Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Comment


      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Så må han rådne op på bænken det næste halve år....
        Hvorfor skal vores bedste spiller igennem flere sæsonener sidde og rådne op på bænken. Rasmus går pænt meget op i at ville slutte godt af i striwerne. Det kan da ikke være dårligt! Rasmus har gjort så meget godt for klubben og vi fans via hans indsats på banen. Han smækker ikke med døren og vi bør heller ikke gøre det. Det er en trist dag og det gør sgu ondt på os alle, men han skulle jo videre og skulle det være i DK, og det skulle det så, så er FCK om ikke andet et valg man vel trods alt godt kan se hvorfor.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

          Ja det er fandme ikke rart at se på
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Hvorfor skal vores bedste spiller igennem flere sæsonener sidde og rådne op på bænken. Rasmus går pænt meget op i at ville slutte godt af i striwerne. Det kan da ikke være dårligt! Rasmus har gjort så meget godt for klubben og vi fans via hans indsats på banen. Han smækker ikke med døren og vi bør heller ikke gøre det. Det er en trist dag og det gør sgu ondt på os alle, men han skulle jo videre og skulle det være i DK, og det skulle det så, så er FCK om ikke andet et valg man vel trods alt godt kan se hvorfor.
            Hej Rasmus. Held og lykke i FCK. Du må godt rejse nu.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Ja det er fandme ikke rart at se på
              https://www.facebook.com/ultrasodens...type=3&theater

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                enig! Væk med den fucking luder!!!
                Narrøv
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                  Brækker mig så meget lige nu. Har mistet ALT respekt for den dreng!! Håber han får lov og rådne op på 2 holdet de næste 6 måneder!!! JUDAS!!!!!!!
                  Jeg håber at Kent vælger at bruge det næste halve år på at forberede sig til næste sæson. Dvs. At vi skal have kørt Desler i stilling til pladsen, så ham og Lund kan lære hinanden bedre at kende.
                  Så håber jeg at vi får købt en ind som kan overtage Emils plads, og så kan Falk blive på bænken.
                  Vi må se fremad.

                  Men.. Jeg må indrømme at jeg er helt ekstremt skuffet
                  OBeliever

                  Comment


                    Det er så vanvittigt meget spin med i den historie her. Falk læggede selv det her mulige skifte ved at sige at han håbede at være velkommen uanset hvilket skifte han foretog. Han vidste at vi ville sidde og sige fuck, nu er det FCM eller BIF. Tidligere idag, fyrer han så den med Brøndby af, at vi har et anstrengt forhold til dem. Wauuu fedt tænker vi, så bliver det ikke dem, hvor er han bare OBŽer og nu er det udlandet. Så tror han måske vi bedre kan æde den kæmpe store lort han har serveret for os.

                    Føj for satan hvor er det uambitiøst af manden. Det er jo Absalonsen om igen, bare ti tusind gange værre. Vi mister vores bedste spiller. Vores mest omtalte spiller. En vi indtil idag troede var ægte OBŽer. Vores landsholdspiller, vores største salgsobjekt indtil for nylig. Der er blevet taget en kæmpe luns af OBŽs rygrad. Endnu et hak i selvforståelsen.
                    Nu får FCK alt som de vil. Jørgensen i foråret, en af ligaens bedste spillere som afløser til sommer. Plus de kommer til at score kassen om et par år når Falk bliver solgt videre. Så kan de til den tid købe Desler, Greve eller en anden af de andre spillere det gør allermest ondt at miste.

                    Det værste er jo at selvfølgelig bliver han god for dem. Han er vanvittig for os, og tænk hvad der sker på et hold med kun gode spillere. Han bliver desværre en kæmpe succes i Jørgensens rolle. Det er første gang nogensinde at jeg håber FCM eller BIF bliver mestre. AaB må meget gerne blive det. Og helst med den utopiske drøm at FCK ender uden for Uefa pladserne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Du er en bøsserøv
                      Your mama

                      Comment


                        Det er en bitter pille at sluge, men jeg kan (som få andre) et eller andet sted godt forstå det skifte.
                        Der spilles kontinuerligt om mesterskaber og ChL/EL pladser, og lønnen er givetvis bedre end den han ville få så mange andre steder (inkl udlandet).

                        Jeg er ikke i tvivl om, at han vil give sig 100% i foråret hvis han stadig er her.
                        Ligesom jeg tror KEP vil give sig 100% for AaB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Hvorfor skal vores bedste spiller igennem flere sæsonener sidde og rådne op på bænken. Rasmus går pænt meget op i at ville slutte godt af i striwerne. Det kan da ikke være dårligt! Rasmus har gjort så meget godt for klubben og vi fans via hans indsats på banen. Han smækker ikke med døren og vi bør heller ikke gøre det. Det er en trist dag og det gør sgu ondt på os alle, men han skulle jo videre og skulle det være i DK, og det skulle det så, så er FCK om ikke andet et valg man vel trods alt godt kan se hvorfor.
                          Rent intellektuelt har du naturligvis ret - men fodbold er også følelser - mange følelser.
                          Rasmus har truffet et valg som jeg godt kan forstå med mit hoved
                          - men som sætter nogle dybere og mindre pæne følelser i gang i mit hjerte.
                          Jeg synes måske også at han skulle have undladt at lade sig fotografere med en FCK trøje - når hun nu rent faktisk skal spille i hos os det næste halve år, men det er jo bare min (farvede) holdning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Hun trækker ham rundt i manegen med remmen fra en af sine dyre designertasker. Nu kan hun komme over og leve det fede zhoppeliv sammen med resten af Danmarks får, mens hun får sin dyre livsstil finansieret af Falkens plastikpenge mod at give ham lidt fez og lidt kuz fra tid til anden.

                            De er et kønt par, som fortjener hinanden, FCK og København. Af plastik er du kommet, til plastik skal du blive.
                            Så sandt som det kan siges.

                            Comment


                              Den her bestilles i hvert fald og bæres til samtlige kampe i foråret, hvis han ikke er væk, når vinduet smækker i.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                                Rent intellektuelt har du naturligvis ret - men fodbold er også følelser - mange følelser.
                                Rasmus har truffet et valg som jeg godt kan forstå med mit hoved
                                - men som sætter nogle dybere og mindre pæne følelser i gang i mit hjerte.
                                Jeg synes måske også at han skulle have undladt at lade sig fotografere med en FCK trøje - når hun nu rent faktisk skal spille i hos os det næste halve år, men det er jo bare min (farvede) holdning.
                                Enig! Det er virkelig som at komme benzin (i store mængder) på et allerede brændende bål!
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X