Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNej nej nej, det må da være en joke...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægselv hvis man satsede på at sælge ham videre til sommer skulle der have været en lønforhøjelse på bordet. Ellers med så kort tid tilbage er det klart den bare kommer til at løbe ud. Jyde kræmmeren slår til igen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSvært når man også hører om at de tilbød ham lønnedgang. Totalt respektløs og amatørarbejde endnu engang af JH
nu kan jeg så også være rystet og skuffet og JH(mere end jeg var i forvejen) - det er jo amatørarbejde at tilbyde en lønnedgang i den situation - intet mindre end håbløst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSvært når man også hører om at de tilbød ham lønnedgang. Totalt respektløs og amatørarbejde endnu engang af JH
Comment
-
Enig så langt ja, FcK er stadig FcK... men det lader jo så desværre ikke til at OB har gjort noget for at forsøge at hindre det skulle gå sådan...
Jeg kan simpelthen ikke forstå det, jeg er helt rundt på gulvet over det...
Det lød ellers så flot: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ob-har-tilbudt-falk-ny-kontrakt-han-har-bolden/Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægIkke enig. JH har jo haft en grund til at give det tilbud - han har jo sagt vi ikke kunne strække os længere. Det er for letkøbt. Synes ikke man kan dreje det over på JH.
Med den udlægning der var idag er JH(IMO) en kæmpe medspiller i at det gik galt med Falk's forhandlinger..
Om det var gået galt alligevel selvom man havde tilbudt ham mere kan vi jo kun gisne om
Men nu er det jo næsten officielt at lønloftet i OB er 200.000/måned
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet ændre ikke på noget for mig - falk er stadig skiftet til en dansk konkurrent - utilgiveligt.
nu kan jeg så også være rystet og skuffet og JH(mere end jeg var i forvejen) - det er jo amatørarbejde at tilbyde en lønnedgang i den situation - intet mindre end håbløst.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægIkke enig. JH har jo haft en grund til at give det tilbud - han har jo sagt vi ikke kunne strække os længere. Det er for letkøbt. Synes ikke man kan dreje det over på JH.
Nu endte det så på værst mulige måde - farvel til falk - uden at vi fik en krone for ham, han smutter til en dansk konkurrent og vi skal tilmed trækkes med ham det sidste halve år. Det kunne faktisk ikke være gået værre
Comment
Comment