Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Man snakker om at de dårlige udspil "tvang" Falk væk fra klubben..
    JH bekræfter at første udspil var med lønnedgang
    mener på ingen måde det undskylder Falks skifte. MEN hold nu op hvor er det jammerligt hvis man forsøger at forlænge med sin med afstand bedste spiller - 3 mdr før han frit kan forhandle til anden side - og så lægger man ud med en lønnedgang. DET er jammerligt.

    Comment


      Nej nej nej, det må da være en joke...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nej nej nej, det må da være en joke...
        selv hvis man satsede på at sælge ham videre til sommer skulle der have været en lønforhøjelse på bordet. Ellers med så kort tid tilbage er det klart den bare kommer til at løbe ud. Jyde kræmmeren slår til igen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          selv hvis man satsede på at sælge ham videre til sommer skulle der have været en lønforhøjelse på bordet. Ellers med så kort tid tilbage er det klart den bare kommer til at løbe ud. Jyde kræmmeren slår til igen
          Har jo sagt hele tiden at pilen peger på JH ifb Falk's afgang , men at det var på den måde ... Jeg mangler ord .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Har ikke ord få det svineri JH har præsteret her. Falk har knoklet kæmpet røven ud af bukserne i hver eneste kamp, gennem de fleste kampe været OB absolut spiller med længder til nummer 2. Så pisser han direkte på ham med en lønnedgang. Han skal væk og det kan sgu ikke gå hurtigt nok,

            Comment


              ja tak - klump mål

              edit: hov forkert tråd :)

              Comment


                Jeg vil gerne, men kan ikke rigtigt være sur på Falk mere. Han kæmper sgu flot.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg vil gerne, men kan ikke rigtigt være sur på Falk mere. Han kæmper sgu flot.
                  Svært når man også hører om at de tilbød ham lønnedgang. Totalt respektløs og amatørarbejde endnu engang af JH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Svært når man også hører om at de tilbød ham lønnedgang. Totalt respektløs og amatørarbejde endnu engang af JH
                    det ændre ikke på noget for mig - falk er stadig skiftet til en dansk konkurrent - utilgiveligt.

                    nu kan jeg så også være rystet og skuffet og JH(mere end jeg var i forvejen) - det er jo amatørarbejde at tilbyde en lønnedgang i den situation - intet mindre end håbløst.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Svært når man også hører om at de tilbød ham lønnedgang. Totalt respektløs og amatørarbejde endnu engang af JH
                      Ikke enig. JH har jo haft en grund til at give det tilbud - han har jo sagt vi ikke kunne strække os længere. Det er for letkøbt. Synes ikke man kan dreje det over på JH.

                      Comment


                        Enig så langt ja, FcK er stadig FcK... men det lader jo så desværre ikke til at OB har gjort noget for at forsøge at hindre det skulle gå sådan...

                        Jeg kan simpelthen ikke forstå det, jeg er helt rundt på gulvet over det...

                        Det lød ellers så flot: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ob-har-tilbudt-falk-ny-kontrakt-han-har-bolden/
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Ikke enig. JH har jo haft en grund til at give det tilbud - han har jo sagt vi ikke kunne strække os længere. Det er for letkøbt. Synes ikke man kan dreje det over på JH.
                          Du skal have lov til at have din mening. Som jeg syntes er forkert..
                          Med den udlægning der var idag er JH(IMO) en kæmpe medspiller i at det gik galt med Falk's forhandlinger..
                          Om det var gået galt alligevel selvom man havde tilbudt ham mere kan vi jo kun gisne om

                          Men nu er det jo næsten officielt at lønloftet i OB er 200.000/måned

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det ændre ikke på noget for mig - falk er stadig skiftet til en dansk konkurrent - utilgiveligt.

                            nu kan jeg så også være rystet og skuffet og JH(mere end jeg var i forvejen) - det er jo amatørarbejde at tilbyde en lønnedgang i den situation - intet mindre end håbløst.
                            OB er lallende galninge. Lønnedgang til Falk. Havde de troede hans loyalitet kunne strækkes så langt. Bonderøve JH og Leasydrengen. Fint han blev i DK og så håber jeg idioterne blive flove når de ser hans spil og hvor meget han sælges for. Det er DERES skyld han er fucker, Og jeg er ikke vred på ham.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Er det ikke en ganske almindelig forhandlingstaktik? Jeg kan ikke se hvorfor JH skulle være problemet. Det er mere Falk og hans agent, det er altså også svært at forhandle med noget som intet feedback giver.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Ikke enig. JH har jo haft en grund til at give det tilbud - han har jo sagt vi ikke kunne strække os længere. Det er for letkøbt. Synes ikke man kan dreje det over på JH.
                                ansvaret og valget er stadig falks. Når det så er sagt så mener jeg man skulle have strakt sig noget længere for at holde på ham - han stod kort sagt med alle kortene på hånden. havde man nu spyttet noget ekstra i posen - altså var kommet med et ordenligt tilbud fra dag 1 dag kunne det jo være han havde forlænget - og var spillet fra efteråret så fortsat kunne man nok ret let sælge ham til sommer - og derved tjene en lille skilling.
                                Nu endte det så på værst mulige måde - farvel til falk - uden at vi fik en krone for ham, han smutter til en dansk konkurrent og vi skal tilmed trækkes med ham det sidste halve år. Det kunne faktisk ikke være gået værre

                                Comment

                                Working...
                                X