Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg tænker hans pris ligger på 10-12 mio. Kr. til en udenlandsk klub, alt efter hvor godt købmandsskab JH kan stå for.
    Salg til en anden dansk klub tror jeg at prisen ligger på 15. Mio. kr., lavt sat.
    Lad os nu se hvad prisen er 31/8 hvis Falk har afvist en forlængelse

    Comment


      Det ville være så vanvittigt, hvis vi formår at forlænge hans aftale.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Det ville være så vanvittigt, hvis vi formår at forlænge hans aftale.
        Yes. Så vil mit JH barometer stige kraftigt

        Comment


          Selv uden OB briller mener jeg at Falk er en bedre spiller end Uffe Bech, så vi burde kunne få ligeså meget for ham. Det som tæller ned for Falk har vel været det manglende antal mål?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
            Selv uden OB briller mener jeg at Falk er en bedre spiller end Uffe Bech, så vi burde kunne få ligeså meget for ham. Det som tæller ned for Falk har vel været det manglende antal mål?
            Ja. Uffe bliver set som angriber. Og de koster altid lidt mere...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja. Uffe bliver set som angriber. Og de koster altid lidt mere...
              Han bliver vel ikke set som en traditionel angriber? Han er jo på størrelse med Skulason, den type kan næsten kun begå sig på kanten.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Han bliver vel ikke set som en traditionel angriber? Han er jo på størrelse med Skulason, den type kan næsten kun begå sig på kanten.
                Tror jeg nok han gør umiddelbart

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Det ville være så vanvittigt, hvis vi formår at forlænge hans aftale.
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Yes. Så vil mit JH barometer stige kraftigt
                  Til omkring 10,5.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Han bliver vel ikke set som en traditionel angriber? Han er jo på størrelse med Skulason, den type kan næsten kun begå sig på kanten.
                    Uden sammenligning som sådan. Men det med højde og angriber kan vi ikke lige lukke den med den her...

                    https://da.wikipedia.org/wiki/Lionel_Messi
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Uden sammenligning som sådan. Men det med højde og angriber kan vi ikke lige lukke den med den her...

                      https://da.wikipedia.org/wiki/Lionel_Messi
                      Haha. Det var lige præcis derfor jeg skrev NÆSTEN, jeg tænkte netop på Messi, da jeg skrev det Jeg vil hellere lukke den med, at Uffe Bech aldrig bliver nogen Messi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Haha. Det var lige præcis derfor jeg skrev NÆSTEN, jeg tænkte netop på Messi, da jeg skrev det Jeg vil hellere lukke den med, at Uffe Bech aldrig bliver nogen Messi
                        ... som jeg skrev ellers uden sammenligning
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          ... som jeg skrev ellers uden sammenligning
                          Jeg ved, hvordan du har det , det er ligesom, da jeg skrev næsten

                          Comment


                            Falk vurderes til en salgspris på 15-20 mill efter at have været en af de bedste ved U21

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...solgt/side/0/3

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Falk vurderes til en salgspris på 15-20 mill efter at have været en af de bedste ved U21 http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...solgt/side/0/3
                              15 mio. lyder som et ønskescenarie med ét år tilbage af kontrakten. Tror 10-12 mio. er mere realistisk trods alt.

                              Comment


                                Tjek lige denne overskrift. Og så læs artiklen
                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-vaere-op-over

                                Comment

                                Working...
                                X