Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er af den overbevisning, at Kent ikke vælger at bruge Falk i foråret, såfremt vi har ham til rådighed. Vi står over for 15 mere eller mindre gratis kampe, da der blot er en enkelt nedrykker. I forvejen er vores spil bundet alt for meget op på Falk, så det ville give mening at bruge det halve år på at implementere nye rutiner/systemer/spilkoncepter. På den måde starter vi ikke fra scratch til sommer, når den nye slutspilssæson begynder, og hvor man jo gerne vil være med i top6.

    Derudover er der jo noget signalværdi i at have ham siddende på bænken. Altså, Falk har jo fravalgt OB, så selvom han jo helt sikkert vil løfte vores spil, synes jeg egentlig ikke, at det giver specielt meget mening at spille ham. Det er lidt som at pisse i bukserne, det varmer i starten, men på et tidspunkt bliver det jo koldt.

    Og så lige en helt anden sidenote. Der er mange herinde, der snakker om at han er nosseløs og deslige på grund af kærestens indflydelse. Faktisk vil jeg vende den om og sige, at jeg har respekt for, at han vægter sin familie (hvilket kæresten jo også er) højt - og måske højere end egen vinding. Lidt ligesom Brian Laudrup der bare bliver sammen med sin kone, som han giftede sig med som 19-årig, selv om han sikkert har haft mange andre at vælge imellem i tidens løb, og hun samtidig har udviklet sig til at blive en, ehm, anderledes formet perle. Det er sgu da integritet, der vil noget. Når det så er sagt, så har jeg ikke respekt for valget at FCK - men sådan helt på det personlige plan, så kan jeg ikke blive så harm over, at en ung mand gerne vil holde på noget, han holder meget af - kæresten. Selv vælger jeg også min familie over karriere any day.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Der er mange penge og prestige at spille om, og hvad er det forøvrigt for en holdning at denne halvsæson er ligegyldig?

      Når vi taler klubbens selvforståelse og image, så er det altafgørende at vi får en opadgående kurve og får skabt en vinderkultur.
      Vi kan hverken fastholde spillere eller tilskuere hvis vi bliver ved med at lægge i bunden. Vi får ikke mulighed for at hente spillere fra en højere hylde hvis vi bliver ved med at ligge dernede.

      Så udover at jeg hader at se mit hold tabe er der absolut al grund til at tage sæsonen seriøst. Det kan så godt være det bliver med Falk på holdet, men så må det blive sådan...
      klart forkert formuleret af it. Selfølgelig er denne halvsæson ikke decideret ligegyldig, men ift vi er i en opbygningsfase er det for mig mindre vigtigt om vi bliver nr. 7 eller nummer 9. Ift selvforståelse og image mener jeg (og det står selvfølgelig for egen regning) at det at bruge falk ikke skaber en opadgående kurve og en vinderkultur, men snare viser at vi respektere at blive bollet i røven igen og igen af FCK.....I modsætning til Aalborg som tog konsekvensen ift. A.K jeg fandt det pisse irriterende men havde sgu alligevel respekt for deres valg.
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Jeg er af den overbevisning, at Kent ikke vælger at bruge Falk i foråret, såfremt vi har ham til rådighed. Vi står over for 15 mere eller mindre gratis kampe, da der blot er en enkelt nedrykker. I forvejen er vores spil bundet alt for meget op på Falk, så det ville give mening at bruge det halve år på at implementere nye rutiner/systemer/spilkoncepter. På den måde starter vi ikke fra scratch til sommer, når den nye slutspilssæson begynder, og hvor man jo gerne vil være med i top6.

        Derudover er der jo noget signalværdi i at have ham siddende på bænken. Altså, Falk har jo fravalgt OB, så selvom han jo helt sikkert vil løfte vores spil, synes jeg egentlig ikke, at det giver specielt meget mening at spille ham. Det er lidt som at pisse i bukserne, det varmer i starten, men på et tidspunkt bliver det jo koldt.

        Og så lige en helt anden sidenote. Der er mange herinde, der snakker om at han er nosseløs og deslige på grund af kærestens indflydelse. Faktisk vil jeg vende den om og sige, at jeg har respekt for, at han vægter sin familie (hvilket kæresten jo også er) højt - og måske højere end egen vinding. Lidt ligesom Brian Laudrup der bare bliver sammen med sin kone, som han giftede sig med som 19-årig, selv om han sikkert har haft mange andre at vælge imellem i tidens løb, og hun samtidig har udviklet sig til at blive en, ehm, anderledes formet perle. Det er sgu da integritet, der vil noget. Når det så er sagt, så har jeg ikke respekt for valget at FCK - men sådan helt på det personlige plan, så kan jeg ikke blive så harm over, at en ung mand gerne vil holde på noget, han holder meget af - kæresten. Selv vælger jeg også min familie over karriere any day.

        Helt enig - fint hvis han ikke vil til udlandet, hvis det for ham er vigtigere men familie og venner i DK. Naturligt at han også gerne vil prøve sig af på et lidt højere nivaue og sikre sig økonomisk. I Danmark vil det så betyde en konkurrent til OB. Det giver naturligvis antipati blandt fansene, det hører naturligt med til spillet.

        Kender intet til Falks forhandlinger med OB, men syntes det er ærgligt at når det nu er at OB bliver sorteper uden nogen form for transfersum og skal hænge på en spiller med høj lønudgift som alle helst så væk.
        Hvis han har respekt og følelser for OB - Burde han og hans agent have løst det, syntes forløbet er unødigt egoistisk.

        FCK trøjen er en rigtig dårlig provokation, er det at lægge pres på OB for at lade ham slippe gratis allerede nu.?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Helt enig - fint hvis han ikke vil til udlandet, hvis det for ham er vigtigere men familie og venner i DK. Naturligt at han også gerne vil prøve sig af på et lidt højere nivaue og sikre sig økonomisk. I Danmark vil det så betyde en konkurrent til OB. Det giver naturligvis antipati blandt fansene, det hører naturligt med til spillet.

          Kender intet til Falks forhandlinger med OB, men syntes det er ærgligt at når det nu er at OB bliver sorteper uden nogen form for transfersum og skal hænge på en spiller med høj lønudgift som alle helst så væk.
          Hvis han har respekt og følelser for OB - Burde han og hans agent have løst det, syntes forløbet er unødigt egoistisk.

          FCK trøjen er en rigtig dårlig provokation, er det at lægge pres på OB for at lade ham slippe gratis allerede nu.?
          Altså lad os nu være lidt realistiske også. Hvis jeg forstår dig ret, mener du, at agenten/Falk burde have løst det problem, der hedder, at FCK frikøber ham nu, så vi ikke skal trækkes med hans løn det næste halve år? Virker lidt urealistisk, no?

          Jeg kan ikke se, hvordan forløbet med en spiller, hvis kontrakt løber ud indenfor 6 mdr og dermed frit kan forhandle med andre klubber, kan blive unødigt egoistisk. Hvad skulle han have gjort, for at det ikke blev unødigt egoistisk? Ventet med at få sin fremtid på plads i et halvt år?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Altså lad os nu være lidt realistiske også. Hvis jeg forstår dig ret, mener du, at agenten/Falk burde have løst det problem, der hedder, at FCK frikøber ham nu, så vi ikke skal trækkes med hans løn det næste halve år? Virker lidt urealistisk, no?

            Jeg kan ikke se, hvordan forløbet med en spiller, hvis kontrakt løber ud indenfor 6 mdr og dermed frit kan forhandle med andre klubber, kan blive unødigt egoistisk. Hvad skulle han have gjort, for at det ikke blev unødigt egoistisk? Ventet med at få sin fremtid på plads i et halvt år?


            SOm tak for alle de gode år han har haft i klubben, kunne det fint være en del af betingelserne til FCK at han skulle skifte med det samme og at OB kunne få en mindre transfer sum. Han havde jo også tilbud fra FCM og BIF.

            Realistisk det ved hverken du eller jeg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Helt enig - fint hvis han ikke vil til udlandet, hvis det for ham er vigtigere men familie og venner i DK. Naturligt at han også gerne vil prøve sig af på et lidt højere nivaue og sikre sig økonomisk. I Danmark vil det så betyde en konkurrent til OB. Det giver naturligvis antipati blandt fansene, det hører naturligt med til spillet.

              Kender intet til Falks forhandlinger med OB, men syntes det er ærgligt at når det nu er at OB bliver sorteper uden nogen form for transfersum og skal hænge på en spiller med høj lønudgift som alle helst så væk.
              Hvis han har respekt og følelser for OB - Burde han og hans agent have løst det, syntes forløbet er unødigt egoistisk.

              FCK trøjen er en rigtig dårlig provokation, er det at lægge pres på OB for at lade ham slippe gratis allerede nu.?
              Jeg har svært ved at tro, at der ligger en bevidst handling (provokation) fra Falks side bag den trøje - fra hans side tror jeg, at det er en ubetænksomhed. Jeg tror ikke at han har gennemtænkt det. På mig virker han som den lidt tilbageholdne type, som gør hvad dem omkring ham opfordrer ham til. Hvad hans agent og hvad FCK har tænkt er så en helt anden historie.

              Comment


                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ks-beslutning/

                "- Rasmus har besluttet at skifte klub, når hans kontrakt udløber til sommer. Det betyder, at han er OB-spiller i foråret, og hos os er der ingen, der står hverken over eller under klubben. Vi vil altid stille op med de stærkeste spillere, og hvis Rasmus er blandt dem, vil han også spille i foråret." - Jesper Hansen

                Jeg tror vi skal forberede os på at han spiller hele foråret med.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ks-beslutning/

                  "- Rasmus har besluttet at skifte klub, når hans kontrakt udløber til sommer. Det betyder, at han er OB-spiller i foråret, og hos os er der ingen, der står hverken over eller under klubben. Vi vil altid stille op med de stærkeste spillere, og hvis Rasmus er blandt dem, vil han også spille i foråret." - Jesper Hansen

                  Jeg tror vi skal forberede os på at han spiller hele foråret med.
                  Det har jeg det godt nok stramt med.... Mm at dette er en skjult forhandlingsteknik er det en rigtig rigtig skidt beslutnng som umuligt kan ende lykkeligt..
                  Få nu Rasmus Fal$k skudt af, Jesper Hansen....

                  Comment


                    Mere her

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-han-fortjener

                    Comment


                      Fra OB.DK

                      http://www.ob.dk/artikel/falk-forsta...fede-fans.aspx

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Han har i min optik nogle rimelige betragtninger - men jeg synes stadig, at det ville klæde ham at medgive at det var ekstremt ubetænksomt og dumt at lade sig fotografere i en FCK-trøje allerede nu - det signalerer altså "jeg er allerede i FCK".

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det har jeg det godt nok stramt med.... Mm at dette er en skjult forhandlingsteknik er det en rigtig rigtig skidt beslutnng som umuligt kan ende lykkeligt..
                          Få nu Rasmus Fal$k skudt af, Jesper Hansen....
                          Jeg vil utroligt have forklaret af dig og andre brugere, hvem det præcist er Falk skal 'skydes af' til, hvis FCK dybest set er tilfredse med situationen og ikke vil lægge en rød reje.
                          Forslaget om Brøndby er morsomt, men det vil Falk naturligvis ikke være med til, og det er ikke slavehandel. Derfor spørger jeg igen: hvad er det I forlanger af Jesper Hansen i denne sammenhæng? - Skal han tage til Peter Bangsvej og true Ståle med en pistol, eller hvad forestiller I jer? Skal han ringe Ståle op og sige, at vi kommer og afleverer Falk med gavepapir gratis i morgen?

                          Comment


                            Det var da grov alt det luft der kommer i dag, hvor kommer det fra..?

                            JH, når du finder kilden, så få den fjernet!!!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg vil utroligt have forklaret af dig og andre brugere, hvem det præcist er Falk skal 'skydes af' til, hvis FCK dybest set er tilfredse med situationen og ikke vil lægge en rød reje.
                              Forslaget om Brøndby er morsomt, men det vil Falk naturligvis ikke være med til, og det er ikke slavehandel. Derfor spørger jeg igen: hvad er det I forlanger af Jesper Hansen i denne sammenhæng? - Skal han tage til Peter Bangsvej og true Ståle med en pistol, eller hvad forestiller I jer? Skal han ringe Ståle op og sige, at vi kommer og afleverer Falk med gavepapir gratis i morgen?
                              Tror godt du kan kende forskel på, hvad folk siger i desperation (og væmmelse), og så hvad folk godt ved, inderst inde, er realistisk. For alle parter vil det simpelthen være for stor en krudttønde at lade Falk spille i denne halvsæson. Hvis Jesper Hansen ikke kan afhænde ham til FCK nu, så burde Kent Nielsen sætte ham af; hvilket han selvfølgelig ikke gør, og så er der en masse folk, der modsat sig, (vil jeg tro), har så svært ved at forestille sig Falk i en OB-trøje resten af halvsæsonen (med det famøse og klamme FCK-billede i frisk erindring), at stærke reaktioner er uundgåelige.

                              Hvad havde DU forestillet dig; at folk her så kort tid efter skiftet ikke fortsat vil hænge fast i desperationens tåger - og derfor i forlængelse heraf komme med udbrud som dem fmprOB kommer med? Det er stærke følelser det her. På mig virker det som om, at det er underligt for dig (og andre) at forholde jer til.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Efter at fodbold er blevet penge og nærmest intet andet har fodboldcheferne og spillerne på en eller anden måde glemt, at den eneste grund til, at de kan få så meget mediebevågenhed og dermed tjene så uhyggeligt mange penge, er, at der er så mange millioner ekstremt dedikerede og passionerede fans i verden. Hvis der ikke var et stærkt personligt tilhørsforhold til klubberne, som far giver videre til søn (og datter), var fodbold ikke verdens mest populære sport. Der var ingen stemning på lægterne, som nu engang holdes i gang af de mest passionerede. Dette ville smitte af på spillet, som ville gøre interessen mindre osv. osv.

                                Man vil gerne have vores penge og opbakning, men man vil ikke identificeres med det som gør, at vi er villige til at lægge så mange penge i klubberne og betale dyre TV-pakker, så vi kan følge vores hold, lige meget hvor det spiller i verden.

                                Sponsoraternes størrelse afhænger af det brand, som de enkelte klubber har opbygget. Et brand som var intet værd, hvis der ikke var en masse tilhængere som støtter klubben, har holdninger til klubben og ytrer den. Hvis "OB" aldrig blev nævnt af nogen fynboer, ville brandet være tæt på intet værd.

                                Man skal aldrig true nogen hverken personligt eller på skrift. Man skal efter min mening ikke ønske sygdomme, død eller lignende over andre mennesker. Men man skal som spiller være klar til at stå model til en del, når man bevæger sig ud på dybt vand med et skifte til en konkurrende klub - sådan har det altid været - så det kan ikke overraske nogen. Der vil blive buhet og vrede og skuffelse vil blive markeret på stadion - i større eller mindre grad. Det kan ikke undgås - det skal en spiller kunne håndtere i denne branche, som ingen har tvunget ham ind i.

                                Jeg er MEGET spændt på første hjemmekamp med Falk på banen - hvad kommer der til at ske.....?

                                Comment

                                Working...
                                X