Jeg tænker hans pris ligger på 10-12 mio. Kr. til en udenlandsk klub, alt efter hvor godt købmandsskab JH kan stå for.
Salg til en anden dansk klub tror jeg at prisen ligger på 15. Mio. kr., lavt sat.
Lad os nu se hvad prisen er 31/8 hvis Falk har afvist en forlængelse
Selv uden OB briller mener jeg at Falk er en bedre spiller end Uffe Bech, så vi burde kunne få ligeså meget for ham. Det som tæller ned for Falk har vel været det manglende antal mål?
Selv uden OB briller mener jeg at Falk er en bedre spiller end Uffe Bech, så vi burde kunne få ligeså meget for ham. Det som tæller ned for Falk har vel været det manglende antal mål?
Ja. Uffe bliver set som angriber. Og de koster altid lidt mere...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Haha. Det var lige præcis derfor jeg skrev NÆSTEN, jeg tænkte netop på Messi, da jeg skrev det Jeg vil hellere lukke den med, at Uffe Bech aldrig bliver nogen Messi
Haha. Det var lige præcis derfor jeg skrev NÆSTEN, jeg tænkte netop på Messi, da jeg skrev det Jeg vil hellere lukke den med, at Uffe Bech aldrig bliver nogen Messi
Comment