Måske er det pigesurt.. Men Falk sad med at kortene.. Så starter man bare ikke med sådan et udspil til efterårets spiller(IMO)...
Og det bekræftede Falk for 20 min på tv..
i mine øre sagde han faktisk at han havde opgivet inden sidste kamp var spillet..
Jeg hørte ikke interviewet, så det skal jeg ikke kunne sige...
Totalt gætterier - ja.
Jeg nægter så bare at tro på man ikke kunne finde en løsning - evt lige få det bragt op på et bestyrelsesmøde; "hey Falks kontrakt er ved at løbe ud - kunne man måske få lov til at bryde lønrammen bare en smule - det kan godt være der skal spyttes lidt mere i posen for at holde på vores største profil"
- Det kan jo ikke have kommet som nogen overraskelse at kontrakten skulle genforhandles. - det har de jo vidst. Men klart de kan også have sagt nej - og så peger pilen pludselig ikke på jh men en inkompetent bestyrelse.....men ja rene gætterier
De sagde jo nej til Poul H, da han havde landet Nicolai Jørgensen, som efterfølgende skrev med KB03. Så det ville ikke være første gang...
De sagde jo nej til Poul H, da han havde landet Nicolai Jørgensen, som efterfølgende skrev med KB03. Så det ville ikke være første gang...
Mvh
MaxHH
korrekt. Forskellen er vel bare at Falk trods alt var en del af holdet og man kendte han betydning, jørgensen kom udefra og havde en ikke alt for heldig skadeshistorik.
Måske er det pigesurt.. Men Falk sad med at kortene.. Så starter man bare ikke med sådan et udspil til efterårets spiller(IMO)...
Og det bekræftede Falk for 20 min på tv..
i mine øre sagde han faktisk at han havde opgivet inden sidste kamp var spillet..
Så er pigesurt det nye sort. Du har selvfølgelig ret. Den er ikke længere. Og har man lavet et loft skal det brydes, hvis det er nødvendigt. Jeg er rystet.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Uanset hvor skuffet nr 9 har været over JH, så er hans flash af FCK-trøje mv. stadig en sag mellem OB-fans og nr. 9. Det ændrer det ringe kontraktudspil ikke ved.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Uanset hvor skuffet nr 9 har været over JH, så er hans flash af FCK-trøje mv. stadig en sag mellem OB-fans og nr. 9. Det ændrer det ringe kontraktudspil ikke ved.
Comment