Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDet er da gode penge i FCM.
Det næste skridt for Falk bør dog være til udlandet. Det er nu han skal flyve for at se hvor langt vingerne kan bære. FCM giver ham ikke det transferloft og så kan han sidde i en klub og liga han ikke brænder for i laaaaang tid.
Én ting er, at det koster kassen i løn at beholde ham - en anden og mindst ligeså vigtig ting er, at ved at lade ham gå fx. til FCM forstærker man en konkurrent væsentligt...og det kan også blive dyrt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå må OB lige steppe up og komme ind i kampen, hvis de gerne vil beholde Falk.
Én ting er, at det koster kassen i løn at beholde ham - en anden og mindst ligeså vigtig ting er, at ved at lade ham gå fx. til FCM forstærker man en konkurrent væsentligt...og det kan også blive dyrt.
FFS Falk jeg håber ikke at du gør det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDet er da gode penge i FCM.
Det næste skridt for Falk bør dog være til udlandet. Det er nu han skal flyve for at se hvor langt vingerne kan bære. FCM giver ham herhjemmetransferloft og så kan han sidde i en klub og liga han ikke brænder for i laaaaang tid.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg1 mill i sign on fee og 300.000kr i løn vil da nærme sig noget det ligner et godt tilbud... Og tæt på at matche hvis de 6 mill er rigtigt...
FFS Falk jeg håber ikke at du gør det
300.000/mdr bliver til 3.6 om året - det vil være 18 mill over en 5 årig periode plus den ene mill i sign on. og det er da også en slat - men jeg tror faktisk stadig ikke det er lønnen der er det største problem - nærmere ambitionsniveauet - i FCM vs. OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægbare en mindre forskel på 11 mill ;)
300.000/mdr bliver til 3.6 om året - det vil være 18 mill over en 5 årig periode plus den ene mill i sign on. og det er da også en slat - men jeg tror faktisk stadig ikke det er lønnen der er det største problem - nærmere ambitionsniveauet - i FCM vs. OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVille ikke være til at bære. Så hellere forære ham væk til en udenlandsk i dette vindue hvis muligheden byder sig
Han har uden tvivl fået tilbudt det som OB kan strække sig til og hvis det ikke er godt nok, så må han jo beslutte hvad han så vil.
Men helt enig i at det ikke vil være til at bære at se ham i en af de klubber.Last edited by OleKBH; 09-01-2016, 10:59.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægVi kan jo ikke forære ham til nogen som helst. Hvis Falk vælger at skrive kontrakt med en af de to klamme klubber (FCM, BIF) så er det jo 100% hans beslutning eg der er INTET OB kan gøre for at forhindre det.
Han har uden tvivl fået tilbudt det som OB kan strække sig til og hvis det ikke er godt nok, så må han jo beslutte hvad han så vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægVi kan jo ikke forære ham til nogen som helst. Hvis Falk vælger at skrive kontrakt med en af de to klamme klubber (FCM, BIF) så er det jo 100% hans beslutning eg der er INTET OB kan gøre for at forhindre det.
Men helt enig i at det ikke vil være til at bære at se ham i en af de klubber.
Håber stadig han tager til udlandet og prøver sig af dér; han har talent og evner til større ting end dansk liga.
Comment
-
Enig. Jeg kan slet ikke se os selv holde på Falk, og til en halv million om måneden, må en anden klub gerne få ham. De penge kunne vi sagtens bruge på at gøre holdet bedre over hele linjen.
Og det er ikke fordi jeg ikke synes Falk er det værd, fordi det er han - Men han er simpelthen bare blevet for dygtig til at være i OB. Desværre. Forhåbentligt ser vi ham om et årti igen :-)
Comment
Comment