Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Rasmus. Bebrejder dig ingenting.. moderne fodbold er baseret på karrierer og penge samt at leve på drømme. Hvem ville ikke disse ting?

    Når det er sagt er det ærgeligt at fodbold er blevet sådan. Ingen klubfølelser, ingen koryfæer, intet passion. Tak for nogle fantastiske år i OB Rasmus! Du har sku altid været elsket og glad for en snak :-)

    Du valgte desværre FCK og du valgte at publicere det på en måde der har ødelagt din og min fremtidige sammensmeltning i OB.. det kommer nok aldrig til at ske igen.
    Du VAR en OB dreng og jeg begræder dit skifte, for hvad du kunne have Været for en klub som OB er dit eftermæle nu som en helt normal lejesvend - ligegyldig... plus alle de reaktioner fra fans der desværre ikke tænker sig om inden de svinger om sig med trusler og dårlig retorik, ja så valgte du selv vejen :-( øv øv Rasmus. Ville sådan havde ønsket at vi en dag igen kunne forenes i OB.

    God Vind fremover.

    Jeg deler det.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Det er da godt vi er så forskellige så.

      Ydermere ligner billedet i mine øjne ikke en spiller der er smuttet til FCK.
      Det ligner lidt et billede hvor han prøver at smile fordi han har fået det at vide ikke fordi han nyder det.

      Billedet i nedenstående link er sådan Falk ser ud når han smiler:
      http://www.ob.dk/artikel/falk-goer-fremskridt.aspx

      Efter min mening er der stor forskel.

      Nogen gange gør agenter og dets lige meget dumme ting.
      Det var også mit første indtryk. Falks "glæde" ser utroligt påtaget ud, og virker enormt falsk, især når man kender ham, som vi kender ham.

      Når det er sagt, så har jeg en bekendt som kender Falk personligt, og jeg ved hvor meget han elsker OB. Derfor kan jeg heller ikke hade på ham for hans skifte.. Karrieren og fodboldlivet går videre. Held og lykke til Falk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Det lyder for hårdt for mig. Det er ikke en krig her, og jeg vil ikke gå i krig. I sidste ende er det en ung mand som har dybt skuffet os, men det handler ikke om at ødelægge ham for det. Jeg håber, at han går - og hurtigt.
        Og hvis vi ikke kan slippe af med skal man diskutere ham om han skal bænkes eller om det er bedre for OB at bruge ham.
        Men hvis du vil begynde en krig mod en af vores spillere, så bliver det snart en krig mod hele holdet og mod klubben.
        Og der ville vi stå helt sikker på forskellige sider.
        Kan forstå skuffelsen, det føler jeg også. Men: hvem er Rasmus Falk at jeg ville går imod min klub på grund af ham?
        I en sæson hvor vi intet har at vinde eller tabe, går jeg gerne i krig med både Rasmus Falk, trænerne, ledelsen og resten af det elendige hold (med undtagelse af nogle af vores unge drenge). Min mening er, at OB står bedre uden dem, og derfor kæmper jeg i mine øjne for OB, hvis jeg bekriger disse lejesvende.

        Jeg er åbenbart den eneste, som har bevaret lidt af sjælen fra 00'erne, men so be it!
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Rasmus Falk har været egoistisk over for OB. Det er på sin vis forståeligt nok.

          Nu kan OB til gengæld være egoistisk over for Rasmus Falk. Vi spiller en gratis halvsæson, hvor der intet er at vinde eller tabe. Til gengæld skal vi præstere uden ham til efteråret, så vi kan lige så godt lade andre tage hans plads, så vi bliver det bedre forberedt.

          Men hvorfor har jeg en fornemmelse af, at klamme Kent og Jesper vil bruge ham, uanset hvor ligeglad og doven han virker på banen?
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Er det dig de kalder Ninjawarrior ??

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Det var også mit første indtryk. Falks "glæde" ser utroligt påtaget ud, og virker enormt falsk, især når man kender ham, som vi kender ham.

              Når det er sagt, så har jeg en bekendt som kender Falk personligt, og jeg ved hvor meget han elsker OB. Derfor kan jeg heller ikke hade på ham for hans skifte.. Karrieren og fodboldlivet går videre. Held og lykke til Falk.
              Jeg er da glad for jeg er den eneste der ser det sådan.
              Jeg kan også godt forstå det logiske i skiftet, selv om det jeg skriver i en anden tråd vil glæde mig :)

              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              I en sæson hvor vi intet har at vinde eller tabe, går jeg gerne i krig med både Rasmus Falk, trænerne, ledelsen og resten af det elendige hold (med undtagelse af nogle af vores unge drenge). Min mening er, at OB står bedre uden dem, og derfor kæmper jeg i mine øjne for OB, hvis jeg bekriger disse lejesvende.

              Jeg er åbenbart den eneste, som har bevaret lidt af sjælen fra 00'erne, men so be it!
              Ja, lad os da bare smide træneren, de fleste spillere og ledelsen på gaden.
              Det har da intet med ånden fra 00'erne at gøre, det er bare en bitter gammel mands holdning.

              Comment


                Måske får jeg i øjeblikket kun lidt begejstring derfor, men tænker vi skulle ser det også lidt selvkritisk:

                Rasmus Falk signaliserede os, at han har en stor OB hjerte, at han har en stor club-ånd. (Og han har jo altid bragt den fuld indsats).
                Og måske vi var for begejstret, og lettroende at det altid vil være så. Ikke fordi det er realitæten, men fordi vi ønskede det så meget.
                Måske vi troede, at vi har fundet hos ham, hvad der er så sjældent i moderne fodbold: en spiller i den samme uforanderlige og evige forbindelse med sin klub som fansene har.
                Men det er så sjældent. For os fansene er det passion for spilleren også erhvervet. Jeg ville også ikke give væk og orienterer min fremtid i hensigt til folks forventninger. Spillere og fans står der i forskellige situationer. Og en spiller, der har den lige passion for klubben som fansene, det er så sjældent idag. Tænker kun om Lars Høgh: hvor mange rigtig gode spiller er der i dag, som spiller kun for "sin" klub, hvor mange Høghs har vi i fodboldverden? Bruger vi to hænder at tælle de?
                Tænker skufflese og vreden nu står i sammenhang med at vi havde alt for høje forventninger - og det fordi vi ønskede os det Rasmus Falk-OB-fodboldeventyr så meget. Og det er vores egen ansvarlighed i det.
                Så måske alt vores skuffelse og vred ligger også i vores for høje forventninger en ung mand kunne ikke opfylde, fordi han er kun en ung mand og ikke en gud.

                Jo længere jeg tænker over det nu, jo mindre kan jeg ønske Falknoget ondt (men ønsker naturlig hver sportslig fiasko for FCK med Falk).
                Det være bedst for ham og os hvis han skifter nu. Men jeg vil ikke gå imod ham på stadion hvis han skulle spille for os, men jeg vil buuhe naturlig når han kommer næste sæson med FCK-hold.
                Last edited by andlox; 21-01-2016, 15:33.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Rasmus Falk har været egoistisk over for OB. Det er på sin vis forståeligt nok.

                  Nu kan OB til gengæld være egoistisk over for Rasmus Falk. Vi spiller en gratis halvsæson, hvor der intet er at vinde eller tabe. Til gengæld skal vi præstere uden ham til efteråret, så vi kan lige så godt lade andre tage hans plads, så vi bliver det bedre forberedt.

                  Men hvorfor har jeg en fornemmelse af, at klamme Kent og Jesper vil bruge ham, uanset hvor ligeglad og doven han virker på banen?
                  Klamme Kent?

                  Comment


                    https://myspace.com/kongknudsen/vide...2007-/32795916

                    Videoen her har lige reddet min dag. Ikke flere negative indlæg om Rasmus Falsk fra min side i dag. 2007 er længe siden, men scoringerne er jeg lige så glad for i dag, som jeg var dengang for snart 9 år siden.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      https://myspace.com/kongknudsen/vide...2007-/32795916

                      Videoen her har lige reddet min dag. Ikke flere negative indlæg om Rasmus Falsk fra min side i dag. 2007 er længe siden, men scoringerne er jeg lige så glad for i dag, som jeg var dengang for snart 9 år siden.
                      Nogen som har et andet link? Jeg har aldrig kunne finde nogle gode højdepunkter fra denne kamp. Videoen kan ikke afspilles, da jeg tror man skal have en myspace konto.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Nogen som har et andet link? Jeg har aldrig kunne finde nogle gode højdepunkter fra denne kamp. Videoen kan ikke afspilles, da jeg tror man skal have en myspace konto.
                        Jeg har ikke myspace og ser det uden problemet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Nogen som har et andet link? Jeg har aldrig kunne finde nogle gode højdepunkter fra denne kamp. Videoen kan ikke afspilles, da jeg tror man skal have en myspace konto.
                          Kan afspilles den uden at have en myspace konto, så der vil være en anden grund.
                          Tak til state trooper for den link. Fint idé.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Ser i det på computeren? Det må være fordi jeg forsøger at afspille på telefonen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Ser i det på computeren? Det må være fordi jeg forsøger at afspille på telefonen.
                              Ja din tlf. understøtter ikke Flash Player

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Ser i det på computeren? Det må være fordi jeg forsøger at afspille på telefonen.
                                Laptop ja.

                                Comment

                                Working...
                                X