Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDem hader jeg endnu mere end BIF ��
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDem hader jeg endnu mere end BIF
Tager han til BIF, så tager han ikke et skridt op, og det vil gøre mig sur.
Tager han til FCM, FCK eller Aab så vil det være mere fair, da de trods alt kan vinde guld (tror så ikke Aab er inde i overvejelserne).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDen gode nyhed er at BIF åbenbart dropper jagten på Falk...det er til gengæld træls med en bejler mindre fra udlandet. Håber virkelig, der er andre u'lændere på banen i det her spil. Magter bare ikke at se ham i en anden dansk klub.
Vil helst se ham i en udenlandsk klub, og gerne i f.eks. Holland eller Belgien eller den størrelses orden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCM er nu favorit . Dem har vi nu også et pænt anstrengt forhold til Hr Falk
Comment
-
Malmö er blevet nævnt. Det ville give god mening. Det er et tophold i Sverige med tradition for europæisk fodbold. Allan Kuhn kender til Falks kvaliteter. Ja, og han kan bo i København, hvis han gerne vil prøve en større by tæt på Fyn.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægMalmö er blevet nævnt. Det ville give god mening. Det er et tophold i Sverige med tradition for europæisk fodbold. Allan Kuhn kender til Falks kvaliteter. Ja, og han kan bo i København, hvis han gerne vil prøve en større by tæt på Fyn.
Comment
Comment