Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Synes ikke han er dårligere end Azer. Men for meget skadet.
    Syntes de er på samme niveau .. Gode typer , men med manglende speed og niveau .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Syntes de er på samme niveau .. Gode typer , men med manglende speed og niveau .
      enig i at de mangler speed
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Syntes de er på samme niveau .. Gode typer , men med manglende speed og niveau .
        mangler speed, teknisk på niveau, fysisk bedre, løbemæssigt bedre, placeringsmæssigt bedre
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Pyha. Intet alvorligt med Falk

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-paa-aab-kamp

          Comment


            #80
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-til-udlandet

            Comment


              #81
              En stor transfer til udlandet ville være at foretrække for alle parter.
              Ville også være ærgerligt hvis han smuttede uden vi fik en krone for ham

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                En stor transfer til udlandet ville være at foretrække for alle parter.
                Ville også være ærgerligt hvis han smuttede uden vi fik en krone for ham
                Jeg håber da han finder en klub i udlandet med en træner, der kan få det bedste ud af ham. Men først og fremmest håber jeg på, at han ikke kommer til FCK, FCM eller BIF...
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg håber da han finder en klub i udlandet med en træner, der kan få det bedste ud af ham. Men først og fremmest håber jeg på, at han ikke kommer til FCK, FCM eller BIF...
                  Det vil smerte vanvittigt i hjertet hvis han kommer til en af de 3 klubber
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det vil smerte vanvittigt i hjertet hvis han kommer til en af de 3 klubber
                    +1
                    kan meget meget nemt se FCM og FCK gå efter ham her til sommer..
                    BIF tror jeg ikke på

                    Comment


                      #85
                      Tror i at Jesper Hansen og CO kunne finde på at sælge Falk til en anden dansk klub? Jeg ser det slet ikke som en mulighed, og hvis det skulle ske, kan jeg ikke længere love for min opførelse...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Tror i at Jesper Hansen og CO kunne finde på at sælge Falk til en anden dansk klub? Jeg ser det slet ikke som en mulighed, og hvis det skulle ske, kan jeg ikke længere love for min opførelse...
                        Kadrii ....
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Tror i at Jesper Hansen og CO kunne finde på at sælge Falk til en anden dansk klub? Jeg ser det slet ikke som en mulighed, og hvis det skulle ske, kan jeg ikke længere love for min opførelse...
                          Jeg har hørt bag kulisserne, at da Kadrii blev solgt, var der stort set forhandlet et skifte på plads mellem Falk og en anden dansk klub, men at man ikke ville lade både Kadrii og Falk smutte i samme vindue.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Tror i at Jesper Hansen og CO kunne finde på at sælge Falk til en anden dansk klub? Jeg ser det slet ikke som en mulighed, og hvis det skulle ske, kan jeg ikke længere love for min opførelse...
                            Ja bestemt. FCM købte Kadrii for 10 mill+ og vi hørte at FCM bød 15-18 mill for Uffe Bech i vinters. Siger ikke at det er hans pris men at der er et par klubber der pt har midlerne til at lave store handler.
                            Og mener bestemt at Falk ville kunne forstærke begge klubber.. Det vil måske være mere sikkert for dem at bruge 10 mill på Falk end at smide dem efter en udlænding som måske ikke slår igennem

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg har hørt bag kulisserne, at da Kadrii blev solgt, var der stort set forhandlet et skifte på plads mellem Falk og en anden dansk klub, men at man ikke ville lade både Kadrii og Falk smutte i samme vindue.
                              Ja det er vidst blevet postet før. Og mon ikke en klub eller 2 prøver igen..
                              er dog 100% sikker på at de prøver at skibbe ham til udlandet først og hvis det glipper kunne der måske opstå en handel sidst i vinduet

                              Comment


                                #90
                                Sys da bare Falk nævnte at han ikke rigtig kunne se sig i en andens klub, men self alt har en pris :)

                                Comment

                                Working...
                                X