Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske er det pigesurt.. Men Falk sad med at kortene.. Så starter man bare ikke med sådan et udspil til efterårets spiller(IMO)...
    Og det bekræftede Falk for 20 min på tv..
    i mine øre sagde han faktisk at han havde opgivet inden sidste kamp var spillet..
    Jeg hørte ikke interviewet, så det skal jeg ikke kunne sige...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Det ér bestemt sent at gå i gang med forhandlingerne... med mindre det var efter aftale med Falk, naturligvis.

      Mvh

      MaxHH
      ja det er så det næste i det - hvorfor i al verden ventede man så længe?

      Comment


        Det første udspil er imo skuffende og dumt af JH. Men vi mangler at høre om det sidste udspil, synes jeg.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ja det er så det næste i det - hvorfor i al verden ventede man så længe?
          Fordi de ikke fik nogen tilbagemeldinger fra Falk lejren...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Totalt gætterier - ja.
            Jeg nægter så bare at tro på man ikke kunne finde en løsning - evt lige få det bragt op på et bestyrelsesmøde; "hey Falks kontrakt er ved at løbe ud - kunne man måske få lov til at bryde lønrammen bare en smule - det kan godt være der skal spyttes lidt mere i posen for at holde på vores største profil"
            - Det kan jo ikke have kommet som nogen overraskelse at kontrakten skulle genforhandles. - det har de jo vidst. Men klart de kan også have sagt nej - og så peger pilen pludselig ikke på jh men en inkompetent bestyrelse.....men ja rene gætterier
            De sagde jo nej til Poul H, da han havde landet Nicolai Jørgensen, som efterfølgende skrev med KB03. Så det ville ikke være første gang...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ja det er så det næste i det - hvorfor i al verden ventede man så længe?
              Begge parter håbede vel på et salg...?

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                De sagde jo nej til Poul H, da han havde landet Nicolai Jørgensen, som efterfølgende skrev med KB03. Så det ville ikke være første gang...

                Mvh

                MaxHH
                korrekt. Forskellen er vel bare at Falk trods alt var en del af holdet og man kendte han betydning, jørgensen kom udefra og havde en ikke alt for heldig skadeshistorik.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Det første udspil er imo skuffende og dumt af JH. Men vi mangler at høre om det sidste udspil, synes jeg.

                  MvT
                  Det sidste udspil lød til at være 200.000/måned. Andre forhold kom ikke op

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg hørte ikke interviewet, så det skal jeg ikke kunne sige...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Prøv at fang det på tv3sport senere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Måske er det pigesurt.. Men Falk sad med at kortene.. Så starter man bare ikke med sådan et udspil til efterårets spiller(IMO)...
                      Og det bekræftede Falk for 20 min på tv..
                      i mine øre sagde han faktisk at han havde opgivet inden sidste kamp var spillet..
                      Så er pigesurt det nye sort. Du har selvfølgelig ret. Den er ikke længere. Og har man lavet et loft skal det brydes, hvis det er nødvendigt. Jeg er rystet.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Uanset hvor skuffet nr 9 har været over JH, så er hans flash af FCK-trøje mv. stadig en sag mellem OB-fans og nr. 9. Det ændrer det ringe kontraktudspil ikke ved.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Uanset hvor skuffet nr 9 har været over JH, så er hans flash af FCK-trøje mv. stadig en sag mellem OB-fans og nr. 9. Det ændrer det ringe kontraktudspil ikke ved.

                          MvT
                          1000000% enig

                          Comment


                            Lugter langt væk af endnu et stykke usmageligt PR-arbejde af undermennesket Mads Bach Lund.

                            Comment

                            Working...
                            X