Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Delvist enig... Rasmus Falk har ikke lagt sig ud med klubben... han har lagt sig ud med os. Og så tror jeg klubben spiller ham hver eneste uge, i håb om at det giver point på kontoen...

    Mvh

    MaxHH
    Hvis det er sådan klubben ser på det, er der jo ikke noget at sige til vi aldrig vinder noget.

    RF har valgt - det ved alle. Nu skal OB også (fra)vælge. Der er ingen fremtid i RF. Han er ikke værd at bruge krudt på.

    Videre OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Hvis det er sådan klubben ser på det, er der jo ikke noget at sige til vi aldrig vinder noget.

      RF har valgt - det ved alle. Nu skal OB også (fra)vælge. Der er ingen fremtid i RF. Han er ikke værd at bruge krudt på.

      Videre OB.
      Jeg er ikke 100% uenig... jeg tror bare ikke på det sker, hvis det kun er herinde der bliver protesteret...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Ja, hvis du lover at Rasmus Fal(s)k er der når jeg tiltræder, så jeg personligt kan trække ham rundt i manegen.

        Første restriktion ville være at han ikke måtte bære noget OB-relateret beklædning, og ej eller betræde græsset på Ådalens arealer. Evt. selvtræning er ikke tilladt med bold, og skal foregå på stierne i området ved Zoo - og kun iført Brøndby-spillertøj.

        Kææææft det ville trække overskrifter! Kan lige forestille mig papparazzierne ligge på lur i krattet og knipse løs når RF jogger forbi i blågult...
        Jeg har lige et par forslag til den der..!

        1. Kunne du evt. tvinge ham til at æde en stang wienerbrød hver dag..?

        2. Og er der mulighed for at give særtilladelse, så han kan skylle det ned med kakao, gerne rigelige mængder..?

        (Bare sig det er noget med kostplanen, det hopper han sikkert på)

        Vi skulle gerne få ham afleveret i ordentlig stand, og det skal heller ikke hedde sig at vi ikke tager os godt af dem der vælger at lade sig udstøde... 6 måneders feeder-kur, sæt i gang...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Hvis det er sådan klubben ser på det, er der jo ikke noget at sige til vi aldrig vinder noget.

          RF har valgt - det ved alle. Nu skal OB også (fra)vælge. Der er ingen fremtid i RF. Han er ikke værd at bruge krudt på.

          Videre OB.
          Jeg er ikke helt med. Hvis klubben tænker pragmatisk og logisk, og på point frem for på klemte følelser, er der ikke noget at sige til at vi aldrig vinder noget? Lidt bagvendt, er det ikke.

          Comment


            Det holder simpelthen ikke, at Rasmus Falk bliver ved med at rende rundt i Aadalen, det gjorde, at jeg ikke gad og kigge forbi i dag. Hvad i alverden har OB og Falk forestillet sig?

            Jeg hørte en kvindelig radio-vært beskrive det sådan her; Falk er min søde kæreste, men pludselig finder jeg ud af, at han han fundet en anden bag min ryg, som han flytter sammen med til sommer, men da den nye kæreste først vil have ham til sommer, så bliver Falk nød til at bo hos mig i et halvt år, indtil hans nye kæreste vil lade ham flytte ind.

            Han bliver nød til at forlade os nu, det her holder ingen steder.

            Comment


              Jeg håber da heller ikke at OB tager ham med ud til det Sports Galla på lørdag, ville da være ked af at svine ham til foran mine Børn. ☺

              Comment


                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...k-jagt/5918857

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Det holder simpelthen ikke, at Rasmus Falk bliver ved med at rende rundt i Aadalen, det gjorde, at jeg ikke gad og kigge forbi i dag. Hvad i alverden har OB og Falk forestillet sig?

                  Jeg hørte en kvindelig radio-vært beskrive det sådan her; Falk er min søde kæreste, men pludselig finder jeg ud af, at han han fundet en anden bag min ryg, som han flytter sammen med til sommer, men da den nye kæreste først vil have ham til sommer, så bliver Falk nød til at bo hos mig i et halvt år, indtil hans nye kæreste vil lade ham flytte ind.

                  Han bliver nød til at forlade os nu, det her holder ingen steder.
                  Lidt i tråd med den allegori:

                  En kæreste kigger dig i øjnene og siger: 'Inden for en uge kommer jeg til at såre dig helt vildt meget, men du skal bare vide, at jeg har nydt vores tid sammen, men uanset, hvor ked af det, jeg ved du bliver, så gør jeg det altså alligevel.'

                  Derefter boller hun uden om, og siger bagefter: 'Nå ja, men jeg sagde det jo til dig. Og jeg kan jo stadig godt lide dig, men jeg har altså bollet uden om, og jeg udskifter dig inden for 6 måneder. Men vil du ikke godt respektere den beslutning?'

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Jeg er ikke helt med. Hvis klubben tænker pragmatisk og logisk, og på point frem for på klemte følelser, er der ikke noget at sige til at vi aldrig vinder noget? Lidt bagvendt, er det ikke.
                    Pragmatisk tankegang er netop at aflevere en spiller til rivalen, der er ude af (kamp)form og skal bruge en lang periode på, at blive sig selv igen.
                    Ligesom AK47 f.eks.

                    Logisk tankegang er netop at tænke langsigtet, og satse på de spillere der VIL klubben. F.eks Desler, Lucas, Greve, JJT - eller AK47 for dens sags skyld. Lad dem få chancen for at steppe op, fordi der er intet som helst fornuftigt i at hænge hatten på at Rasmus Fal(s)k redder dagen, som ofte set i efteråret.

                    Hvad skulle ovenstående, have med "klemte følelser" at gøre?

                    Er du med nu?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                      Lidt i tråd med den allegori:

                      En kæreste kigger dig i øjnene og siger: 'Inden for en uge kommer jeg til at såre dig helt vildt meget, men du skal bare vide, at jeg har nydt vores tid sammen, men uanset, hvor ked af det, jeg ved du bliver, så gør jeg det altså alligevel.'

                      Derefter boller hun uden om, og siger bagefter: 'Nå ja, men jeg sagde det jo til dig. Og jeg kan jo stadig godt lide dig, men jeg har altså bollet uden om, og jeg udskifter dig inden for 6 måneder. Men vil du ikke godt respektere den beslutning?'
                      Den holder ikke jo ikke en meter, for KÆLLINGEN siger intet om HVAD hun vil gøre, der sårer dig i en grad, så forholdet ikke kan fortsætte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Den holder ikke jo ikke en meter, for KÆLLINGEN siger intet om HVAD hun vil gøre, der sårer dig i en grad, så forholdet ikke kan fortsætte.
                        Præcis, ligesom Falk heller ikke gjorde, da han meldte ud, at han ikke ville forlænge med os? I øvrigt på den mest kujonagtige måde gennem sin agent..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Pragmatisk tankegang er netop at aflevere en spiller til rivalen, der er ude af (kamp)form og skal bruge en lang periode på, at blive sig selv igen.
                          Ligesom AK47 f.eks.

                          Logisk tankegang er netop at tænke langsigtet, og satse på de spillere der VIL klubben. F.eks Desler, Lucas, Greve, JJT - eller AK47 for dens sags skyld. Lad dem få chancen for at steppe op, fordi der er intet som helst fornuftigt i at hænge hatten på at Rasmus Fal(s)k redder dagen, som ofte set i efteråret.

                          Hvad skulle ovenstående, have med "klemte følelser" at gøre?

                          Er du med nu?
                          Både og. Jeg er ikke i tvivl om, at Kent vil bruge Falk i foråret, hvis han mener det vil give 3-6 flere point. Jeg kan godt følge dig i det med kampformen, men logisk betragtet påvirker det næppe FCK mærkbart hvis Falk ikke har spillet i ½ år; dertil har de alt for meget kvalitet på kanterne i forvejen.

                          Jeg vil sgu også hellere se Desler, Greve, Lucas etc spille for os i foråret end Falk. Jeg er dog næsten overbevist om, at Kent vil bruge de spillere han finder bedst på kampdagen uanset hvad. Han er jo træner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Både og. Jeg er ikke i tvivl om, at Kent vil bruge Falk i foråret, hvis han mener det vil give 3-6 flere point. Jeg kan godt følge dig i det med kampformen, men logisk betragtet påvirker det næppe FCK mærkbart hvis Falk ikke har spillet i ½ år; dertil har de alt for meget kvalitet på kanterne i forvejen.

                            Jeg vil sgu også hellere se Desler, Greve, Lucas etc spille for os i foråret end Falk. Jeg er dog næsten overbevist om, at Kent vil bruge de spillere han finder bedst på kampdagen uanset hvad. Han er jo træner.
                            Tænk, at det virkelig er et muligt scenarie, at vi skal se Falk tage spilletid fra vores egne talenter som Greve/Dessler/Thomsen, eller en spiller som Yao selvom han eri periferien. Kan Rasmus Falk for en gang skyld ikke prøve at tænke på andet end penge og berømmelse, og så tage hans følge som ligner kasserede Paradise Hotel deltagere og hans kriminelle agent og smutte til djævleøen? Så vi andre kan glemme alt om ham, og komme videre med at udvikle vores elskede klub?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Både og. Jeg er ikke i tvivl om, at Kent vil bruge Falk i foråret, hvis han mener det vil give 3-6 flere point. Jeg kan godt følge dig i det med kampformen, men logisk betragtet påvirker det næppe FCK mærkbart hvis Falk ikke har spillet i ½ år; dertil har de alt for meget kvalitet på kanterne i forvejen.

                              Jeg vil sgu også hellere se Desler, Greve, Lucas etc spille for os i foråret end Falk. Jeg er dog næsten overbevist om, at Kent vil bruge de spillere han finder bedst på kampdagen uanset hvad. Han er jo træner.
                              For mig personligt handler det om klubbens selvforståelse! At stille med en spiller der har blameret sig ved at optræde i sin kommende klubs Jersey 6 mdr. For tidligt.....viser ihvertfald ikke mig at man er stolt af sin klub/brand.
                              Derudover er der også signalværdien, kan da godt være det ikke betyder noget for FCK om han er i kampform, men hvorfor hjælpe dem på vej?....vi skal til gengæld lære at spille uden falk....hvorfor ikke bruge den gratis halvsæson vi står overfor?
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                For mig personligt handler det om klubbens selvforståelse! At stille med en spiller der har blameret sig ved at optræde i sin kommende klubs Jersey 6 mdr. For tidligt.....viser ihvertfald ikke mig at man er stolt af sin klub/brand.
                                Derudover er der også signalværdien, kan da godt være det ikke betyder noget for FCK om han er i kampform, men hvorfor hjælpe dem på vej?....vi skal til gengæld lære at spille uden falk....hvorfor ikke bruge den gratis halvsæson vi står overfor?
                                Der er mange penge og prestige at spille om, og hvad er det forøvrigt for en holdning at denne halvsæson er ligegyldig?

                                Når vi taler klubbens selvforståelse og image, så er det altafgørende at vi får en opadgående kurve og får skabt en vinderkultur.
                                Vi kan hverken fastholde spillere eller tilskuere hvis vi bliver ved med at lægge i bunden. Vi får ikke mulighed for at hente spillere fra en højere hylde hvis vi bliver ved med at ligge dernede.

                                Så udover at jeg hader at se mit hold tabe er der absolut al grund til at tage sæsonen seriøst. Det kan så godt være det bliver med Falk på holdet, men så må det blive sådan...

                                Comment

                                Working...
                                X