Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg vil utroligt have forklaret af dig og andre brugere, hvem det præcist er Falk skal 'skydes af' til, hvis FCK dybest set er tilfredse med situationen og ikke vil lægge en rød reje.
    Forslaget om Brøndby er morsomt, men det vil Falk naturligvis ikke være med til, og det er ikke slavehandel. Derfor spørger jeg igen: hvad er det I forlanger af Jesper Hansen i denne sammenhæng? - Skal han tage til Peter Bangsvej og true Ståle med en pistol, eller hvad forestiller I jer? Skal han ringe Ståle op og sige, at vi kommer og afleverer Falk med gavepapir gratis i morgen?
    Jeg er overbevist om at FCK gerne vil have ham nu, men at det fra deres side er en forhandlingstaktik.. En slags tak for sidst pga at FCK har fået en højere pris at vide tidligere end mange udenlandske klubber når de har spurgt..
    FCK har gang på gang vist at de gerne vil have "afløserne" tidligt ind så de er integreret når de rigtig skal bruges.. Hellere 3 på én plads end 1..
    FCK har heller ikke historie for at købe og så først hente 6 måneder senere så vidt jeg ved..
    Jeg tror simpelthen at FCK spiller højt spil og hvem blinker først.. For hvis JH ringer og tilbyder dem at leje Falk det sidste halve år for kun hans løn siger de da 1000000000% ja...
    Så på den måde mener jeg at man skal "skydes af"

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Delvist enig... Rasmus Falk har ikke lagt sig ud med klubben... han har lagt sig ud med os. Og så tror jeg klubben spiller ham hver eneste uge, i håb om at det giver point på kontoen...

      Mvh

      MaxHH
      Hvis han er den bedste og det giver resultatmæssigt det bedste, så er det vel sådan det er.

      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Ja, hvis du lover at Rasmus Fal(s)k er der når jeg tiltræder, så jeg personligt kan trække ham rundt i manegen.

      Første restriktion ville være at han ikke måtte bære noget OB-relateret beklædning, og ej eller betræde græsset på Ådalens arealer. Evt. selvtræning er ikke tilladt med bold, og skal foregå på stierne i området ved Zoo - og kun iført Brøndby-spillertøj.

      Kææææft det ville trække overskrifter! Kan lige forestille mig papparazzierne ligge på lur i krattet og knipse løs når RF jogger forbi i blågult...
      Nu skal du huske på en træner bestemmer ikke over spillerne..
      Og du kan heller ikke bestemme over hans påklædning i fritiden.

      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Både og. Jeg er ikke i tvivl om, at Kent vil bruge Falk i foråret, hvis han mener det vil give 3-6 flere point. Jeg kan godt følge dig i det med kampformen, men logisk betragtet påvirker det næppe FCK mærkbart hvis Falk ikke har spillet i ½ år; dertil har de alt for meget kvalitet på kanterne i forvejen.

      Jeg vil sgu også hellere se Desler, Greve, Lucas etc spille for os i foråret end Falk. Jeg er dog næsten overbevist om, at Kent vil bruge de spillere han finder bedst på kampdagen uanset hvad. Han er jo træner.
      Kent smed EL af fordi han ikke var den bedste, og han vil gøre det samme med en hver anden hvis de ikke er gode nok.
      Jeg har fuld tiltro til KN og derfor tror jeg på en god sæson, og 5 point er intet at hente med et bedre forsvar.

      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Der er mange penge og prestige at spille om, og hvad er det forøvrigt for en holdning at denne halvsæson er ligegyldig?

      Når vi taler klubbens selvforståelse og image, så er det altafgørende at vi får en opadgående kurve og får skabt en vinderkultur.
      Vi kan hverken fastholde spillere eller tilskuere hvis vi bliver ved med at lægge i bunden. Vi får ikke mulighed for at hente spillere fra en højere hylde hvis vi bliver ved med at ligge dernede.

      Så udover at jeg hader at se mit hold tabe er der absolut al grund til at tage sæsonen seriøst. Det kan så godt være det bliver med Falk på holdet, men så må det blive sådan...
      Jeg er utroligt meget enig i det du skriver.
      Faktisk er jeg irriteret over at folk ikke tror på vi kan stige i ligaen, der er en meget negativ holdning til hvad holdet egentlig kan præstere.

      Jeg mener personligt vi skal se fremad og vi skal gøre det nu og håbe vi kan stige i tabellen, og nu får jeg nok lidt hug for det, men mine skuldre kan bære det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Tror godt du kan kende forskel på, hvad folk siger i desperation (og væmmelse), og så hvad folk godt ved, inderst inde, er realistisk. For alle parter vil det simpelthen være for stor en krudttønde at lade Falk spille i denne halvsæson. Hvis Jesper Hansen ikke kan afhænde ham til FCK nu, så burde Kent Nielsen sætte ham af; hvilket han selvfølgelig ikke gør, og så er der en masse folk, der modsat sig, (vil jeg tro), har så svært ved at forestille sig Falk i en OB-trøje resten af halvsæsonen (med det famøse og klamme FCK-billede i frisk erindring), at stærke reaktioner er uundgåelige.

        Hvad havde DU forestillet dig; at folk her så kort tid efter skiftet ikke fortsat vil hænge fast i desperationens tåger - og derfor i forlængelse heraf komme med udbrud som dem fmprOB kommer med? Det er stærke følelser det her. På mig virker det som om, at det er underligt for dig (og andre) at forholde jer til.

        MvH ChrisOB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Jeg vil utroligt have forklaret af dig og andre brugere, hvem det præcist er Falk skal 'skydes af' til, hvis FCK dybest set er tilfredse med situationen og ikke vil lægge en rød reje.
          Forslaget om Brøndby er morsomt, men det vil Falk naturligvis ikke være med til, og det er ikke slavehandel. Derfor spørger jeg igen: hvad er det I forlanger af Jesper Hansen i denne sammenhæng? - Skal han tage til Peter Bangsvej og true Ståle med en pistol, eller hvad forestiller I jer? Skal han ringe Ståle op og sige, at vi kommer og afleverer Falk med gavepapir gratis i morgen?
          Hvis jeg må vælge, tager jed det med pistolen...

          Men seriøst: det er en ondt situation og tænker det ville være ikke nødvendig. Tænker Falk havde mulighed derfo,r hvis han havde sagt til FCK "nu eller ikke". Og han skulle have ved at det bliver svært med en skifte til en anden dansk klub først i sommer. Og nu vi alle stå der med en flok glasskår: Falk, fansene, klubben. Min glade på kampoptakten er ikke mere så stor.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Jeg vil utroligt have forklaret af dig og andre brugere, hvem det præcist er Falk skal 'skydes af' til, hvis FCK dybest set er tilfredse med situationen og ikke vil lægge en rød reje.
            Forslaget om Brøndby er morsomt, men det vil Falk naturligvis ikke være med til, og det er ikke slavehandel. Derfor spørger jeg igen: hvad er det I forlanger af Jesper Hansen i denne sammenhæng? - Skal han tage til Peter Bangsvej og true Ståle med en pistol, eller hvad forestiller I jer? Skal han ringe Ståle op og sige, at vi kommer og afleverer Falk med gavepapir gratis i morgen?
            Det er nok en del af frustrationen, at vi ikke engang kan komme af med ham nu hvor vi gerne vil...

            Jeg ser også klart helst at han forsvinder nu, det sker nok bare ikke nej, og det er jo ikke en egentlig mulighed og bebrejde OB eller JH for det... det er jeg enig i, og selv hvis der skulle dukke en klub op der vil leje ham, så mener Falk jo at vi har fortjent at skal pines med det her i et ½ år, så det ligner en umulig opgave...

            Ville FcK slå til nu hvis de fik ham gratis, så synes jeg det var det vi skulle, men ellers er der vel kun at rive kontrakten over, og det er nok også langt ude at tro på...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Efter at fodbold er blevet penge og nærmest intet andet har fodboldcheferne og spillerne på en eller anden måde glemt, at den eneste grund til, at de kan få så meget mediebevågenhed og dermed tjene så uhyggeligt mange penge, er, at der er så mange millioner ekstremt dedikerede og passionerede fans i verden. Hvis der ikke var et stærkt personligt tilhørsforhold til klubberne, som far giver videre til søn (og datter), var fodbold ikke verdens mest populære sport. Der var ingen stemning på lægterne, som nu engang holdes i gang af de mest passionerede. Dette ville smitte af på spillet, som ville gøre interessen mindre osv. osv.

              Man vil gerne have vores penge og opbakning, men man vil ikke identificeres med det som gør, at vi er villige til at lægge så mange penge i klubberne og betale dyre TV-pakker, så vi kan følge vores hold, lige meget hvor det spiller i verden.

              Sponsoraternes størrelse afhænger af det brand, som de enkelte klubber har opbygget. Et brand som var intet værd, hvis der ikke var en masse tilhængere som støtter klubben, har holdninger til klubben og ytrer den. Hvis "OB" aldrig blev nævnt af nogen fynboer, ville brandet være tæt på intet værd.

              Man skal aldrig true nogen hverken personligt eller på skrift. Man skal efter min mening ikke ønske sygdomme, død eller lignende over andre mennesker. Men man skal som spiller være klar til at stå model til en del, når man bevæger sig ud på dybt vand med et skifte til en konkurrende klub - sådan har det altid været - så det kan ikke overraske nogen. Der vil blive buhet og vrede og skuffelse vil blive markeret på stadion - i større eller mindre grad. Det kan ikke undgås - det skal en spiller kunne håndtere i denne branche, som ingen har tvunget ham ind i.

              Jeg er MEGET spændt på første hjemmekamp med Falk på banen - hvad kommer der til at ske.....?
              Tror alle, selv os, der på ingen måder ønsker at respektere Falks valg, frygter hvad der kommer til at ske. For det er klart, at det dybt, dybt uacceptabelt at komme med trusler mod både Falk, hans familie og kæreste, ligesom jeg heller ikke ville bryde mig om, hvis der bliver kastet ting efter ham. Hvad jeg frygter mest er dog, den splittelse der kommer imellem dem, der uundgåeligt vil pifte af ham, og så dem der har tilkendegivet, at det eneste, der sådan betyder noget for dem, det er, hvad han har præsteret for OB. Den splittelse vil hverken gavne os, som fans eller spillerne på banen. Personligt ville jeg foretrække, hvis der ikke blev piftet af ham; men jeg har fuld forståelse, for dem der vil. Ligesom jeg, til en hvis grad, har forståelse for dem, der vil hylde ham, nærmest som en slags trodsreaktion på den negative shitstorm, der ramte den anden dag.

              Det kan ikke være anderledes.

              Falk er ude i dag og sige, at hans ønske er, at vi skal kunne se hinanden i øjnene igen. Nu er fodbold sådan indrettet, at mange ting godt kan tilgives, og derfor er det ikke udelukket, at han kan vende tilbage igen. Men for mig at se, er vi allerede ude i, at det svarer lidt til, hvis en utro kæreste efter en rum tid (og mange fede oplevelser med den douchebag, hun forlod "os" for), kom kravlende tilbage og på samme måde ønskede, at vi skulle kunne "se hinanden i øjnene" igen. Den holder jo ikke; heller ikke i virkelighedens verden.

              Så den her krudttønde er simpelthen for ond at tænke på. "Vi hader dig så meget, fordi vi elskede dig så meget" - den bedste måde at beskrive tingenes tilstand; og i den henseende, så er ordene "skuffelse" og "ærgelse" bare ikke rigtigt dækkende. Det er som et stykke af OB er blevet revet væk, foræret gratis til et historieløst stykke plastic, og så bagefter er det forventet, at vi udelukkende skal se på, hvad dette stykke OB har betydet for os.

              Det kan jeg ikke. Det vil jeg ikke. Jeg vil bare se Falk væk fra OB; NU. Hvis ikke det kan lade sig gøre, så skal han ud på bænken. Ikke for at straffe ham. Men for at undgå at de stærke følelser, either way, kommer til at ødelægge den næste halvsæson.

              MvH ChrisOB
              Last edited by ChrisOB; 22-01-2016, 13:57.
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Helt enig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Hvis han er den bedste og det giver resultatmæssigt det bedste, så er det vel sådan det er.

                  Kent smed EL af fordi han ikke var den bedste, og han vil gøre det samme med en hver anden hvis de ikke er gode nok.
                  Jeg har fuld tiltro til KN og derfor tror jeg på en god sæson, og 5 point er intet at hente med et bedre forsvar.
                  Men vores defensiv er stadigvæk pauvre...

                  Comment


                    JH respekterer Falks beslutning
                    Respektere contra acceptere....!?!
                    Ja, vi bliver nødt til at acceptere Falks beslutning, og den måde han valgte at gøre 'det' på!
                    Men derfra og til at skulle RESPEKTERE det er der langt. Meget langt!!
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      .......... Jeg er utroligt meget enig i det du skriver.
                      Faktisk er jeg irriteret over at folk ikke tror på vi kan stige i ligaen, der er en meget negativ holdning til hvad holdet egentlig kan præstere.

                      Jeg mener personligt vi skal se fremad og vi skal gøre det nu og håbe vi kan stige i tabellen, og nu får jeg nok lidt hug for det, men mine skuldre kan bære det.
                      Jeg er meget enig med dig her! Tænk, hvis vi fortsat scorer det antal mål, vi gjorde i efteråret, og HVIS vi kan få lukket af bagude! Hvad kan det så ikke blive til?
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        https://twitter.com/JonasTroelsen/st...07163228323841

                        Hvis nogle skulle være i tvivl om, hvorfor det bør være JH største opgave i det her vindue at få sendt Falk væk inden vinduet smækker i. Ligemeget om ovenstående udsagn er sandt eller ej, er det sådan en dækning af OB, som vi kan se frem til hele foråret.
                        Last edited by Sheed; 22-01-2016, 14:19.

                        Comment


                          Jeg er ikke så ophidset, som jeg har været de seneste dage, men jeg har svært ved at forstå, hvordan Rasmus Falk kan tro på, at vi som fans bare anerkender hans helt vildt dårlige opførsel. Han har holdt OB hen og brugt klubben til at presse en fed kontrakt hjem hos F.C. København. Bagefter stiller han op i deres trøje, mens han stadig er på kontrakt i OB, og så forlanger han, at vi skal være glade for alt det han har gjort, så han engang kan få lov at komme tilbage, hvis hans karriere kuldsejler.

                          Rasmus Falk, det svarer til, at din kæreste boller med Andreas Cornelius, hvorefter hun beder dig respektere det, fordi I har haft så mange gode stunder sammen. Og nu vil hun altså gerne prøve en større og bedre pik, men måske vil hun gerne bolle med dig engang i fremtiden, så hun vil gerne opfordre dig til at holde en god tone det kommende halve år, indtil hun flytter ind til sin nye stud. Ville du respektere det?

                          Én god ting er der kommet ud af det her. Jeg har genfundet den gnist som OB-fan, som jeg har savnet i efterhånden mange år. Jeg kunne faktisk godt finde på at vende tilbage til Stiften fra langsiden, så jeg kan blive en del af den ekstreme pibekoncert, som begynder igen og igen, når du modtager bolden i foråret.

                          Og bare for at anerkende dine præstationer i den stribede trøje, vil jeg også gerne være med til at lave et stort banner til den første hjemmekamp, hvor vi skriver "Vi hader dig så meget, fordi vi elskede dig så højt".
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Tror alle, selv os, der på ingen måder ønsker at respektere Falks valg, frygter hvad der kommer til at ske. For det er klart, at det dybt, dybt uacceptabelt at komme med trusler mod både Falk, hans familie og kæreste, ligesom jeg heller ikke ville bryde mig om, hvis der bliver kastet ting efter ham. Hvad jeg frygter mest er dog, den splittelse der kommer imellem dem, der uundgåeligt vil pifte af ham, og så dem der har tilkendegivet, at det eneste, der sådan betyder noget for dem, det er, hvad han har præsteret for OB. Den splittelse vil hverken gavne os, som fans eller spillerne på banen. Personligt ville jeg foretrække, hvis der ikke blev piftet af ham; men jeg har fuld forståelse, for dem der vil. Ligesom jeg, til en hvis grad, har forståelse for dem, der vil hylde ham, nærmest som en slags trodsreaktion på den negative shitstorm, der ramte den anden dag.

                            Det kan ikke være anderledes.

                            Falk er ude i dag og sige, at hans ønske er, at vi skal kunne se hinanden i øjnene igen. Nu er fodbold sådan indrettet, at mange ting godt kan tilgives, og derfor er det ikke udelukket, at han kan vende tilbage igen. Men for mig at se, er vi allerede ude i, at det svarer lidt til, hvis en utro kæreste efter en rum tid (og mange fede oplevelser med den douchebag, hun forlod "os" for), kom kravlende tilbage og på samme måde ønskede, at vi skulle kunne "se hinanden i øjnene" igen. Den holder jo ikke; heller ikke i virkelighedens verden.

                            Så den her krudttønde er simpelthen for ond at tænke på. "Vi hader dig så meget, fordi vi elskede dig så meget" - den bedste måde at beskrive tingenes tilstand; og i den henseende, så er ordene "skuffelse" og "ærgelse" bare ikke rigtigt dækkende. Det er som et stykke af OB er blevet revet væk, foræret gratis til et historieløst stykke plastic, og så bagefter er det forventet, at vi udelukkende skal se på, hvad dette stykke OB har betydet for os.

                            Det kan jeg ikke. Det vil jeg ikke. Jeg vil bare se Falk væk fra OB; NU. Hvis ikke det kan lade sig gøre, så skal han ud på bænken. Ikke for at straffe ham. Men for at undgå at de stærke følelser, either way, kommer til at ødelægge den næste halvsæson.

                            MvH ChrisOB
                            kunne ikke skrive det bedre selv.. 105% det samme jeg selv føler...

                            Den burde sendes til Jesper Hansen på mail

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Tror godt du kan kende forskel på, hvad folk siger i desperation (og væmmelse), og så hvad folk godt ved, inderst inde, er realistisk. For alle parter vil det simpelthen være for stor en krudttønde at lade Falk spille i denne halvsæson. Hvis Jesper Hansen ikke kan afhænde ham til FCK nu, så burde Kent Nielsen sætte ham af; hvilket han selvfølgelig ikke gør, og så er der en masse folk, der modsat sig, (vil jeg tro), har så svært ved at forestille sig Falk i en OB-trøje resten af halvsæsonen (med det famøse og klamme FCK-billede i frisk erindring), at stærke reaktioner er uundgåelige.

                              Hvad havde DU forestillet dig; at folk her så kort tid efter skiftet ikke fortsat vil hænge fast i desperationens tåger - og derfor i forlængelse heraf komme med udbrud som dem fmprOB kommer med? Det er stærke følelser det her. På mig virker det som om, at det er underligt for dig (og andre) at forholde jer til.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg forstår følelserne fra fan-side. Jeg er enig i, at det er 'desperationens tåger' og stærke følelser, der taler. Men vil du og andre seriøst gerne have, at klubbens sportslige ledelse styrer på basis af desperation og skuffelse? Jeg troede, at svaret på det spørgsmål var et oplagt NEJ, men jeg kommer efterhånden helt i tvivl?

                              Jeg tror ikke på, at FCK forhandler - eller rettere sagt: de ved, de har langt de fleste kort på hånden, så de behøver ikke at forhandle. De kan vente til sommer - fint med dem, de er stærkt besat offensivt - eller de kan få ham for næsten ingenting. Jeg tror begge dele er fint med dem - de er kolde i røven. Hvis Jesper Hansen kommer og slikker dem hårdt i røven, så giver de måske et lille beløb; men ellers er det ikke sikkert, at de gider.

                              Så kan vi sætte Falk - en spiller der har været hos os i 10 år og altid arbejdet eksemplarisk - på tribunen, fordi vi sårede og sure. Det vil stemple klubben som smålig og uprofessionel, samtidigt med at det vil svække holdet og følelsen af samhørighed mellem spillere og fans. Det vil skabe utryghed hos de andre spillere (uha, hvad hvis jeg kommer til at såre fans?) Nok er følelser vigtige, men der er også andre følelser, nemlig følelsen af, at det ikke kan betale sig at ødelægge noget i vrede, som man bagefter skal bygge op med sved.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://twitter.com/JonasTroelsen/st...07163228323841

                                Hvis nogle skulle være i tvivl om, hvorfor det bør være JH største opgave i det her vindue at få sendt Falk væk inden vinduet smækker i. Lige meget om ovenstående udsagn er sandt eller ej, er det sådan en dækning af OB, som vi kan se frem til hele foråret.
                                Hvis det passer, bliver de fans forhåbentlig fundet og bragt til ansvar for deres gerning. Jeg kan ikke opfordre nok til, at man lader manden, hans kæreste og hans familie være i det her. Han skal kunne gå frit på gaden og føle sig tryg. Jeg vil til gengæld opfordre til, at man i hele foråret er på nakken af ham, hvis han ellers spiller. Hold hadet til ham inde på stadion! Vi skal ikke ud i en gentagelse af hærværket mod Ulrik Laursens hus og bil. INGEN fortjener den form for behandling!
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X