Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg tænker også at det ville være dumt at lægge ud med sit maksimum... så er der ikke rigtigt mere at forhandle med. Hvis det er sandt at der ikke kom et modsvar er det sgu svært at kalde det en forhandling.

    Mvh

    MaxHH
    I second that. Meget gammelklogt og fornuftigt, der

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Man tilbyder sgu minimum samme løn som han havde i forvejen. Alt andet er da useriøst
      Det kommer jo an på om man håber at holde spilleren på den løn, eller forventer at skulle give mere...

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Det kommer jo an på hvad du har at skyde med, rent økonomisk. Hvis dit maks er 200.000, og du håber at lande den på 175.000, er du jo tvunget til at starte ud lavere...

        At det så er skræmmende at vi reelt ikke har økonomi til at gå højere end 200.000 er vi bestemt ikke uenige om... ,o(

        mvh

        MaxHH
        Come on - man tilbyder da ikke mindre, end han allerede får. Det er virkelig en elendig strategi - uanset hvad dit maks er. Det har åbenlyst pisset Falk-lejren af. Ret forståeligt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig. Eller hvis man har et lønloft som man SKAL holde sig under må man jo lave et signon fee/bonus/whatever
          Det er vel det forhandlingerne efterfølgende skal få på bordet... det der pigesure "jamen så vil jeg ikke forhandle", det er sgu useriøst...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Det kommer jo an på hvad du har at skyde med, rent økonomisk. Hvis dit maks er 200.000, og du håber at lande den på 175.000, er du jo tvunget til at starte ud lavere...

            At det så er skræmmende at vi reelt ikke har økonomi til at gå højere end 200.000 er vi bestemt ikke uenige om... ,o(

            mvh

            MaxHH
            selvfølgelig har vi også det - lad os sige man strakte sig langt - hvis toppen er 200 og så forsøgte med 250 fordi falk har/havde en særlig position i truppen - hvilket han har/havde. det er 50K mere om måneden - 600K på et år - med alle de besparelser der lavet over det sidste år så har de penge da været der. Tror snarere det er principielt at JH ikke vil bryde rammen - men det mener jeg man bør gøre i særlige tilfælde.

            Om det så havde været nok til at holde på falk er en helt anden sag.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
              Come on - man tilbyder da ikke mindre, end han allerede får. Det er virkelig en elendig strategi - uanset hvad dit maks er. Det har åbenlyst pisset Falk-lejren af. Ret forståeligt.
              Jeg havde gjort det samme. Men jeg er så også jyde, ligesom JH... ,o)

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Når OB ikke rigtig kan blive klog på hvad Falk gør sig af tanker, fordi de ikke rigtig får tilbagemeldinger fra Falk lejren, så kan jeg til en vis grad nu egentlig godt forstå OB bliver forsigtige... men jeg synes ikke det er kønt som det lyder her, og det er da heller ikke det fedeste signal der kommer ud...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  selvfølgelig har vi også det - lad os sige man strakte sig langt - hvis toppen er 200 og så forsøgte med 250 fordi falk har/havde en særlig position i truppen - hvilket han har/havde. det er 50K mere om måneden - 600K på et år - med alle de besparelser der lavet over det sidste år så har de penge da været der. Tror snarere det er principielt at JH ikke vil bryde rammen - men det mener jeg man bør gøre i særlige tilfælde.

                  Om det så havde været nok til at holde på falk er en helt anden sag.
                  Vi er jo ude i gætteri her. Det er muligt du har ret, men det er bestemt lige så muligt at JH har et budget at skulle holde sig indenfor, dikteret af bestyrelsen. Den slags sker relativt ofte i virksomheder, har jeg forstået... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Det er vel det forhandlingerne efterfølgende skal få på bordet... det der pigesure "jamen så vil jeg ikke forhandle", det er sgu useriøst...

                    Mvh

                    MaxHH
                    DET kan vi så også hurtigt blive enige om. Ingengrund til at blive tøsefornærmet - bare vend tilbage og sig det ikke er godt nok.
                    MEN mener stadig det er virkeligt uheldigt at JH bringer klubben i den situation. Klubbens største stjerne man havde 3 mdr mere hvor man havde eneret til at forhandle - den aftale skulle bare være sikret - og det gør man bedst ved at få folk til at føle sig værdsat - og det hjælper en lønnedgang nok ikke på

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Det er vel det forhandlingerne efterfølgende skal få på bordet... det der pigesure "jamen så vil jeg ikke forhandle", det er sgu useriøst...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Måske er det pigesurt.. Men Falk sad med at kortene.. Så starter man bare ikke med sådan et udspil til efterårets spiller(IMO)...
                      Og det bekræftede Falk for 20 min på tv..
                      i mine øre sagde han faktisk at han havde opgivet inden sidste kamp var spillet..

                      Comment


                        Det bliver lige pludselig en anelse anstrengt at se Koval på bænken... trods det er fortjent han sidder der...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Vi er jo ude i gætteri her. Det er muligt du har ret, men det er bestemt lige så muligt at JH har et budget at skulle holde sig indenfor, dikteret af bestyrelsen. Den slags sker relativt ofte i virksomheder, har jeg forstået... ,o)

                          Mvh

                          MaxHH
                          Totalt gætterier - ja.
                          Jeg nægter så bare at tro på man ikke kunne finde en løsning - evt lige få det bragt op på et bestyrelsesmøde; "hey Falks kontrakt er ved at løbe ud - kunne man måske få lov til at bryde lønrammen bare en smule - det kan godt være der skal spyttes lidt mere i posen for at holde på vores største profil"
                          - Det kan jo ikke have kommet som nogen overraskelse at kontrakten skulle genforhandles. - det har de jo vidst. Men klart de kan også have sagt nej - og så peger pilen pludselig ikke på jh men en inkompetent bestyrelse.....men ja rene gætterier

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            DET kan vi så også hurtigt blive enige om. Ingengrund til at blive tøsefornærmet - bare vend tilbage og sig det ikke er godt nok.
                            MEN mener stadig det er virkeligt uheldigt at JH bringer klubben i den situation. Klubbens største stjerne man havde 3 mdr mere hvor man havde eneret til at forhandle - den aftale skulle bare være sikret - og det gør man bedst ved at få folk til at føle sig værdsat - og det hjælper en lønnedgang nok ikke på
                            Han vendte jo også tilbage. Med et nej tak.. Men er det så Falk's opgave at komme med et modspil?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              DET kan vi så også hurtigt blive enige om. Ingengrund til at blive tøsefornærmet - bare vend tilbage og sig det ikke er godt nok.
                              MEN mener stadig det er virkeligt uheldigt at JH bringer klubben i den situation. Klubbens største stjerne man havde 3 mdr mere hvor man havde eneret til at forhandle - den aftale skulle bare være sikret - og det gør man bedst ved at få folk til at føle sig værdsat - og det hjælper en lønnedgang nok ikke på
                              Det ér bestemt sent at gå i gang med forhandlingerne... med mindre det var efter aftale med Falk, naturligvis.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Totalt gætterier - ja.
                                Jeg nægter så bare at tro på man ikke kunne finde en løsning - evt lige få det bragt op på et bestyrelsesmøde; "hey Falks kontrakt er ved at løbe ud - kunne man måske få lov til at bryde lønrammen bare en smule - det kan godt være der skal spyttes lidt mere i posen for at holde på vores største profil"
                                - Det kan jo ikke have kommet som nogen overraskelse at kontrakten skulle genforhandles. - det har de jo vidst. Men klart de kan også have sagt nej - og så peger pilen pludselig ikke på jh men en inkompetent bestyrelse.....men ja rene gætterier
                                Helt enig

                                Comment

                                Working...
                                X