Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Er det ikke en ganske almindelig forhandlingstaktik? Jeg kan ikke se hvorfor JH skulle være problemet. Det er mere Falk og hans agent, det er altså også svært at forhandle med noget som intet feedback giver.
    Hvis jeg havde fået sådan et udspil er jeg heller ikke sikker på at jeg ville have vendt tilbage

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Er det ikke en ganske almindelig forhandlingstaktik? Jeg kan ikke se hvorfor JH skulle være problemet. Det er mere Falk og hans agent, det er altså også svært at forhandle med noget som intet feedback giver.
      Jeg tænker også at det ville være dumt at lægge ud med sit maksimum... så er der ikke rigtigt mere at forhandle med. Hvis det er sandt at der ikke kom et modsvar er det sgu svært at kalde det en forhandling.

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Du skal have lov til at have din mening. Som jeg syntes er forkert..
        Med den udlægning der var idag er JH(IMO) en kæmpe medspiller i at det gik galt med Falk's forhandlinger..
        Om det var gået galt alligevel selvom man havde tilbudt ham mere kan vi jo kun gisne om

        Men nu er det jo næsten officielt at lønloftet i OB er 200.000/måned
        er det officielt? men var hans tidligere kontrakt på 175 - kunne man jo have tilbudt en lønstigning til 200 så - i stedet for en lønnedgang. Det er noget man gør for en breddespiller - ikke den største profil på holdet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvis jeg havde fået sådan et udspil er jeg heller ikke sikker på at jeg ville have vendt tilbage
          Seriøst? Du forhandler ved at blive fornærmet over at første udspil til forhandling ikke var ligeså højt som du håbede det ville være? ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            og så kan man jo så tænke over hvem der er kilde til den her historie?....Det kunne jo tænkes at være falk lejren der gerne vil fjerne den negative fokus fra falk og sende den over på JH....utænkeligt er det ikke ligefrem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              er det officielt? men var hans tidligere kontrakt på 175 - kunne man jo have tilbudt en lønstigning til 200 så - i stedet for en lønnedgang. Det er noget man gør for en breddespiller - ikke den største profil på holdet
              Hvis man ved at ens maksimum er 200.000, og økonomien vil have det bedst hvis du lander på 175.000, er det da svært at starte på 200.000, og håbe på at ende lavere...

              mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Seriøst? Du forhandler ved at blive fornærmet over at første udspil til forhandling ikke var ligeså højt som du håbede det ville være? ,o)

                Mvh

                MaxHH
                Falk bekræfter lige for 2 min at havde samme oplevelse

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Seriøst? Du forhandler ved at blive fornærmet over at første udspil til forhandling ikke var ligeså højt som du håbede det ville være? ,o)

                  Mvh

                  MaxHH
                  Øh, der er tale om en allerede ansat, som i øvrigt er din bedste ansatte - en sådan tilbyder du selvfølgelig ikke en lavere løn, end han pt får, hvis du vil have ham til at blive. Det giver jo ingen mening.

                  Falk er irriterende, og OB er en amatørklub. Øv.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    er det officielt? men var hans tidligere kontrakt på 175 - kunne man jo have tilbudt en lønstigning til 200 så - i stedet for en lønnedgang. Det er noget man gør for en breddespiller - ikke den største profil på holdet
                    Stort set ja

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      og så kan man jo så tænke over hvem der er kilde til den her historie?....Det kunne jo tænkes at være falk lejren der gerne vil fjerne den negative fokus fra falk og sende den over på JH....utænkeligt er det ikke ligefrem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Hvis man ved at ens maksimum er 200.000, og økonomien vil have det bedst hvis du lander på 175.000, er det da svært at starte på 200.000, og håbe på at ende lavere...

                        mvh

                        MaxHH
                        Man tilbyder sgu minimum samme løn som han havde i forvejen. Alt andet er da useriøst

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Hvis man ved at ens maksimum er 200.000, og økonomien vil have det bedst hvis du lander på 175.000, er det da svært at starte på 200.000, og håbe på at ende lavere...

                          mvh

                          MaxHH
                          bestemt. Jeg mener måske så bare at man var i en helt speciel situation - så kort tid tilbage af kontrakten som falk så bare kunne lade løbe ud - og det er jo reelt det der sker. Et af vores største salgsobjekter i årevis og man får ikke en krone for ham. Det er håbløst - og nægter helt ærligt at tro på man ikke har kunnet finde pengene til et lidt bedre bud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                            Øh, der er tale om en allerede ansat, som i øvrigt er din bedste ansatte - en sådan tilbyder du selvfølgelig ikke en lavere løn, end han pt får, hvis du vil have ham til at blive. Det giver jo ingen mening.

                            Falk er irriterende, og OB er en amatørklub. Øv.
                            Det kommer jo an på hvad du har at skyde med, rent økonomisk. Hvis dit maks er 200.000, og du håber at lande den på 175.000, er du jo tvunget til at starte ud lavere...

                            At det så er skræmmende at vi reelt ikke har økonomi til at gå højere end 200.000 er vi bestemt ikke uenige om... ,o(

                            mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Man tilbyder sgu minimum samme løn som han havde i forvejen. Alt andet er da useriøst
                              det var lidt ligesom med toppel - og han var da vidst også 1 valg på daværende tidspunkt - omend han nok ikke var tiltænkt den plads - men det var vidst også håbløst lavt bud man smed efter ham.

                              Jeg er glad for der er blevet strammet op så vi ikke har Poul H der smed alt for mange penge efter underlige spillere på alt for lange kontrakter. Men syntes sgu JH går med liiiige lovlig stramme seler

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                bestemt. Jeg mener måske så bare at man var i en helt speciel situation - så kort tid tilbage af kontrakten som falk så bare kunne lade løbe ud - og det er jo reelt det der sker. Et af vores største salgsobjekter i årevis og man får ikke en krone for ham. Det er håbløst - og nægter helt ærligt at tro på man ikke har kunnet finde pengene til et lidt bedre bud.
                                Enig. Eller hvis man har et lønloft som man SKAL holde sig under må man jo lave et signon fee/bonus/whatever

                                Comment

                                Working...
                                X