Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg garanterer dig for, at lod Totti sin kontrakt løbe ud, spillede et halvt år i Roma for så at skifte til Lazio, (eller en anden af topklubberne) så ville han hurtigt mærke den sande betydning af "Ingen over klubben"

    ;-)

    MvH ChrisOB
    Snakkede med en del Roma-Romere, da jeg var dernede for to år siden. Er du da vimmer hvor kan jeg bekræfte, at din pointe holder vand. Vi sad og sludrede om italienske legender og i en henkastet bemærkning nævnte jeg løst, at man ikke ville se Totti i Lazio. Bare det at nævne det var ren 'Voldemort'. Der blev isnende tavst i 20 sekunder, samtidig med de gutter havde drageild i øjnene. Så tog de en dyb indånding og med deres venlige sind bar de over med danskeren, slog over i et smil og talte videre som om intet var hændt.

    MvT - (P.S.: De kendte godt Elkjær, Laudrup, etc. ... og de vidste også godt hvem Christian Poulsen er)
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Far Kent har lige lidt at sige om sagen også, kan desværre ikke læse ret meget af det... det er måske også bedst sådan...

      http://www.mitfyn.dk/article/691474
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Snakkede med en del Roma-Romere, da jeg var dernede for to år siden. Er du da vimmer hvor kan jeg bekræfte, at din pointe holder vand. Vi sad og sludrede om italienske legender og i en henkastet bemærkning nævnte jeg løst, at man ikke ville se Totti i Lazio. Bare det at nævne det var ren 'Voldemort'. Der blev isnende tavst i 20 sekunder, samtidig med de gutter havde drageild i øjnene. Så tog de en dyb indånding og med deres venlige sind bar de over med danskeren, slog over i et smil og talte videre som om intet var hændt.

        MvT - (P.S.: De kendte godt Elkjær, Laudrup, etc. ... og de vidste også godt hvem Christian Poulsen er)
        Mon personer, der siger "Vis ham nu respekt" i en sådan forsamling, kan nøjes med at få 20 sekunders tavshed og "ildøjne"?

        I Danmark bliver det nok bare til lidt buh råb og pifteri. Som regel.

        ;-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Far Kent har lige lidt at sige om sagen også, kan desværre ikke læse ret meget af det... det er måske også bedst sådan...

          http://www.mitfyn.dk/article/691474
          Far Kent skal bare passe sit arbejde og lad andre selv bestemme, om de vil vise respekt.

          Guys... Rasmus, Hallgrimur, Kent. Please... Shut the f... up og vind den fodboldkamp.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Syntes det er en meget uskyldig video, med humor. Fra Hønnefos til vild med dance coke tatoveringer og kendis babe's.


            Tror RF har fået sig en griner over den.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Mon personer, der siger "Vis ham nu respekt" i en sådan forsamling, kan nøjes med at få 20 sekunders tavshed og "ildøjne"?

              I Danmark bliver det nok bare til lidt buh råb og pifteri. Som regel.

              ;-)

              MvH ChrisOB
              Næppe. Da jeg tøffede rundt på de forskellige fortorvscaféer sent om aftenen (kæresten tøffede hjem på hotellet, så jeg kunne snakke bold i fred :-) ), så var jeg i den grad opmærksom på om jeg lige faldt i snak med en Roma-gut eller en Lazio-gut. Skulle fandme ikke ved uheld fornærme nogen ... Den passion der lyste ud af de gutter var imponerende. Samtidig var de helt nede på jorden, super flinke og hjalp den blege turist med tips og tricks til byen. En af de ældre gutter gav ovenikøbet en øl, da jeg nævnte navnet Berggreen. Der var edderdytme vildt. Og yes - fruen var pænt træt af at høre om det, da jeg ævlede løs, da jeg kom hjem på hotellet. Jeg beklager, hvis jeg røg lidt for syd på og lidt for off topic, men den aften glemmer jeg ikke.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Er jeg den eneste, der hellere vil have tåneglene revet ud med spisepinde, frem for nogen sinde at skulle høre Stærk & Sjade( undskyld "Stærk][Sjade) igen?

                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Næppe. Da jeg tøffede rundt på de forskellige fortorvscaféer sent om aftenen (kæresten tøffede hjem på hotellet, så jeg kunne snakke bold i fred :-) ), så var jeg i den grad opmærksom på om jeg lige faldt i snak med en Roma-gut eller en Lazio-gut. Skulle fandme ikke ved uheld fornærme nogen ... Den passion der lyste ud af de gutter var imponerende. Samtidig var de helt nede på jorden, super flinke og hjalp den blege turist med tips og tricks til byen. En af de ældre gutter gav ovenikøbet en øl, da jeg nævnte navnet Berggreen. Der var edderdytme vildt. Og yes - fruen var pænt træt af at høre om det, da jeg ævlede løs, da jeg kom hjem på hotellet. Jeg beklager, hvis jeg røg lidt for syd på og lidt for off topic, men den aften glemmer jeg ikke.

                  MvT
                  Hvis du ser lidt "løst" på det, så er det ikke helt off topic... Fankultur får folk til at reagere på forskellige måder, men passionen er den samme.

                  Og så er jeg glad for denne slags historier, der bekræfter mig i fodboldens enorme kulturelle betydning verden over. Og at bare fordi man er fanatisk og kompromisløs, så kan man stadig være en flink og positiv fyr, der kan smile, være glad og giver bajere til fremmede, man falder i snak med.

                  ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Er jeg den eneste, der hellere vil have tåneglene revet ud med spisepinde, frem for nogen sinde at skulle høre Stærk & Sjade( undskyld "Stærk][Sjade) igen?

                    Jeg bryder mig heller ikke om sangen, og ønsker heller ikke at genhøre den.
                    Men!!
                    Hvis jeg stilles overfor de to valgmuligheder, du beskriver, ville jeg nok vælge alligevel at lytte til sangen igen!
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Hvis du ser lidt "løst" på det, så er det ikke helt off topic... Fankultur får folk til at reagere på forskellige måder, men passionen er den samme.

                      Og så er jeg glad for denne slags historier, der bekræfter mig i fodboldens enorme kulturelle betydning verden over. Og at bare fordi man er fanatisk og kompromisløs, så kan man stadig være en flink og positiv fyr, der kan smile, være glad og giver bajere til fremmede, man falder i snak med.

                      ;-)

                      MvH ChrisOB
                      Faldt også i snak med en Brasilianer og en Mexicaner, som jeg stadig snakker både fodbold og private ting med på FB, her to år efter. Og nu følger jeg lidt med i hvad der sker i Cruzeiro (BRA) og Chivas (MEX). Tillader mig lige at smide et link til Chivas stadion. Der er virkelig fedt:

                      http://mexico.cnn.com/media/2010/07/...uadalajara.jpg

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Far Kent skal bare passe sit arbejde og lad andre selv bestemme, om de vil vise respekt.

                        Guys... Rasmus, Hallgrimur, Kent. Please... Shut the f... up og vind den fodboldkamp.

                        MvH ChrisOB
                        Helt enig. Og så er respekt noget man gør sig fortjent til....i min bog ihvertfald

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Og når du kommenterer på det, skaber det splid i fangruppen... Hvis du bare var enig med os andre, ville der ingen splid være... ,o)

                          Ej, spøg til side. Det står alle frit for at have deres egen mening, og sågar ytre den herinde. Ligesom det står Falk frit for at forlange at vi skal respektere hans valg. Det har nogen valgt at gøre, andre har ikke, og det bliver spændende at høre hvad hans handlinger har af konsekvenser på stadion sæsonen ud...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Ja det bliver spændende. Jeg både frygter det, og samtidig mener jeg at folk skal gøre som de føler. Jeg håber bare ikke at det rammer resten af holdet, hvis det bliver som jeg tror.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                            Jeg gider ikke læse mig igennem 30 siders forsvar for tudeprinsessen, så jeg beklager hvis det er postet før:

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ikke-til-salg
                            Det er simpelthen noget af det mest talentløse lort, jeg nogensinde har set og hørt. TV Glad laver bedre produktioner, og jeg har hørt efterskolebands med strammere musikalsk forståelse....

                            Comment


                              Hold kæft det er smagsløst, og også lidt pinligt
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Ja det bliver spændende. Jeg både frygter det, og samtidig mener jeg at folk skal gøre som de føler. Jeg håber bare ikke at det rammer resten af holdet, hvis det bliver som jeg tror.
                                Jeg håber så, at de føler, det er vigtigere for holdet, at der ikke bliver buhet og piftet af ham. (Men igen - ikke for HANS skyld. Udelukkende for holdet)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X