Oprindeligt indsendt af El New York
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægEr det ikke en ganske almindelig forhandlingstaktik? Jeg kan ikke se hvorfor JH skulle være problemet. Det er mere Falk og hans agent, det er altså også svært at forhandle med noget som intet feedback giver.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDu skal have lov til at have din mening. Som jeg syntes er forkert..
Med den udlægning der var idag er JH(IMO) en kæmpe medspiller i at det gik galt med Falk's forhandlinger..
Om det var gået galt alligevel selvom man havde tilbudt ham mere kan vi jo kun gisne om
Men nu er det jo næsten officielt at lønloftet i OB er 200.000/måned
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis jeg havde fået sådan et udspil er jeg heller ikke sikker på at jeg ville have vendt tilbage
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger det officielt? men var hans tidligere kontrakt på 175 - kunne man jo have tilbudt en lønstigning til 200 så - i stedet for en lønnedgang. Det er noget man gør for en breddespiller - ikke den største profil på holdet
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægSeriøst? Du forhandler ved at blive fornærmet over at første udspil til forhandling ikke var ligeså højt som du håbede det ville være? ,o)
Mvh
MaxHH
Falk er irriterende, og OB er en amatørklub. Øv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis man ved at ens maksimum er 200.000, og økonomien vil have det bedst hvis du lander på 175.000, er det da svært at starte på 200.000, og håbe på at ende lavere...
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvis man ved at ens maksimum er 200.000, og økonomien vil have det bedst hvis du lander på 175.000, er det da svært at starte på 200.000, og håbe på at ende lavere...
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlægØh, der er tale om en allerede ansat, som i øvrigt er din bedste ansatte - en sådan tilbyder du selvfølgelig ikke en lavere løn, end han pt får, hvis du vil have ham til at blive. Det giver jo ingen mening.
Falk er irriterende, og OB er en amatørklub. Øv.
At det så er skræmmende at vi reelt ikke har økonomi til at gå højere end 200.000 er vi bestemt ikke uenige om... ,o(
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan tilbyder sgu minimum samme løn som han havde i forvejen. Alt andet er da useriøst
Jeg er glad for der er blevet strammet op så vi ikke har Poul H der smed alt for mange penge efter underlige spillere på alt for lange kontrakter. Men syntes sgu JH går med liiiige lovlig stramme seler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægbestemt. Jeg mener måske så bare at man var i en helt speciel situation - så kort tid tilbage af kontrakten som falk så bare kunne lade løbe ud - og det er jo reelt det der sker. Et af vores største salgsobjekter i årevis og man får ikke en krone for ham. Det er håbløst - og nægter helt ærligt at tro på man ikke har kunnet finde pengene til et lidt bedre bud.
Comment
Comment