Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Det er jeg klar over. Men det har ikke noget med hans nye kontrakt at gøre. Det er en regel. Jeg mener bare at vi ikke har mulighed for % i forhold til videresalg som vi havde med eks. Eriksen
    Nej det jo klart da vi ikke har solgt ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Nej det jo klart da vi ikke har solgt ham
      Nej netop, og det er jo det der er pisse træls i forhold til at de kommer til at score kassen på ham.

      Comment


        Stephan Andersen har tweetet det her til aften:

        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Stephan Andersen har tweetet det her til aften:

          Vi må håbe han ved lidt. For væk det skal han

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han bliver kæmpe stor. Hvis han som du siger kan holde sig fri af skader.
            Det tror jeg også, men når det så er sagt, ser jeg også nogle faldgruber for Falk i FCK. For det første skal han omstille sig til et hold, hvor der er masser af konkurrence om pladserne, og når FCK er skadesfri, har de virkeligt mange kvalitetsspillere til de offensive positioner.

            Derudover, er jeg spændt på at se, om han som type kan passe ind, for med det fodbold, vi har set FCK spille i tiden under Ståle, synes jeg ikke, at Falk passer som fod i hose. Ved vi, at han ikke er den slags kantspiller der går til baglinjen og slår indlæg, hvilket må forventes fortsat at være en stor del af deres gameplan, så længe angriberne hedder Cornelius og Santander. Han er en helt anden type end Nicolai Jørgensen, som også bringer en masse fysik, og har lavet mange af sine mål på hovedstød og fra distancen.

            Generelt synes jeg ikke, at Falk passer ind i den stringente 4-4-2 eller 4-4-1-1, som de plejer at praktisere. Han er en spiller der kræver meget frihed for at fungere, og spørgsmålet er om han kan få lov til det i et system, med 2 boksangribere der skal serviceres. Han vil selvfølgelig være oplagt som hængende, i den 4-4-1-1 som ofte har praktiseret europæisk og i topkampe herhjemme, men spørgsmålet er, om han er målfarlig nok til det, han er i hvert fald ikke på samme måde en måltrussel i alle facetter som Jørgensen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Moderer dig lige en gang. Du ophøjer en spiller, hvis bedste placering med OB som stamspiller, er en 8. plads, ift. en spiller der var med til en pokaltitel, tre 2. pladser, er vores mest scorende i europæisk sammenhæng, med mål i CL-kval og EL-gruppespil bl.a. og generelt en nøglespiller i den mest succesfulde periode i klubben i nyere tid.

              Det er PINLIGT at sammenligne dem!!!
              Nej det der er pinligt er at vores største stjerne i gennem flere sæsoner fra den ene sag til den anden går fra top status til judas og jeg ved ikke hvad. Det er fint at have følelserne med omkring sådanne skifte som dette, men alt med måde.

              HHA var god for os. Rigtig god, men det glemte vi både her på forum og på stadion i hans sidste 1-1œ år i klubben - skal vi gøre det samme med Falk i hans sidste måneder her? HHA gjorde det generelt rigtig rigtig godt, men han spillede også på et stjerne besat hold, der måske i den ene sæson var landets bedste, trods at det kun blev til en anden plads. Hvilke spillere har Falk været omgivet af i det meste af hans tid i klubben? Ja det var nu mere et retorisk spørgsmål. Han har i den grad været manden, som har kæmpetud af bukserne i kampene for os. Han har ikke scoret meget, men har været med i størstedelen af vores mål. Han har samtidig på ingen måde den rutine HHA havde da han var her. Jeg synes at det var fedt at vi tog imod HHA i seneste kamp som vi gjorde. Det fortjente han og Falk fortjener det sammen. Vi skal da stå sammen mens tiden er, og når dommeren så har fløjtet og bolden mellem OB og FCK så ruller i næste sæson og han evt laver unoder på banen, så kan han få en pive koncert af de store, men så længe han melder så klart ud som han gør, og viser at han OB intet ondt vil, og så længe han ikke sviner klubben som eksempelvis Esben og Bashkim, så er der ingen grund til at udstille en god spiller og et godt menneske som Falk.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Det ved jeg nu ikke, men ihvertfald ligeså tumpet som dig
                Ja du udviser jo storhed som du altid gør på dette forum.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Ja du udviser jo storhed som du altid gør på dette forum.
                  Og du er meget bedre? Og nej jeg gider ikke endnu et skænderi med dig. Det er du ikke værd.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Hvis de vælger at lade deres kontrakt løbe ud, snakke om udfordringer og derefter skifte til en anden klub i Superligaen og så lige få taget et billede med den nye trøje et halvt år før udløb... Ja... Ellers ikke rigtig :)
                    Hold da op. Falk har forlænget kontrakten 2 gange med ønsket om at OB skulle tjene på et salg. Det har været direkte udtalt. Skal vi ikke lade være med at leve i en osteklokke og ikke kun se ud til enden af vores egen næsetip. Som en enkelt eller 2 andre har skrevet i dag, så er det direkte skadeligt for klubben, hvis spillerne skal jordes hver gang de skifter til en større klub i den for landets grænser.

                    Kig nu på den respekt Falk viser for klubben og dermed også os fans, via hans udtalelser (og selvfølgelig ikke selve skiftet). Jeg er slet ikke i tvivl om at det er et krav fra Falk, som gør at FCK har meldt så kort og klart ud som de har, også de med respekt for at Falk får lov at slutte af her i Odense som han ønsker det.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                      Det har de så fået nu. Denne gang med trøjen på. Hvilket selvfølgelig gør det meget bedre (ironi anvendt)
                      http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20...-sommeren-2016
                      Ja det kom desværre senere og det er et frygteligt billede at se på. Men har du læst teksten?
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Det er så skuffende, og jeg har siddet på tønden lige siden det ulækre billed af ham i Fck's utiltalende trøje. Jeg får satme svært ved at acceptere hans tilstedeværelse når han allerede har vist sig i den. Nu står man jo helt slukøret. Vores største talent i årtier smutter til en rival kvit og frit. En spiller vi skulle have scoret boksen på. Hold kæft det er en sort dag!!
                        Her er jeg meget enig og det bliver fandme svært. Men når det talent vil slutte godt af, bør vi så ikke prøve på at gøre det samme?Jeg vil på ingen måde glæde mig over at han score, laver assists og vinder pokaler med FCK. Men jeg håber at han gør det så godt at han bliver solgt til udlandet hurtigst muligt. Men du har ret; Hold kæft det er en sort dag!
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                          Håber at Jesper Hansen har nosser nok til at give Falk et halvt år på klubbens reserve hold.

                          Og nej! Er ligeglad med at de vil sende 1/2- 1 mill. i OBs retning. Det handler for OB at sende et signal om at vi ikke finder os i at blive trådt på!

                          Han har ikke noget at gøre på OB holdet mere! Han skal ikke sætte sine fødder mere omrking OB holdet! Han er væk!
                          Ja da lad os gøre det, fordi vi synes jo at det var helt ok som AK blev behandlet i Aalborg ikke I/A
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Her er jeg meget enig og det bliver fandme svært. Men når det talent vil slutte godt af, bør vi så ikke prøve på at gøre det samme?Jeg vil på ingen måde glæde mig over at han score, laver assists og vinder pokaler med FCK. Men jeg håber at han gør det så godt at han bliver solgt til udlandet hurtigst muligt. Men du har ret; Hold kæft det er en sort dag!
                            Jeg synes forløbet i dag fortæller alt om, hvorfor at Falk ikke skal spille foråret i OB. Det kan potentielt splitte os fans i to lejre, og det har vi absolut ikke brug for. Og så vil det da være komplet spild af tid ikke at vænne holdet til at spille uden Falk i foråret, så vi ikke først skal igennem det til sommer. Vi rykker os jo hverken fra eller til i det her forår, om Falk spiller her eller ej.

                            Comment


                              ARGH!!
                              http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20...-sommeren-2016
                              Jeg var ved og bløde lidt op og sige, det er en del af fodbold... men så denne artikel på FCK.dk, kunne du for fanden da ikke vente til et skifte med og stå i den lorte trøje... Du skriver om loyalitet på instagram også det pis der.....

                              Penge er sq ikke alt.... Ud ad ådalen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
                                Jeg medgiver, at klubbens ageren de sidste mange år, ikke ligefrem er det, der har overbevist Falk om, at hans næste kontrakt skulle være i OB.
                                Men er du klub-mand, hvilket Rasmus flere gange har givet udtryk for at være, vælger du ikke, i en situation, hvor du har alle kort på hånden, og mulighed for et udlandsophold, at skifte til en anden superligaklub.

                                Jeg bilder mig selv ind, at Desler, Greve og de andre unge gutter trods alt er kloge nok til, at vide, hvorfor vi er på nakken af Rasmus. For mit eget vedkommende handler det ikke om, at han har ambitioner. Det handler om, hvor han mener de ambitioner skal udleves.
                                Nej undskyld men det holder fandme ikke. De andre unge har set Falks status hos os fans i løbet af de sidste år og når man så skifter klub, så vender det på en tallerken og så er han jeg ved ikke hvad. Jeg tænker ikke at Desler tænker at dette er skide fedt, fordi han står næst i rækken som det ser ud nu.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X