Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Og hvem er så det? Tvang hans agent ham, med pistol, at udføre det trøje-trick? Tvang hans agent ham til at skrive under med FCK? Er der nogen, der har tvunget ham til at give alle de interviews?

    At vores sportslige ledelse ikke har formået at gøre vores klub attraktiv nok for Falk ændrer ikke på, at den eneste, der er ansvarlig for både trøje trick, skifte og interviews er manden selv - og ingen andre.

    MvH ChrisOB
    Jeg vil gerne skrive det igen. Jeg synes den anden del af problemet er en del af fan skaren. Jeg siger ikke at i ikke må være skuffet, hate eller andet. Hvad folk vælger at gøre er op til dem selv, men når det, for mig set, bliver for meget såkommenterer jeg på det. Men det var ikke min hensigt i aften. Jeg ville bare ytre mig og det har du det åbenbart svært med. Gør som du ønsker, men accepterer at jeg gør hvad jeg ønsker at gøre.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Eller man kunne køle ned inden man skriver på forum. Det er vel øjnene som ser.
      Du kan ikke forlange eller forvente at skuffede fodboldfans i deres følelsers vold køler hurtigt af. Faktisk bruger de nogle gange forum til at komme af med frustrationer; der så ikke kommer ud i dagligdagen eller på stadion næste gang. Men jeg forventer heller ikke, at du forstår sådan noget.

      Så det er ikke "som øjnene" ser det. Jeg så gerne folk lade være med at skrive inde på forum lige efter et nederlag; hvis man ikke kan kontrollere sine følelser. Men jeg har ingen forventninger om alle følger den opfordring. Derfor accepterer jeg, at der ryger nogle finker af panden, fordi jeg ved, at i den sidste ende, så kan det måske endda være rigtigt sundt, både som fan og som person at lukke noget damp af, som ellers ville ryge ud i personlige relationer eller på stadion næste gang.

      Fan psykologi er en kompleks størrelse og fodbold er fyldt op med den på godt og ondt. Uden fanatisme; uden brushoveder og aggression så vil der ikke være fankultur verden over. Det eneste problem, som jeg ser det, er personer som dig, som hverken kan eller vil sætte sig ind i hvordan fankultur fungerer verden over; og derfor stejler vildt og voldsomt, når der ser noget, der skurer dig i øjnene, i stedet for at acceptere, at der nogle gange ikke eksisterer logik og mådehold i fankredse. Og at det ikke nødvendigvis er en slem ting.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Jeg vil gerne skrive det igen. Jeg synes den anden del af problemet er en del af fan skaren. Jeg siger ikke at i ikke må være skuffet, hate eller andet. Hvad folk vælger at gøre er op til dem selv, men når det, for mig set, bliver for meget såkommenterer jeg på det. Men det var ikke min hensigt i aften. Jeg ville bare ytre mig og det har du det åbenbart svært med. Gør som du ønsker, men accepterer at jeg gør hvad jeg ønsker at gøre.
        Ja, jeg har det svært med folk, der accepterer spilleres skifte til en anden dansk klub, som du gør. Og forsøger at kaste skylden og ansvaret for spliden over på fankulturen i stedet for at acceptere og forstå, at i denne fankultur, der er respekt et privilegie og ikke en "ret".

        Og så forsøger du konstant at maskere din moralske pegefinger som simpel "mening".

        Godnat.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Jeg vil gerne skrive det igen. Jeg synes den anden del af problemet er en del af fan skaren. Jeg siger ikke at i ikke må være skuffet, hate eller andet. Hvad folk vælger at gøre er op til dem selv, men når det, for mig set, bliver for meget såkommenterer jeg på det. Men det var ikke min hensigt i aften. Jeg ville bare ytre mig og det har du det åbenbart svært med. Gør som du ønsker, men accepterer at jeg gør hvad jeg ønsker at gøre.
          Og når du kommenterer på det, skaber det splid i fangruppen... Hvis du bare var enig med os andre, ville der ingen splid være... ,o)

          Ej, spøg til side. Det står alle frit for at have deres egen mening, og sågar ytre den herinde. Ligesom det står Falk frit for at forlange at vi skal respektere hans valg. Det har nogen valgt at gøre, andre har ikke, og det bliver spændende at høre hvad hans handlinger har af konsekvenser på stadion sæsonen ud...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Ja, jeg har det svært med folk, der accepterer spilleres skifte til en anden dansk klub, som du gør. Og forsøger at kaste skylden og ansvaret for spliden over på fankulturen i stedet for at acceptere og forstå, at i denne fankultur, der er respekt et privilegie og ikke en "ret".

            Og så forsøger du konstant at maskere din moralske pegefinger som simpel "mening".

            Godnat.

            MvH ChrisOB
            👍

            Comment


              Hr. Kent Nielsen udtaler til dagens fynske avis, at han stiller med de 11 stærkeste, og hvis Falk er i blandt dem, så spiller han.

              Han tilføjer dog, at hvis OB står - 5 runder før tid - og hverken kan rykke op eller ned i tabellen, så kan man jo gøre sig sine overvejelser.

              Jeg ved, at forum er delt, og jeg har respekt for den enkeltes holdning, men jeg er enig med cheftræneren i denne konklusion. Lad os se, om vi kommer godt afsted med en stime af point og kan drømme om 5. eller 4. pladsen. Der er både økonomi og signalværdi i at vende tilbage til den bedste halvdel efter flere års fravær.

              Bliver det hverken fugl eller fisk, må Falk rykke ud på bænken og være indskifter i sæsonens slutning.
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                Hr. Kent Nielsen udtaler til dagens fynske avis, at han stiller med de 11 stærkeste, og hvis Falk er i blandt dem, så spiller han.

                Han tilføjer dog, at hvis OB står - 5 runder før tid - og hverken kan rykke op eller ned i tabellen, så kan man jo gøre sig sine overvejelser.

                Jeg ved, at forum er delt, og jeg har respekt for den enkeltes holdning, men jeg er enig med cheftræneren i denne konklusion. Lad os se, om vi kommer godt afsted med en stime af point og kan drømme om 5. eller 4. pladsen. Der er både økonomi og signalværdi i at vende tilbage til den bedste halvdel efter flere års fravær.

                Bliver det hverken fugl eller fisk, må Falk rykke ud på bænken og være indskifter i sæsonens slutning.
                Nok meget godt det er Kent der skal beslutte det og ikke alle os andre fodboldtosser
                Jeg havde helt hundrede smidt nr. 9 på bænken fra dag et. Men stadig er jeg glad for, at det ikke er mig der bestemmer.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Jeg vil igen og igen slå på tromme for at folk gør hvad de føler, ligesom hovedpersonen i øvrigt også har gjort det... Hvis så andre ikke kan finde ud af at acceptere det, så er det deres eget problem... Det er også mit problem at jeg er skuffet over Falks valg...

                  Hvad der er rigtig og klogest, det kan jeg godt helt selv finde ud af at håndtere, ligesom jeg heller aldrig har fortalt hvad Falk burde gøre...

                  Synes det er godt debatten kører, det er jo noget der involverer mange følelser, men det er ærgerligt at der på dette forum så ofte dukker en "procedure" op for hvordan vi skal reagere eller håndtere en given situation... og det ender ofte med at den del kommer til at fylde det meste af den givne debat...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Begge disse historier hører vist hjemme her:

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...kt-rasmus-falk

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-ikke-til-salg
                    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                    Comment


                      Jeg gider ikke læse mig igennem 30 siders forsvar for tudeprinsessen, så jeg beklager hvis det er postet før:

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ikke-til-salg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                        Jeg gider ikke læse mig igennem 30 siders forsvar for tudeprinsessen, så jeg beklager hvis det er postet før:

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ikke-til-salg
                        Har ingen ord for, hvor genial den video er. Bum.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Den Halvgrimme Mur:

                          - Jeg har talt med ham om det, og han har et stærkt ønske om at slutte godt af i OB. Falk er en rigtig OB-dreng, han vil gøre alt for klubben, og han vil gøre en forskel i foråret. Fansene skal slå koldt vand i boldet, bakke ham op og støtte ham, så de kan være med til at give ham en god afsked. Hvis de gør det, kan det jo være, at han kommer tilbage til klubben en dag. Hvis de sviner ham til, er det ikke sikkert, at han har lyst til at vende tilbage, mener Hallgrimur Jonasson.

                          Og?

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Jeg forstår (nok i højere grad end majoriteten herinde) Falks skifte. Det kan der ikke tærskes mere langhalm på.

                            Men hvor er jeg dog træt af de ofte ikke alt for intelligente fodboldspilleres ’forsvaren’ sig i pressen. Falk kæfter op, og nu gør anføreren - den svageste vi har haft i mange år, host - det samme. Indsigten er ikke stor. En forstandig fodboldspiller (forudsætning: de må vel findes?) havde snøret støvlerne ekstra stramt og holdt kaje. Jeg ser frem til, at Falk skifter, og disse pinligheder kan få en ende.

                            Slutteligt: Afpresning, really? Hvis ikke I er gode ved knægten, så kommer han aldrig igen. Fint. Så god er han - desværre - heller ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Nej nogle er ikke enige med mig og jeg har skrevet at jeg ikke prøver at overbevise nogle. Men jeg har min holdning til det og den er vel tilladt at komme med. Det har du eller andre på forum vel ikke patent på. Prøv nu lige og se hvad jeg har skrevet indtil videre i dag. Jeg angriber ingen for deres holdning. Jeg siger hvad jeg mener om sagen.
                              Jeg er enig i mange af dine punkter, og kan godt følge hvad du mener.

                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Ja og jeg siger, at det du og Falk gør, netop er med til at puste unødvendigt til ilden. Det klogeste i alle henseender er at holde mund. Det burde være gået op for de fleste nu. Det er skam tilladt for dig og Falk at sige og mene, præcis hvad I vil, men det ændrer ikke på, at i situationer som disse er det skønne spildte kræfter, og faktisk direkte kontraproduktivt.

                              Han får aldrig forståelse fra min eller ret mange andre, der har tilkendegivet, at det han har gjort er utilgiveligt, side. Så hvorfor blive ved med at tærske i det? Tror Falk ikke at OB fans ser Canal9? Håber han vi ser det og tænker "jo det kan være han har ret"?

                              At du ikke vil forstå hvor meget det trøje stunt og en mangel på personlig og utvetydig undskyldning betyder, fortæller bare alt om den splittelse, som du så åbenbart mener VI skaber, og ikke spillere ved deres handlinger.

                              Falk er ikke en stakkels forfulgt uskyldighed.

                              MvH ChrisOB
                              Så det er i orden at du brokker dig og kommer med dine synspunkter, men det er ikke i orden at Oblisk kommer med de synspunkter han har?

                              Bare fordi dine er negative er de okay, men fordi Oblisk ser det anderledes er det ikke okay?

                              Det er da en meget mærkelig måde at vil have en debat på. Ved så heller ikke om det er en debat du søger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                                Hr. Kent Nielsen udtaler til dagens fynske avis, at han stiller med de 11 stærkeste, og hvis Falk er i blandt dem, så spiller han.

                                Han tilføjer dog, at hvis OB står - 5 runder før tid - og hverken kan rykke op eller ned i tabellen, så kan man jo gøre sig sine overvejelser.

                                Jeg ved, at forum er delt, og jeg har respekt for den enkeltes holdning, men jeg er enig med cheftræneren i denne konklusion. Lad os se, om vi kommer godt afsted med en stime af point og kan drømme om 5. eller 4. pladsen. Der er både økonomi og signalværdi i at vende tilbage til den bedste halvdel efter flere års fravær.

                                Bliver det hverken fugl eller fisk, må Falk rykke ud på bænken og være indskifter i sæsonens slutning.
                                Vi er nok, for de flestes vedkommende, enige i at Kent Nielsen er ansat til at stille det stærkeste hold. Punktum. Men derfor kan man godt pege på alternativer og mulige scenarier, som man godt kunne sætte i stedet for at Falk spiller.

                                Såsom kun at satse på spillere, man har en rimelig god anelse for spiller til næste år. Bonus: Vi slipper for evt splid på stadion.

                                :-)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X