Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
    Jeg fatter simpelthen ikke jer "Fint nok! Tak for alt! Held og lykke i PSE! Kom snart igen!"-typer!

    Jeg har også stor respekt for det, Falk har udrettet i OB, men hvis man på den - eller nogen som helst anden - baggrund mener, at det berettiger til at skifte til konkurrent, så reducerer man fodbold til et ikke emotionelt spil med 11 homogene brikker og en bold.

    Jeg havde forstået, men været træt af, hvis Makrini skiftede til FCK. Han har som sådan ikke noget forhold til OB. Det ville være ærgerligt, men forståeligt. Jeg troede oprigtigt, at Falk var mere end det. En efterhånden sjælden klubmand, som havde respekt for OB og os fans. Skifter man til en konkurrent, så er man i min bog intet andet end en egoistisk klubluder, der spiller for egen interesse.

    Derfor takker jeg Falk for hans bidrag til min elskede klub, ønsker ham den værst tænkelige karriere i FCK og er fuldstændig ligeglad med hans videre færd, hvis han tager til udlandet.

    Han skal IKKE tilbage til OB, og han skal IKKE have ét minut på banen i foråret!
    Høøørt!!!

    Comment


      Jeg kan mærke at jeg kommer til at hade FCK mere end BIF efter det her....6 måneder på bænken til Kyllingen hvor han kan rådne op - Tak

      Comment


        Nr. 9 er en dygtig fodboldspiller. Jeg har elsket ham på en måde som kunne gøre min kone jaloux.. nogen gange mistænkelig. Lige nu har jeg flere følelser for Nr. 7 end jeg har for nr. 9. Han er professionel og et skifte til FCK er naturligvis okay - han "skylder" ikke OB noget. Men jeg synes faktisk ikke det er okay at forsøge at spille "jeg har mange følelser og respekt for OB og vil gerne sige farvel på en god måde" når man har skrevet med FCK. Ingen sammenhæng overhovedet.. Lever han i en lille bitte boble ? Har han ingen realitetssans what so ever? Alle jer der snakker om at vi ikke skal hade ham etc. sådan set enig'ish - lidt had er godt for fodbolden (det ville da være sygt kedeligt uden). Men jeg ønsker naturligvis ikke fysisk skade for manden. Men en sportslig bølgedal på 4 år ville selvfølgelig være vidunderligt.

        Er det underligt at man er sur over hans ageren? Han har faktisk gjort mig rigtigt ked af det..

        Han er luft nu, en ubetydelig lille del af OB's vidunderlige stolte historie!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
          Er du seriøs? - hvordan mener du det er skadeligt for klubben i det lange løb?

          Falk ligger præcis som han har redt.

          Var han skiftet til en udenlandsk klub - om det så var Malmø - ville han have min fulde respekt og ønske om alt godt i fremtiden. Modsat nu.
          Hvis nogen ligger som de har redt er det klubben!
          Skadeligt i det lange løb - hvordan tror du den slags hetz/skræmmekampagner virker på andre unge spillere? Tror du at en smædekampagne mod Falk gør at Desler og andre spillere klapper i deres hænder over den dag de skal vælge deres fremtid?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
            enig! Væk med den fucking luder!!!
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Narrøv
            Forum er tilbage!!

            Comment


              Lad os komme videre allerede nu! Sælg Falk billigt, vi skal nok klare os uden ham.. Der skal nok være nogle andre spillere som blomstre op nu her. Glæder mig til at høre nærmere omkring Yao!

              Falk er fortid, og dagen måtte jo komme.. Videre, videre, videre! Tid til at integrere de andre spillere.

              Comment


                Håber at Jesper Hansen har nosser nok til at give Falk et halvt år på klubbens reserve hold.

                Og nej! Er ligeglad med at de vil sende 1/2- 1 mill. i OBs retning. Det handler for OB at sende et signal om at vi ikke finder os i at blive trådt på!

                Han har ikke noget at gøre på OB holdet mere! Han skal ikke sætte sine fødder mere omrking OB holdet! Han er væk!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                  Håber at Jesper Hansen har nosser nok til at give Falk et halvt år på klubbens reserve hold.

                  Og nej! Er ligeglad med at de vil sende 1/2- 1 mill. i OBs retning. Det handler for OB at sende et signal om at vi ikke finder os i at blive trådt på!

                  Han har ikke noget at gøre på OB holdet mere! Han skal ikke sætte sine fødder mere omrking OB holdet! Han er væk!
                  100% enig
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Man kan ikke styre sine følelser - hvis man virkelig er skuffet over det her skifte, er man naturligt nok mega-bitter!

                    Det jeg er mest rystet over er, at han lader sig præsentere på fck.dk i trøjen. Det er sgu for dumt - er det set før? - det viser i den grad at hans agent er en kæmpe IDIOT og dybt uprofessionel.

                    Sådan her præsenterer man med respekt i en sådan situation:

                    http://www.ob.dk/artikel/anders-jaco...ra-januar.aspx
                    http://www.ob.dk/artikel/kenneth-emi...ra-sommer.aspx

                    Og så til det med følelserne:

                    Man kan som sagt ikke styre, hvad man føler - men man kan styre, hvordan ens følelser kommer til udtryk.

                    Jeg opfordrer til, at man ikke gør noget der skader klubben på kort eller lang sigt!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                      Hvis nogen ligger som de har redt er det klubben!
                      Skadeligt i det lange løb - hvordan tror du den slags hetz/skræmmekampagner virker på andre unge spillere? Tror du at en smædekampagne mod Falk gør at Desler og andre spillere klapper i deres hænder over den dag de skal vælge deres fremtid?
                      Det handler jo ikke kun om skiftet, men så mange andre ting.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Hvis nogen ligger som de har redt er det klubben!
                        Skadeligt i det lange løb - hvordan tror du den slags hetz/skræmmekampagner virker på andre unge spillere? Tror du at en smædekampagne mod Falk gør at Desler og andre spillere klapper i deres hænder over den dag de skal vælge deres fremtid?
                        Jeg medgiver, at klubbens ageren de sidste mange år, ikke ligefrem er det, der har overbevist Falk om, at hans næste kontrakt skulle være i OB.
                        Men er du klub-mand, hvilket Rasmus flere gange har givet udtryk for at være, vælger du ikke, i en situation, hvor du har alle kort på hånden, og mulighed for et udlandsophold, at skifte til en anden superligaklub.

                        Jeg bilder mig selv ind, at Desler, Greve og de andre unge gutter trods alt er kloge nok til, at vide, hvorfor vi er på nakken af Rasmus. For mit eget vedkommende handler det ikke om, at han har ambitioner. Det handler om, hvor han mener de ambitioner skal udleves.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Det handler jo ikke kun om skiftet, men så mange andre ting.
                          Ja det er netop det jeg siger, folk smide en fandens masse hate - uden at se det store billede eller effekten af det.

                          Comment


                            Oblisk, vil du i ramme alvor mene, at Rasmus kan trække den smukke striwede trøje på her i foråret, når han lige har vist sig frem med den klamme plastiktrøje?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              Ja det er netop det jeg siger, folk smide en fandens masse hate - uden at se det store billede eller effekten af det.
                              Du misforstår mig, Dessler og Greve skal ikke være bekymret så længe de ikke pisser på folk... Så der er kæmpe forskel på et potentielt salg og så den her situation..

                              Comment


                                Det bliver 6 måneders hård isolationstræning til Rasmus Kylling

                                Comment

                                Working...
                                X