Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægEnig den trøje er ikke pæn.
JH ud... jeg får lyst til og slå mit tv når jeg høre på hans vrøvl... fuck hvor var det langt ude det svar... men hans agent er også en kæmpe klaphat...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægLugter langt væk af endnu et stykke usmageligt PR-arbejde af undermennesket Mads Bach Lund.
Det ser mere ud til at han både via sine uambitiøse indkøb , Komiske Ali udtalelser og respektløst tilbud til Falk har gjort alt for at jage ham væk .
Hvis 200.000 er loftet for en spiller af Falk's kaliber så er der ederbroderme langt til toppen og til at hente spillere som kan flytte os .
Hvad er der blevet af : 2015 bliver vendepunktet ?Last edited by Magge; 26-02-2016, 23:04.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHan skal beskytte sin spiller , og dermed lækker han så historien for at udviske billedet af at JH havde gjort alt hvad han kunne for at friste Falk .
Det ser mere ud til at han både via sine uambitiøse indkøb , Komiske Ali udtalelser og respektløst tilbud til Falk har gjort alt for at jage ham væk .
Hvis 200.000 er loftet for en spiller af Falk's kaliber så er der ederbroderme langt til toppen og til at hente spillere som kan flytte os .
Hvad er der blevet af : 2015 bliver vendepunktet ?
Comment
-
Kan ikke mere være særlig sur på Falk. Klar, der var den trøje-stunt. Men de har tilbydet ham en lønnedgang for forlængelsen og han kæmper røven ud af buksen for os. Jeg vil glemme den dumme trøje-stunt.
Men de ansvarlige for forhandlingen med Falk og det respektløse og absolut idiotiske tilbud til ham (om det er JH eller bestyrelsen eller begge) kan kiss my ass for the rest of my life.
DE SKAL VÆK!!!!!!!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKan ikke mere være særlig sur på Falk. Klar, der var den trøje-stunt. Men de har tilbydet ham en lønnedgang for forlængelsen og han kæmper røven ud af buksen for os. Jeg vil glemme den dumme trøje-stunt.
Men de ansvarlige for forhandlingen med Falk og det respektløse og absolut idiotiske tilbud til ham (om det er JH eller bestyrelsen eller begge) kan kiss my ass for the rest of my life.
DE SKAL VÆK!!!!!!!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKan ikke mere være særlig sur på Falk. Klar, der var den trøje-stunt. Men de har tilbydet ham en lønnedgang for forlængelsen og han kæmper røven ud af buksen for os. Jeg vil glemme den dumme trøje-stunt.
DE SKAL VÆK!!!!!!!!!
Og selv om jeg er enig i det var et respektløst bud at lægge ud med - så tror jeg ikke på falk var blevet, han var godt klar over hvor god en situation han stod i - og ud over OB ikke kunne være med økonomisk så har der også været det sportslige at kigge på - og der er bare laaaangt inden vi kan være med hvor det bliver bare lidt sjovt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKan du ikke gøre mig den tjeneste at få det optaget, hvis du gør det. Ville elske at se den video på Youtube. [ultimatew vs. Jesper Hansen - Ultimate TV fighting]
MvT817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment