Zorniger til Ekstra Bladet.

- Jeg mener ikke, at vi har hentet nogen egentlig erstatning for ham.
          Det synes jeg er fair nok at give udtryk for, om det er smart er en anden sag.

Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tm_campaign=ni

hmmmmm
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Ja det er snart blevet til en farce. Man vil under ingen omstændigheder erkende at man er kommet svækket ud af vinduet...
              Men en ting har han ret i.. Vinderen har altid ret. Og jeg glæder mig desværre ikke til at få det

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det synes jeg er fair nok at give udtryk for, om det er smart er en anden sag.
                Kan vel diskutteres ja. Men er personligt bare mere til den stil end Kents nuværende..
                Føler bare aldrig at han er 100% ærlig altid i medierne og kalder sjældent en spade for en spade.. Det havde jeg forventet da han tiltrådte

Comment

Vil ikke sige røvsutteri, vil sige klovneri, samt ukorrekt... Som om Joan ikke er blevet prøvet af som kant før OB... HA! Bla bla bla, Kent...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Han kan jo nøjes med at sige at der mangler forstærkninger, uden at svine de nuværende spillere ... andet end indirekte.
                    Det vil jeg da også håbe han gør ... internt
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det vil jeg da også håbe han gør ... internt
                      Joo, men når behovet for forstærkninger er så åbenlyst som her, så er det smartere at være ærlig udadtil ... ellers kommer det til at fremstå uærligt og lidt komisk.

Som hvis Kevin Magnussen forsøgte, at negligere at mekanikerne havde glemt det fjerde hjul og han derfor skulle starte med 3.

Jeg er ikke fan.

Comment

”You collect strikers”, sagde vores bedste træner nogensinde, Bruce Rioch, da han var træt af ledelsens leflen med pengene.

Rioch var en mand efter mit hoved. Han sagde, hvad han mente, og det måtte ledelse, spillere og fans så forholde sig til. Ledelsen elskede ham nok ikke for sin udtalelse, men truppen elskede ham. Han formåede som få andre at gøre ALLE spillere bedre, end de reelt var. Det var fantastisk at opleve.

Vi har aldrig haft så sammentømret og mentalt stærk en trup som den, Bruce Rioch overgav til Michael Hemmingsen på vikarbasis og senere Lars Olsen. Havde vi vundet det forbandede mesterskab, hvis vi kunne have holdt på Bruce? Ja, det er jeg overbevist om. Historien ville have været en helt anden end i dag, hvis Bruce havde haft Fall, Utaka, Djemba Djemba og de andre stjerner under sine vinger. Lars Olsen kunne aldrig vinde den magtkamp.

Jeg skriver bare det her, fordi jeg er frustreret over en træner, der garanteret tænker sit (ellers er han virkelig mærkelig), men som bliver ved med at sutte så meget røv på sin chef, at selv de dyreste bøffer må have en ubehagelig bismag af Jesper Hansens måltider dagen før.

Kent Nielsen er glad for sin løn og klamrer sig til taburetten så længe, han kan. Jesper Hansen gør det samme. Det er en fødekæde, som går hele vejen op til Thorborg.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          ”You collect strikers”, sagde vores bedste træner nogensinde, Bruce Rioch, da han var træt af ledelsens leflen med pengene.

Rioch var en mand efter mit hoved. Han sagde, hvad han mente, og det måtte ledelse, spillere og fans så forholde sig til. Ledelsen elskede ham nok ikke for sin udtalelse, men truppen elskede ham. Han formåede som få andre at gøre ALLE spillere bedre, end de reelt var. Det var fantastisk at opleve.

Vi har aldrig haft så sammentømret og mentalt stærk en trup som den, Bruce Rioch overgav til Michael Hemmingsen på vikarbasis og senere Lars Olsen. Havde vi vundet det forbandede mesterskab, hvis vi kunne have holdt på Bruce? Ja, det er jeg overbevist om. Historien ville have været en helt anden end i dag, hvis Bruce havde haft Fall, Utaka, Djemba Djemba og de andre stjerner under sine vinger. Lars Olsen kunne aldrig vinde den magtkamp.

Jeg skriver bare det her, fordi jeg er frustreret over en træner, der garanteret tænker sit (ellers er han virkelig mærkelig), men som bliver ved med at sutte så meget røv på sin chef, at selv de dyreste bøffer må have en ubehagelig bismag af Jesper Hansens måltider dagen før.

Kent Nielsen er glad for sin løn og klamrer sig til taburetten så længe, han kan. Jesper Hansen gør det samme. Det er en fødekæde, som går hele vejen op til Thorborg.
                          Men de har så også lagt alle deres æg i én kurv. Hvis vi rykker ned, kan jeg ikke se at ledelsen kan retfærdiggøre at holde fast i dem begge, eller bare én af dem. Kent er så fedtet ind i JHs retorik, at de efterhånden er uadskillelige. Kent har i hvert fald et enormt forklaringsproblem, hvis hans totale opbakning til JH viser sig at være uden hold i virkeligheden.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Vil ikke sige røvsutteri, vil sige klovneri, samt ukorrekt... Som om Joan ikke er blevet prøvet af som kant før OB... HA! Bla bla bla, Kent...
                            Igen. En halv løgn for at få tingene til at gå op. Joan spillede kant i VB over rigtig lang... Jeg gætter på 1 år
                            Røgslør,spin og hvide løgne er desværre blevet dagligdag i Ådalen for at skjule over hvad der virkelig foregår

Comment

Joo, men når behovet for forstærkninger er så åbenlyst som her, så er det smartere at være ærlig udadtil ... ellers kommer det til at fremstå uærligt og lidt komisk.

Som hvis Kevin Magnussen forsøgte, at negligere at mekanikerne havde glemt det fjerde hjul og han derfor skulle starte med 3.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Men de har så også lagt alle deres æg i én kurv. Hvis vi rykker ned, kan jeg ikke se at ledelsen kan retfærdiggøre at holde fast i dem begge, eller bare én af dem. Kent er så fedtet ind i JHs retorik, at de efterhånden er uadskillelige. Kent har i hvert fald et enormt forklaringsproblem, hvis hans totale opbakning til JH viser sig at være uden hold i virkeligheden.
                                Begge 2 bør uden tvivl fyres samtidig

Comment

Working...
                                X