Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    har lige læst at Lille var interesseret det havde været meget bedre for hans udvikling

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      har lige læst at Lille var interesseret det havde været meget bedre for hans udvikling
      ALT havde været meget bedre...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Jeg er fuldstændig enig, hvis ikke han skifter i det her vindue, skal han trænes på en frosthård grusbane, uden bold, med pisk og seletøj. Vi skal aflevere ham i værst tænkelig stand.
        Præcis! Falk har bekendt kulør og valgt at reducere sig selv til endnu en ligegyldig fodboldkomponent, og når sådan en komponent skal videre til konkurrenten, så er det selvfølgelig i vores interesse, at den gør mindst mulig nytte. (Selvfølgelig med det forbehold, at jeg ikke personligt ønsker Falk skadet. Så var analogien måske alligevel ikke så velvalgt )

        Bedste løsning er IMO at give ham væk gratis til PSE og spare de +2 mio. i løn.

        Næstbedste løsning er at sende ham på lejeaftale i udlandet, men det tør tryghedstøsen åbenlyst ikke.

        Tredjebedste løsning er at lade ham bruge foråret på at træne ungdomsholdene 37 timer om ugen for på den måde forhåbentlig at kunne give lidt af sit åbenlyse talent videre til næste generation. Han skulle dog i så fald have minimal verbal kontakt med ungdomsspillerne for at mindske chancen for at gøre dem lige så fucked up forskruede i hovedet som ham selv.

        Fjerdebedste løsning... Hmm, der burde IMO ikke være andre end førnævnte muligheder...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
          Præcis! Falk har bekendt kulør og valgt at reducere sig selv til endnu en ligegyldig fodboldkomponent, og når sådan en komponent skal videre til konkurrenten, så er det selvfølgelig i vores interesse, at den gør mindst mulig nytte. (Selvfølgelig med det forbehold, at jeg ikke personligt ønsker Falk skadet. Så var analogien måske alligevel ikke så velvalgt )

          Bedste løsning er IMO at give ham væk gratis til PSE og spare de +2 mio. i løn.

          Næstbedste løsning er at sende ham på lejeaftale i udlandet, men det tør tryghedstøsen åbenlyst ikke.

          Tredjebedste løsning er at lade ham bruge foråret på at træne ungdomsholdene 37 timer om ugen for på den måde forhåbentlig at kunne give lidt af sit åbenlyse talent videre til næste generation. Han skulle dog i så fald have minimal verbal kontakt med ungdomsspillerne for at mindske chancen for at gøre dem lige så fucked up forskruede i hovedet som ham selv.

          Fjerdebedste løsning... Hmm, der burde IMO ikke være andre end førnævnte muligheder...
          Lej ham gratis ud til BIF et ½ år... Det vil gøre det underholdene fremfor deprimerende at følge ham i en anden dansk klub fremover så...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
            har lige læst at Lille var interesseret det havde været meget bedre for hans udvikling
            Enig... Og der har sikkert været stor udenlandsk interesse flere steder fra, men mon ikke de forskellige har trukket følehornene til sig, når de er blevet præsenteret for hans lønkrav - netop fordi de ser Rasmus Fal(s)k som en udviklingspiller?

            FCK derimod ser ham som en Suppe-profil der omgående kan forstærke holdet, og kulturforskelle, tryghed etc. er ikke nær samme risici som en udlænding - og derfor villig til at honorere ham med en bedre kontrakt, end de udenlandske klubber var.

            Personligt, er jeg overbevist om at Fal(s)k har skidt højt og flot på de sportslige udfordringer, samt udviklingspotentialet og kigget mest på lønposen...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg

              Personligt, er jeg overbevist om at Fal(s)k har skidt højt og flot på de sportslige udfordringer, samt udviklingspotentialet og kigget mest på lønposen...
              Ja, det er svært at få øje på de sportslige udfordringer ved dette skifte... Samme liga, samme modstandere, to-fire europæiske kampe, fair nok, men alligevel?

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Lej ham gratis ud til BIF et ½ år... Det vil gøre det underholdene fremfor deprimerende at følge ham i en anden dansk klub fremover så...
                Hahaha, glem mine forslag, den løsning bør være det eneste på JH's tegnebræt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                  Hahaha, glem mine forslag, den løsning bør være det eneste på JH's tegnebræt
                  Enig, det ville være underholdende. Men ligesom med Falks forlængelse, og de mulige salg mens han havde værdi, er det jo ikke noget OB bestemmer. En spiller der ikke vil, bliver hvor han er.

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                    Præcis! Falk har bekendt kulør og valgt at reducere sig selv til endnu en ligegyldig fodboldkomponent, og når sådan en komponent skal videre til konkurrenten, så er det selvfølgelig i vores interesse, at den gør mindst mulig nytte. (Selvfølgelig med det forbehold, at jeg ikke personligt ønsker Falk skadet. Så var analogien måske alligevel ikke så velvalgt )

                    Bedste løsning er IMO at give ham væk gratis til PSE og spare de +2 mio. i løn.

                    Næstbedste løsning er at sende ham på lejeaftale i udlandet, men det tør tryghedstøsen åbenlyst ikke.

                    Tredjebedste løsning er at lade ham bruge foråret på at træne ungdomsholdene 37 timer om ugen for på den måde forhåbentlig at kunne give lidt af sit åbenlyse talent videre til næste generation. Han skulle dog i så fald have minimal verbal kontakt med ungdomsspillerne for at mindske chancen for at gøre dem lige så fucked up forskruede i hovedet som ham selv.

                    Fjerdebedste løsning... Hmm, der burde IMO ikke være andre end førnævnte muligheder...
                    Hehe gjorde jeg altid i Football Manager når en kusse-spiller flæbede om at ville væk og afviste mine kontrakt tilbud. Ned på 2. holdet med KÆLLINGEN og rådne op på bænken. Ingen deltagelse i træning eller noget som helst - og mødte han ikke op i klubben dagligt fik han en bøde på 4 ugers løn! Haha! Diktatur FTW!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Lej ham gratis ud til BIF et ½ år... Det vil gøre det underholdene fremfor deprimerende at følge ham i en anden dansk klub fremover så...
                      Hahahahaha! Hold kæft hvor ville det være sjovt. 😄

                      Comment


                        slettet
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Enig, det ville være underholdende. Men ligesom med Falks forlængelse, og de mulige salg mens han havde værdi, er det jo ikke noget OB bestemmer. En spiller der ikke vil, bliver hvor han er.

                          Mvh

                          MaxHH
                          Indtil klubben laver en AK47 på vedkommende og fryser spilleren langt ud i kulden! Synes det er fint - især i det her tilfælde.

                          RF er kynisk og proff. i sit valg af klub - og det bør OB også være i sine valg af spillere til 1.holdet...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Hehe gjorde jeg altid i Football Manager når en kusse-spiller flæbede om at ville væk og afviste mine kontrakt tilbud. Ned på 2. holdet med KÆLLINGEN og rådne op på bænken. Ingen deltagelse i træning eller noget som helst - og mødte han ikke op i klubben dagligt fik han en bøde på 4 ugers løn! Haha! Diktatur FTW!
                            Hvis jeg nu trækker rigtig hårdt i nogle tråde.... Vil du så være interesseret i jobbet som manager i OB?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              Indtil klubben laver en AK47 på vedkommende og fryser spilleren langt ud i kulden! Synes det er fint - især i det her tilfælde.

                              RF er kynisk og proff. i sit valg af klub - og det bør OB også være i sine valg af spillere til 1.holdet...
                              Delvist enig... Rasmus Falk har ikke lagt sig ud med klubben... han har lagt sig ud med os. Og så tror jeg klubben spiller ham hver eneste uge, i håb om at det giver point på kontoen...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                                Hvis jeg nu trækker rigtig hårdt i nogle tråde.... Vil du så være interesseret i jobbet som manager i OB?
                                Ja, hvis du lover at Rasmus Fal(s)k er der når jeg tiltræder, så jeg personligt kan trække ham rundt i manegen.

                                Første restriktion ville være at han ikke måtte bære noget OB-relateret beklædning, og ej eller betræde græsset på Ådalens arealer. Evt. selvtræning er ikke tilladt med bold, og skal foregå på stierne i området ved Zoo - og kun iført Brøndby-spillertøj.

                                Kææææft det ville trække overskrifter! Kan lige forestille mig papparazzierne ligge på lur i krattet og knipse løs når RF jogger forbi i blågult...

                                Comment

                                Working...
                                X