Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    syntes godt nok JH snakker udenom - det kan da godt være der har været forskellige klausuler osv som falk lejren ville have med i kontrakten - det forhindre jo ikke OB i at sende et tilbud der indikere kraftigt at man gerne vil holde på manden. Og det gør man nok bedst med en lille lønstigning.
    Når det så er sagt så tror jeg bestemt ikke falk lejrens rolle i alt det her skal underkendes - de har godt vidst hvilken gunstigt situation de stod i, og de manglende tilbagemeldinger tyder i den grad på at han reelt ikke har villet forlænge.

    Og så syntes jeg igen igen en fra journaliststanden totalt misforstår situationen - det har for mig intet at gøre med pengene, altså at falk skulle være grådig - det er ikke derfor dette skifte rammer så hårdt. Han har hele tiden spillet på at han var ægte OBer - selv efter sit skifte - den går bare ikke. Nej at han skifter til en klub der tilbyder over det dobbelte i løn - det kan den logiske side af mig sagtens forstå - men hverken acceptere eller respektere - ihvertfald ikke når det er til en anden dansk klub.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Uanset hvor skuffet nr 9 har været over JH, så er hans flash af FCK-trøje mv. stadig en sag mellem OB-fans og nr. 9. Det ændrer det ringe kontraktudspil ikke ved.

      MvT
      Det er selve skiftet vel også. At JH har ageret tåbeligt og behandlet en stor profil på den måde gør jo ikke falks handling mindre kritisabel.

      Men ja så kommer trøje stuntet oveni - og den manglende undskyldning - hvor det er JH der må ud og sige det er en tanketorsk - falk har vi intet hørt fra - ud over "respekter mit valg" tuderiet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Uanset hvor skuffet nr 9 har været over JH, så er hans flash af FCK-trøje mv. stadig en sag mellem OB-fans og nr. 9. Det ændrer det ringe kontraktudspil ikke ved.

        MvT
        Enig den trøje er ikke pæn.

        JH ud... jeg får lyst til og slå mit tv når jeg høre på hans vrøvl... fuck hvor var det langt ude det svar... men hans agent er også en kæmpe klaphat...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          korrekt. Forskellen er vel bare at Falk trods alt var en del af holdet og man kendte han betydning, jørgensen kom udefra og havde en ikke alt for heldig skadeshistorik.
          Men var, og er, vel stadig en større profil, større salgsobjekt, og større gamewinning-potential end Falk...? Altså, jeg ville have ELSKET at vi signede Jørgensen, især på det tidspunkt. Han kunne have gjort en forskel her, som han også gjorde i KB03. Men bestyrelsen sagde nej, budgettet skal holdes. Og det måtte Poul H så acceptere. Ligesom JH må acceptere det.

          Men en ting er HELT sikkert...: Hvis IKKE Jesper Hansen var oppe ved bestyrelsen, og bede om lov til at gå over budgettet, får han lov at stå skoleret foran bestyrelsen efter den her omgang elendige PR..

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det sidste udspil lød til at være 200.000/måned. Andre forhold kom ikke op
            Og hvad havde FCM budt på det tidspunkt? 625.000 om måneden? Så er der sgu langt op uanset...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Men var, og er, vel stadig en større profil, større salgsobjekt, og større gamewinning-potential end Falk...? Altså, jeg ville have ELSKET at vi signede Jørgensen, især på det tidspunkt. Han kunne have gjort en forskel her, som han også gjorde i KB03. Men bestyrelsen sagde nej, budgettet skal holdes. Og det måtte Poul H så acceptere. Ligesom JH må acceptere det.

              Men en ting er HELT sikkert...: Hvis IKKE Jesper Hansen var oppe ved bestyrelsen, og bede om lov til at gå over budgettet, får han lov at stå skoleret foran bestyrelsen efter den her omgang elendige PR..

              Mvh

              MaxHH
              1. helt sikkert - pointen er mere at Falk vidste man præcist hvad man fik - han har trods alt været en del år i klubben. NJ ville jo stadig være lidt en lotto kupon - som alle nye spillere vel er, for hvordan ville han falde til osv.

              2. yup yup yup, og nu vi er ved JH - er jeg den eneste der tænker der er nogle gnidninger mellem jh og falk - syntes der var lidt i det interview på tv3sport1 - selv om han prøvede at svare politisk korrekt hele tiden. Og lidt det samme da falk blev interviewet.
              - og så svare jeg lige selv for selvf må der være det - kan ikke forestille mig andet end at de her oplysninger kommer fra falk lejren. Kan det også have spillet ind - forholdet mellem spilleren og sportsdirektøren? Så meget har de vel trods alt ikke med hinanden at gøre men alligevel? (nu spekuleres der altså kraftigt ;) )

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Og hvad havde FCM budt på det tidspunkt? 625.000 om måneden? Så er der sgu langt op uanset...

                Mvh

                MaxHH
                - netop derfor man skulle have lukket en aftale inden falk måtte forhandle frit - og det kunne jo være man kunne have gjort det med et solidt bud på med 100K ekstra om måneden. Men nej det er klart er der først tikket nogel bud på 400K+ ind så bliver det sgu svært at konkurrere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Og hvad havde FCM budt på det tidspunkt? 625.000 om måneden? Så er der sgu langt op uanset...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Noget i den stil hvis man includerer et kæmpe sign on fee

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    - netop derfor man skulle have lukket en aftale inden falk måtte forhandle frit - og det kunne jo være man kunne have gjort det med et solidt bud på med 100K ekstra om måneden. Men nej det er klart er der først tikket nogel bud på 400K+ ind så bliver det sgu svært at konkurrere.
                    Ja, hvis pengene er eneste parameter spilleren går efter... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Ja, hvis pengene er eneste parameter spilleren går efter... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH
                      det er jo så det næste ;)

                      men igen - det er ikke en god start på sådan et forhandlingsforløb at tilbyde en lønnedgang - ikke til en så attraktiv spiller

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det er jo så det næste ;)

                        men igen - det er ikke en god start på sådan et forhandlingsforløb at tilbyde en lønnedgang - ikke til en så attraktiv spiller
                        Der er jo ikke tale om et forhandlingsforløb, hvis du starter med at fortælle hvad du har i pungen, og tilbyde det... så kommer du hjem med en tom pung, i hvert fald...

                        mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Der er jo ikke tale om et forhandlingsforløb, hvis du starter med at fortælle hvad du har i pungen, og tilbyde det... så kommer du hjem med en tom pung, i hvert fald...

                          mvh

                          MaxHH
                          syntes vi har været rundt om det ;)

                          Men nej det er klart du starter ikke på dit max beløb - MEN igen igen jeg nægter at tro på man ikke har kunnet finde flere penge (og det er ren spekulation det ved jeg - men jeg tror ikke på det nejnej nej noooope - for selvfølgelig har man kunnet det)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            syntes vi har været rundt om det ;)

                            Men nej det er klart du starter ikke på dit max beløb - MEN igen igen jeg nægter at tro på man ikke har kunnet finde flere penge (og det er ren spekulation det ved jeg - men jeg tror ikke på det nejnej nej noooope - for selvfølgelig har man kunnet det)
                            Men kunne de have fundet 30 mille over fire år? Det tvivler jeg på...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Men kunne de have fundet 30 mille over fire år? Det tvivler jeg på...

                              Mvh

                              MaxHH
                              DET har jeg så heller ikke sagt vel ;)

                              vi snakker om at man skulle have fundet flere penge (hvis der virkelig var den lønramme) så man kunne have givet et bedre 1. bud og stadig have noget at handle med - om det så havde været nok i sidste ende er nok mere end tvivlsomt.
                              Men at lægge ud med en lønnedgang overfor klubbens største profil er respektløst og kan da ikke have gjort andet end at falk ikke har følt sig værdsat.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Og hvad havde FCM budt på det tidspunkt? 625.000 om måneden? Så er der sgu langt op uanset...

                                Mvh

                                MaxHH
                                500.000 incl signon og signoff fee's
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X