Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Når vi nu snakker om folk der ikke taler ud af posen, så tænker jeg på den dækning der var omkring Man U og Hull i tirsdags.

Der var David Nielsen i studiet, jeg kan sgu godt lide den måde han er på.
    Han virker heller ikke bange for at kalde en spade en spade og en klaphat en klaphat :)

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Der var David Nielsen i studiet, jeg kan sgu godt lide den måde han er på.
      Han virker heller ikke bange for at kalde en spade en spade og en klaphat en klaphat :)
      Alle kender David. Og det du nævner er bestemt ikke noget han er bange for.. tværtimod.. Det er en hans kompetencer. 😄

Kunne på sigt godt tænke mig David som træner.. Men giv ham bare lidt mere erfaring hos Lyngby først.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Kent Nielsen fortsætter sit røvsutteri på JH.

http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...10730da68f487c

Lyder som han tror på det vi må se, han kan fint have ret med Edmundsson han er farlig, og kunne blive os en fin angriber, også planerne med Yao,

Han kender pulsen i truppen pt, og hvis han er fortrøstningsfuld, er der måske grobund for spinkel optimisme.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Lyder som han tror på det vi må se, han kan fint have ret med Edmundsson han er farlig, og kunne blive os en fin angriber, også planerne med Yao,

Han kender pulsen i truppen pt, og hvis han er fortrøstningsfuld, er der måske grobund for spinkel optimisme.
          Optimisme fra Kent bliver bare en slidt kliché hvis det ikke på et tidspunkt bakkes op af resultater

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Optimisme fra Kent bliver bare en slidt kliché hvis det ikke på et tidspunkt bakkes op af resultater
            Det har du fuldstændig ret i, syntes der i slutningen af sæsonen var øjeblikke hvor vi momentvis spillede godt. Hvis vi halter os igennem foråret uden væsentlige fremskridt, mener jeg at han fejler stort med hans udmelding omkring truppens kvalitet og muligheder,

Vi må se, om der gemmer sig guld i den nuværende trup, eller det bare er mundlort fra KN,

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Det har du fuldstændig ret i, syntes der i slutningen af sæsonen var øjeblikke hvor vi momentvis spillede godt. Hvis vi halter os igennem foråret uden væsentlige fremskridt, mener jeg at han fejler stort med hans udmelding omkring truppens kvalitet og muligheder,

Vi må se, om der gemmer sig guld i den nuværende trup, eller det bare er mundlort fra KN,

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Joo, men når behovet for forstærkninger er så åbenlyst som her, så er det smartere at være ærlig udadtil ... ellers kommer det til at fremstå uærligt og lidt komisk.

Som hvis Kevin Magnussen forsøgte, at negligere at mekanikerne havde glemt det fjerde hjul og han derfor skulle starte med 3.
                Hahaha ☺👍
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Joo, men når behovet for forstærkninger er så åbenlyst som her, så er det smartere at være ærlig udadtil ... ellers kommer det til at fremstå uærligt og lidt komisk.

Som hvis Kevin Magnussen forsøgte, at negligere at mekanikerne havde glemt det fjerde hjul og han derfor skulle starte med 3.
                  I hensigt til Kent betyder din sammenligning vel mere at Kent er medudvikler af den trehjulet racerbil og ser den mangelnde hjul ikke som fejl men som en ny teknisk udvikling han er stolte på. ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Zorniger viser sine kæmpe nosser frem. Vores EM-helt har siden hans ankomst til OB virket kastreret.
                    Zorninger kan med en solid 2. plads i SL bedre tillade sig denne kritik af ledelsens dispositioner, end KN kan, med et hold der ligger med røven i vandskorpen. Der er vist ikke tvivl om, hvem der er størst i fare for at blive fyret.
                    Mvh
                    pnl

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Zorninger kan med en solid 2. plads i SL bedre tillade sig denne kritik af ledelsens dispositioner, end KN kan, med et hold der ligger med røven i vandskorpen. Der er vist ikke tvivl om, hvem der er størst i fare for at blive fyret.
                      Mvh
                      pnl
                      Med 2,5 års løn og uden fare for ikke at få et nyt job. Tror nu ikke han ryster i bukserne

Comment

Tror at KN og JH er begge helt overbevist i det de siger i offentligheden. Det er ikke dum snak men deres holdning og overbevisning
                        Det er ja helt sikker at de talte med hinanden om den sportslige situation før vinduet. Og hvis træneren ville vurdere det så at han kan ikke undgå nedrykningsfare uden forstærkning så ville han kommunikere det med sportsdirektøren. Hvis (hvad jeg ikke tror) sportsdirektøren ville ikke have de økonomiske muligheder for at hente de nødvendige forstærkninger for at undgå den truende nedrykning så ville han tale med bestyrelsen/NT om det. Og en nedykning kan ikke ligge i bestyrelsens/NT´s interesse fordi det bliver rigtigt dyrt og NT er businessmann og kan regne.
                        En nedrykning ville koste millioner - og kunne ødelægge klubben totalt. Vi ville sidde der med en trup som er økonomisk udrettet til superligaenindtægter og kunne ikke holde den tilsammen. De brugbare spiller med superligakvalitet (Gryte, Tverskov, Desler, JJT, etc.) ville blive pikket ud som rosiner ud af en kage fra andre klubber. Vi ville sidde der med andre spiller med høje løn i deres kontrakter som vi kan ikke betale og skal sælge billig hvis spillere VIL rykke. (Izunna, KEP, AK, Jønsson). Der har ja høje og lange kontarkter og finder muligvis ingen anden klub som tilbyder dem økonomiske forhhold som OB.
                        Så tror at JH og KN begge realiserer ikke en ægte nedrykningsfare men tror virkeligt at truppen er for god at rykke ned. Så det var ikke nødvendigt for de at hente enhver angriber ind og bedre at spare penge for at hente det helt rigtige ind i sommeren i sted af at spilde det nu for noget man er ikke absolut overbevist om.
                        Hvis jeg stadig ville have tiltro i begge herres evner så ville det berolige mig. Men er ikke beroligt, absolut ikke. Helt ærligt: deres holdning gør mig bare mere bange. Så ville næsten være glad hvis det ville være dum snak hvad de siger i offentligheden, men internt taler og ser de det anderledes. Men frygter de realiserer faren ikke og det er vel det farligste hvad kan ske i sådan en situation.
                        Last edited by andlox; 03-02-2017, 18:57.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Men de har så også lagt alle deres æg i én kurv. Hvis vi rykker ned, kan jeg ikke se at ledelsen kan retfærdiggøre at holde fast i dem begge, eller bare én af dem. Kent er så fedtet ind i JHs retorik, at de efterhånden er uadskillelige. Kent har i hvert fald et enormt forklaringsproblem, hvis hans totale opbakning til JH viser sig at være uden hold i virkeligheden.
                          der tror jeg så du tager fejl - jeg tror man har accepteret at nedrykning er en mulighed, og tager vi turen ned bliver det stadig med kent ved roret (og nok desværre også JH...)

Ellers skulle Kent have været smidt på porten efter så et elendigt efterår......der var flere oplagte muligheder - blandt andet en stribe på hvad var vi oppe på...10 nederlag i streg eller hvordan var det. Og der var flere landskampspauser hvor man kunne have fyret ham - men der blev stædigt holdt fast.
                          Så tror det er en klar indikation på at "projekt Kent og Jesper" - det kommer vi til at se til ende........nedrykning eller ej

Comment

Men vi kan godt tabe over 2 kampe til Fredericia, Vejle, Hobro, eller hvem som det nu bliver. Vi vil være favoritter, men mål kan give nervøsitet og ændre kampe. Kommer vi bagud, så kan vi rykke ned. Chancen for overlevelse er nok 75%, men det er stadig usikkert.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Kent Nielsen fortsætter sit røvsutteri på JH.

http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...10730da68f487c
                              godt nok sølle læsning......man vil kun kigge på kvalitet, og man skal ikke hente bare for at "lukke kæften" på omgivelserne.....come the fuck on Kent. I har vel selv set hvor sølle angrebet var i efteråret - i meldte endda selv ud at angrebet skulle styrkes.
                              Og det er jo ikke noget med at den bedste angriber blev solgt i sidste øjeblik og der så ikke var tid til at finde en fuldgod erstatning (lidt som el mak)

NEJ - der var masser af tid, til at finde de emner, lave en liste med både 1., 2., 3., og måske endda 4. og 5. valg

- jeg køber simpelthen ikke den undskyldning. Det er dårligt arbejde fra sportsdirektørens side (og nok også trænerens - da han må have været inde over)

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Men vi kan godt tabe over 2 kampe til Fredericia, Vejle, Hobro, eller hvem som det nu bliver. Vi vil være favoritter, men mål kan give nervøsitet og ændre kampe. Kommer vi bagud, så kan vi rykke ned. Chancen for overlevelse er nok 75%, men det er stadig usikkert.
                                DET tror jeg så overhovedet ikke.

ja vi vil være favoritter på papiret - men hvor mange gange har vi ikke tabt til et 1 divisions hold i pokalen de sidste mange år. Og ender vi i de kampe så kommer vi med mange dårlige resultater i bagagen - mens et 1 divisions hold vil have flere positive indtryk - og nok flere sejre end nederlag.
                                Psyken kommer i den grad i spil......håber virkeligt ikke vi skal ud i de kampe, for så tror jeg på vi rykker ned

Comment

Working...
                                X