Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Vil det sige havde han ikke stået i en FCK-trøje så havde du ageret anderledes?
    For den køber jeg altså ikke.
    Nej, det vil sige at havde han skiftet til udlandet, havde jeg hyldet ham som en helt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Nej, det vil sige at havde han skiftet til udlandet, havde jeg hyldet ham som en helt.
      Ok, så selv om du kan forstå han skifter til FCK, sådan på det menneskelige plan, kan du ikke tilgive ham på det fanmæssige plan?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Ok, så selv om du kan forstå han skifter til FCK, sådan på det menneskelige plan, kan du ikke tilgive ham på det fanmæssige plan?
        Enhver kan vist - objektivt set - forstå et skifte til Nordens største, og en af de mest succesfulde klubber, igennem de sidste 2 årtier. Der er så mange faglige argumenter, der taler for det fornuftige, i det.

        Men ja, min indre OB-fan forbyder mig at acceptere disse argumenter, for det er ikke min opgave at være faglig og saglig, i mit tilhørsforhold til OB. Det må dem på direktionsgangene om. På lægterne betyder det krig, at erklære troskab til fjenden. Det er et spil, og der vises ingen nåde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Enhver kan vist - objektivt set - forstå et skifte til Nordens største, og en af de mest succesfulde klubber, igennem de sidste 2 årtier. Der er så mange faglige argumenter, der taler for det fornuftige, i det.

          Men ja, min indre OB-fan forbyder mig at acceptere disse argumenter, for det er ikke min opgave at være faglig og saglig, i mit tilhørsforhold til OB. Det må dem på direktionsgangene om. På lægterne betyder det krig, at erklære troskab til fjenden. Det er et spil, og der vises ingen nåde.
          Tak for afklaringen.
          Så giver vores tidligere debat så meget mere mening :)

          Men det er nu også meget rart at man ikke altid er enig :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Tak for afklaringen.
            Så giver vores tidligere debat så meget mere mening :)

            Men det er nu også meget rart at man ikke altid er enig :)
            Om det giver mening, kommer jo an på hvad man vægter.

            Tillad mig derfor at tilknytte en ekstra krølle til denne sætning, fra forrige indlæg:

            "Men ja, min indre OB-fan forbyder mig at acceptere disse argumenter, for det er ikke min opgave at være faglig og saglig, i mit tilhørsforhold til OB." Det er i hvertfald ikke min forpligtelse i det spil, på nogen måde at lade proff. fodboldspilleres fornuft og faglige ønsker, vægte højere end følelserne for min klub.


            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
              og jeg ønsker du falder i et stort hul og må ligge der de næste 4 måneder....... du er det mest pinlige ved OB tøsse fans man kan forestille sig

              støt holdet og hele holdet. Det andet pis der hvor man buher af sine egne er så pinligt og dumt
              Det er o.k. for mig at vise en spiller utilfredshed hvis han bringer ikke sin præstation. Men hvem går imod en spiller principielt og i sådan en form på stadion der går imod holdet. Hvem går imod holdet går imod klubben i mine øjne.
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Nogen er ekstreme...andre er knapt så ekstreme...nogen er "lalleglade".

              Jeg tror jeg placerer mig lidt midt imellem.

              Jeg er mega træt af det skifte. Uden tvivl. Jeg ville 100 gange hellere have ønsket et skifte til udlandet for Falk, end et skifte til FCK.

              Jeg kommer med sikkerhed ikke til at pifte ad Falk i foråret. Jeg kommer højst sandsynligt heller ikke til at juble over ham. Jeg kommer til at juble over holdet, hvis holdet fortjener det, og er Falk medindehaver af det scenarie, der kan udløse en jubel....jamen, så bliver han da muligvis mødt af den jubel også - fordi den i bund og grund er til holdet.

              Jeg har respekt for, at en fodboldspiller vælger egoistisk i stedet for alene at tænke på sine fans. Men disse valg vil i så fald blive mødt med stilhed fra min side...

              I bund og grund skal man huske på, at en fodboldspiller - også på højt plan - bare er et menneske, ganske som alle vi andre er det...de fleste af os, i hvert fald ;-)
              +1
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                støt holdet og hele holdet. Det andet pis der hvor man buher af sine egne er så pinligt og dumt
                Nu er jeg i det hele taget for gammel til at buhe efter nogen, og skal ikke bedømme hvad andre skal eller må, men at kalde Falk for en af vore egne, vil i mine øjne være en understregning af, hvor hårdt Falks disciple arbejder fortiden. Jeg er absolut enig i, det er dårlig stil at råbe efter vores egne, men muldvarpe, overløbere eller feltmadrasser er der vel i samfundet en vis accept at råbe efter.

                Comment


                  Jeg vil til enhver tid juble over en OB-scoring og klappe når vi gennemføre flotte angreb, uanset om falk så er målscorer, arkitekten, eller på anden måde spiller en hovedrolle. Hele holdet skal mærke min begejstring, når holdet præsterer, og selvom jeg hader falk for hans valg af klub og pressebilleder i fck-trøjer, så vil en scoring i min bog altid være hele holdets fortjeneste, og derfor bliver scoringer af Falk, tiljublet på samme måde som scoringer af alle de andre herfra. Falk skal nok i endnu højere grad end nu, få afvide at hans valg af FCK ikke passer mig, men det bliver ikke før han optræder i den kvalmende hvide fck-trøje igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                    Nu er jeg i det hele taget for gammel til at buhe efter nogen, og skal ikke bedømme hvad andre skal eller må, men at kalde Falk for en af vore egne, vil i mine øjne være en understregning af, hvor hårdt Falks disciple arbejder fortiden. Jeg er absolut enig i, det er dårlig stil at råbe efter vores egne, men muldvarpe, overløbere eller feltmadrasser er der vel i samfundet en vis accept at råbe efter.
                    Tror du..? I vort moderne politisk korrekte samfund? Et samfund, der har lagt sig fladt ned og bare accepterer, at blive røvrendt...

                    Under 2. verdenskrig var Rasmus Fal$k, blevet slæbt ud på åben gade, og fået sine lange klamme lokker klippet af, for at gå i seng med fjenden - også i Odense. Idag bliver han fortsat hyldet, som en helt - skånet for tilråb og verbale forsmædelser.

                    VATPIKKE FTW!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Tror du..? I vort moderne politisk korrekte samfund? Et samfund, der har lagt sig fladt ned og bare accepterer, at blive røvrendt...

                      Under 2. verdenskrig var Rasmus Fal$k, blevet slæbt ud på åben gade, og fået sine lange klamme lokker klippet af, for at gå i seng med fjenden - også i Odense. Idag bliver han fortsat hyldet, som en helt - skånet for tilråb og verbale forsmædelser.

                      VATPIKKE FTW!

                      Der er sikker sket mange ting under 2. verdenskrig, men sikker ikke det for at have skiftet til en anden fodboldklub. Hvad en dum sammenligning.
                      Nonsense.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Tror du..? I vort moderne politisk korrekte samfund? Et samfund, der har lagt sig fladt ned og bare accepterer, at blive røvrendt...

                        Under 2. verdenskrig var Rasmus Fal$k, blevet slæbt ud på åben gade, og fået sine lange klamme lokker klippet af, for at gå i seng med fjenden - også i Odense. Idag bliver han fortsat hyldet, som en helt - skånet for tilråb og verbale forsmædelser.

                        VATPIKKE FTW!
                        Hvad vil det der "politisk korrekt" egentlig sige ... noget med at man behandler andre med respekt og ikke hån?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Der er sikker sket mange ting under 2. verdenskrig, men sikker ikke det for at have skiftet til en anden fodboldklub. Hvad en dum sammenligning.
                          Nonsense.
                          Ja, det er en meget langt ude udmelding.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvad vil det der "politisk korrekt" egentlig sige ... noget med at man behandler andre med respekt og ikke hån?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                              Tror du..? I vort moderne politisk korrekte samfund? Et samfund, der har lagt sig fladt ned og bare accepterer, at blive røvrendt...

                              Under 2. verdenskrig var Rasmus Fal$k, blevet slæbt ud på åben gade, og fået sine lange klamme lokker klippet af, for at gå i seng med fjenden - også i Odense. Idag bliver han fortsat hyldet, som en helt - skånet for tilråb og verbale forsmædelser.

                              VATPIKKE FTW!
                              Oh Jesus - så kom Nazi-kortet op af lommen. Pga. en fodboldspiller. Rent hysteri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Hvad vil det der "politisk korrekt" egentlig sige ... noget med at man behandler andre med respekt og ikke hån?
                                Andre? Er det inkl. fjenden? Jeg synes det er en hån når FC København RØVPULER os med 4-0 og 5-0... Er det respekt?

                                Comment

                                Working...
                                X