Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Enig. Kent må videre.. Han er desværre ikke træneren for os. Noget skal der ske nu.. De kan jo forhelvede ikke blive ved med "vi tror på dem vi har". Alle kan se det ikke fungerer.. ALLE! Undtagen folk ansat i OB.
    havde han ikke et i forvejen. Eller var det kun en henstilling.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Er Niels Nielsen en mulighed? Altså den nu tidligere damelandsholdstræner.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Tjah .. Det ville måske føles lidt mærkeligt for ham at overtage en trup, der har så lidt mandshjerte i forhold til damelandsholdet.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Tjah .. Det ville måske føles lidt mærkeligt for ham at overtage en trup, der har så lidt mandshjerte i forhold til damelandsholdet.
          ha ha ja der er sgu mere mandfolk over damelandsholdet

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Nu er vi jo blevet tudet ørerne fulde den sidste måneds tid om, at man slet ikke kan sammenligne damefodbold og herrefodbold, så det lyder umiddelbart ikke særligt hensigtsmæssigt, at han skulle gå direkte fra damefodbold og direkte ind i et Superliga cheftræner-job. Der må trods alt også skulle en eller anden form for omstillingsperiode til, hvor han først skal have styrket kendskabet til herrefodbolden lidt igen, hvor hans blik næppe har været rettet stift imod de sidste fire år i hvert fald, og så er det vel også alt andet lige nogle andre mekanismer der gør sig gældende træningsmæssigt og taktisk. Det trænings- og elitemiljø der er i en Superligaklub som OB, kan jo slet ikke sammenlignes med damelandsholdet eller dameholdet i Brøndby.

Så vidt jeg ved har han kun trænet talenter inden for herrefodbolden, og alene det spring fra talenttræner til seniortræner, er jo et stort skridt der kræver tilvænning for mange, så han bør slet ikke være aktuel i OB i min verden, før han har haft en cheftrænerjob i 1. div eller været assistent eller lignende i en Superligaklub, som minimum.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Der er kæmpe forskel på Ove P og Kent Nielsen.
              Kent Nielsen kan gennemføre en spillestil og føre spillet op på et højere niveau og på samme tid introducere unge spillere.....Ove P kan redde et hold, men ikke bygge et hold op, det har han i hvert fald ikke vist endnu.
              Samtidig så spiller Kent også langt mere underholdende.....

Ha ha kom lige til at kigge på denne ;-)

Har KN levet op til dine forventninger ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Ha ha kom lige til at kigge på denne ;-)

Har KN levet op til dine forventninger ?
                Husker ikke indlægget specifikt, men jeg ville skrive det samme i dag.

Kent`s problem er, som jeg ser det, at de spillere han har bedt om, overordnet set ikke har været gode nok, samt at han arbejder under en indkøber som hellere sparer 1 krone mere, end tager et mindre sats.

Jeg har faktisk skrevet det en del gange, den spillestil som Kent gerne vil praktisere, det hurtige spil langs jorden, er simpelthen ikke muligt på et højt nok niveau, med den nuværende trup.

Der hvor jeg mener han han har skuffet er altså i de spillere han selv har bedt om, spilkonceptet er ret klart ... det kræver bare bedre spillere/andre typer.

Casper N. er et godt eksempel, han kan løbe ... og det er så det, hvad fanden var planen med at få ham til OB?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Ove P. gjorde det vel meget godt med Esbjerg? byggede et hold op, udviklede talenterne, fandt de gode udenlandske profiler.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Husker ikke indlægget specifikt, men jeg ville skrive det samme i dag.

Kent`s problem er, som jeg ser det, at de spillere han har bedt om, overordnet set ikke har været gode nok, samt at han arbejder under en indkøber som hellere sparer 1 krone mere, end tager et mindre sats.

Jeg har faktisk skrevet det en del gange, den spillestil som Kent gerne vil praktisere, det hurtige spil langs jorden, er simpelthen ikke muligt på et højt nok niveau, med den nuværende trup.

Der hvor jeg mener han han har skuffet er altså i de spillere han selv har bedt om, spilkonceptet er ret klart ... det kræver bare bedre spillere/andre typer.

Casper N. er et godt eksempel, han kan løbe ... og det er så det, hvad fanden var planen med at få ham til OB?
                    Det samme kan spørges om både Perreira, Izunna, Desler, Greve, Thrane - og ja også lidt om Tverskov og KEP. Jeg har endnu ikke set teknisk og pasningsmæssigt niveau hos de spillere, der har været i nærheden af godt nok til den spillestil. Det er altså mange centrale spillere, som simpelthen ikke passer til den måde Kent vil spille fodbold på.

Og hvad med Barret? Er han ikke også mere en dynamisk type end en pasningsspiller?

Jönsson bliver til dels gjort impotent af skabelonerne - det samme med Joan, når han spiller kant. Og angriberne kan først blive gode, hvis de spillere, som Kent selv bemærker, spillede bolden hurtigere fremad - hvilket de ikke gør, fordi de ikke tænker hurtigt nok fodbold - og derfor vælger den sikre løsning.

Jeg har sjældent oplevet et større mismatch imellem spillertyper og valg af spillestil.

Det er nærmest himmelråbende amatøragtigt. Anskaf en individualist eller et stort skur a lå Zohore, sats entydigt på andenbolde - så Casper N, Greve, Izunna og Deslers dynamik kommer til sin ret. De skal ikke være pasningsspillere - de skal buldre for fanden.

Så kan det måske skabe plads til Joan, Jönsson, AK og Helenius. Og også gøre JJ bedre. Som det er nu forbliver de impotente, fordi det er for nemt at dække Kents opspil op, når spillerne der skal udføre det nede fra og fra siderne ikke er pasningsstærke.

Det burde være logik for burhøns.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Det samme kan spørges om både Perreira, Izunna, Desler, Greve, Thrane - og ja også lidt om Tverskov og KEP. Jeg har endnu ikke set teknisk og pasningsmæssigt niveau hos de spillere, der har været i nærheden af godt nok til den spillestil. Det er altså mange centrale spillere, som simpelthen ikke passer til den måde Kent vil spille fodbold på.

Og hvad med Barret? Er han ikke også mere en dynamisk type end en pasningsspiller?

Jönsson bliver til dels gjort impotent af skabelonerne - det samme med Joan, når han spiller kant. Og angriberne kan først blive gode, hvis de spillere, som Kent selv bemærker, spillede bolden hurtigere fremad - hvilket de ikke gør, fordi de ikke tænker hurtigt nok fodbold - og derfor vælger den sikre løsning.

Jeg har sjældent oplevet et større mismatch imellem spillertyper og valg af spillestil.

Det er nærmest himmelråbende amatøragtigt. Anskaf en individualist eller et stort skur a lå Zohore, sats entydigt på andenbolde - så Casper N, Greve, Izunna og Deslers dynamik kommer til sin ret. De skal ikke være pasningsspillere - de skal buldre for fanden.

Så kan det måske skabe plads til Joan, Jönsson, AK og Helenius. Og også gøre JJ bedre. Som det er nu forbliver de impotente, fordi det er for nemt at dække Kents opspil op, når spillerne der skal udføre det nede fra og fra siderne ikke er pasningsstærke.

Det burde være logik for burhøns.

MvH ChrisOB
                      Jeg har ikke læst det hele, men helt enig i dine andre eksempler, måske med undtagelse af de sidste 2.
                      Det var kun et eksempel og måske det bedste.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...emoede/6797971

Jeg kunne virkelig godt ønske mig, at vores bestyrelse kom med en lignende melding. Som viser at der er fokus på, at tingene mildt sagt ikke kører optimalt.

I stedet stikker man hovedet i busken, lukker øjnene og tænker alt er godt.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Jeg kunne virkelig godt ønske mig, at vores bestyrelse kom med en lignende melding. Som viser at der er fokus på, at tingene mildt sagt ikke kører optimalt.

resultaterne er ikke dårlige nok endnu til sådan en udmelding

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Er helt enig i den sidste linje, og et af OB's største problemer er den arrogance Thorborg viser overfor fans og journalister. OB er for mig selv, og mange andre jeg kender, enormt elitært. OB anderkender denne mening og reagerer så ved, at putte en orm på trøjen og fjerne alle goder for spillerne. Hvor jeg, og alle jeg kender, er fuldstændig ligeglade med de tiltag, vi vil bare gerne vide en smule om den retning, som vores elskede klub er i gang med, så kom nu på banen Thorborg.

Comment

Der hvor Kent virkelig er en succes er hans kontinuerlige tro på at hans lejesvende fra AAB nok skal løse problemerne selvom de tydeligvis ikke gider.

Det sikrer at vores ungdomsspillere, som har blod på tanden, ikke får de minutter de skal bruge for at udvikle sig.

Det vil få konsekvenser i forhold til deres og holdets fremtidige udvikling og for økonomien fordi spillersalg ud fra den nuværende trup er komplet urealistisk.

Kent er derfor ikke kun en succes nu, men er også ved at sikre at vi mange år frem vil vedblive at være en succes......

Comment

Faldt lige over den her, så forstår jeg bedre at vi er så kedelige:

Fint at den interne kamp endte 0-0. Hvis den havde endt 4-3, havde nogen i hvert fald slækket på deres opgaverne. Det er min indstilling til den slags kampe, sagde Kent Nielsen.

Godt at kunne spille til 0, men når man har lamme angribere, så ville det da være rart hvis de bare engang i mellem viser skarphed.

Comment

Working...
                                X