Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    vi kan så også tage Mwape med på holdet du nævner, han var praktisk taget forsvundet fra den stribede trøje indtil han personligt nægtede at skifte til de pisgule.
    En af grundene til at Miti for mig huskes som en af de absolut største nogen sinde i stribet . En helt og udødelig legende .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      En af grundene til at Miti for mig huskes som en af de absolut største nogen sinde i stribet . En helt og udødelig legende .
      jeg kan ikke være mere mere enig...det var stort
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Hvis JH skyder en spiller af til FCK/FCM og tildels BIF, vil han nok ikke vurderer dem som direkte konkurrenter, da vi sandsynligvis ikke havner i top fire næste sæson ... Sådan nøgtern set.

        Jeg tror jeg taler på de flestes vegne at vi meget bedre kunne accepterer Kadriis skifte, da han altid har ydet en stor indsats for OB og han jo ikke bare er Sjællænder, men ægte Københavnerdreng.

        Falk, Høegh, Desler og lignende til andre danske klubber. Nej, fy for helvede det smager grimt og får blodet til at fosse ud af alle kropsåbninger.

        MvT
        Tag ikke fejl. Jeg vil have det MEGET svært med Falk i en anden dansk klub. Det var mere det med at vi nuet i "men også acceptere, at vi nu er en klub der må finde os i at sælge spillere til andre danske klubber," fra onkel riffel jeg fulgte op på. Det at sælge nogle af vores bedste til danske klubber er ikke noget der kun hører nutiden til. Det ved vi selvfølgelig alle. Jeg ville bare lige understrege det i forhold til hans indlæg og så var der ikke meget mere ment med mit indlæg
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-lort/5565013
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Ser man på det skrevne herinde, er Falk ubetinget det største talent vi har haft gennem tiderne. Han spiller fejlfrit, stort set altid nævnt som MOM, og bliver aldrig kritiseret. Skulle nogle antyde noget negativt bliver det påtalt og savet ned af en flok disciple herinde, og i den kontekst må Falk blive solgt for mange penge og til en stor udenlandsk klub.

            Jeg tror, Falk skal se sig om på en lidt anden hylde og skulle det uhyggelige igen ske, at hele Danmarks Internationale Fodboldflagskib FCK er interesseret, så kender vi jo rytmen. Det er jo til gavn for hele DK, når det går godt for FCK synger mikrofon-holderne i kor.

            Mod AaB lignede vores offensive kreationer tidligere præstationer, vi virkede en anelse hurtigere i omstillingerne end normalt og vi manglede Falk. Jeg vil umiddelbart tro et Falk-exit ikke får båden til at tage vand ind, som vi så det ved salget af Bashkim, derfor er jeg ikke så bange for at sælge netop ham videre (FCK som en undtagelse).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
              Ser man på det skrevne herinde, er Falk ubetinget det største talent vi har haft gennem tiderne. Han spiller fejlfrit, stort set altid nævnt som MOM, og bliver aldrig kritiseret. Skulle nogle antyde noget negativt bliver det påtalt og savet ned af en flok disciple herinde, og i den kontekst må Falk blive solgt for mange penge og til en stor udenlandsk klub.

              Jeg tror, Falk skal se sig om på en lidt anden hylde og skulle det uhyggelige igen ske, at hele Danmarks Internationale Fodboldflagskib FCK er interesseret, så kender vi jo rytmen. Det er jo til gavn for hele DK, når det går godt for FCK synger mikrofon-holderne i kor.

              Mod AaB lignede vores offensive kreationer tidligere præstationer, vi virkede en anelse hurtigere i omstillingerne end normalt og vi manglede Falk. Jeg vil umiddelbart tro et Falk-exit ikke får båden til at tage vand ind, som vi så det ved salget af Bashkim, derfor er jeg ikke så bange for at sælge netop ham videre (FCK som en undtagelse).
              Jeg tror du skal til at følge lidt bedre med herinde. Der er mange (bl.a. undertegnede), der ofte har kritiseret Falk for at drible for meget ud i ingenting, og ikke have slutproduktet med (en hel del, faktisk). Og jeg føler bestemt ikke jeg er blevet "savet ned af en flok diciple".

              Det er en træls diciplin at opstille en falsk eller overdreven præmis for debatten, for så at kunne sige "hvad sagde jeg", når folk bider på provokationen. Det er ikke debat. Det er demagogi.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg tror du skal til at følge lidt bedre med herinde. Der er mange (bl.a. undertegnede), der ofte har kritiseret Falk for at drible for meget ud i ingenting, og ikke have slutproduktet med (en hel del, faktisk). Og jeg føler bestemt ikke jeg er blevet "savet ned af en flok diciple".

                Det er en træls diciplin at opstille en falsk eller overdreven præmis for debatten, for så at kunne sige "hvad sagde jeg", når folk bider på provokationen. Det er ikke debat. Det er demagogi.
                helt enig!

                Vi er vilde med falk - hans indstilling og og det han levere - MEN med det tydelige talent han render rundt med så kommer der desværre for lidt ud af det. Og det har været kritiseret ofte. Til tider har han også en tendens til at træffe de svære løsninger og forsøge at løbe igennem 4 mand - istedet for det lidt mere simple - og aflevere bolden.

                Comment


                  Synes også både det kritiske og negative har været oppe mange gange herinde... Med det negative tænker jeg på hans mange skader, og jeg tror da heller ikke jeg er ene om godt at kan frygte lidt der kan dukke noget op igen, det har desværre også været en del af historien med Falk, og gør måske at det er en ekstra god tid nu at sælge nu...

                  At han har det med at tage de forkerte eller måske direkte dumme beslutninger i de afgørende aktioner, og at han også har scoret for lidt mål, synes jeg bestemt heller ikke er gået uset hen... Og han er heller ikke sluppet helt udenom, for at have snakket lidt for meget om han egentlig gerne vil væk...

                  Jeg synes han skal afsted nu, og tror også det ender sådan, og ud fra det ville det som ikke gøre mig så meget hvis han stille og roligt blev sluset ud af start 11´eren her de sidste 4 runder, alt efter hvordan det går selvfølgelig...
                  Last edited by Kaspernon; 16-05-2015, 22:15.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Synes også både det kritiske og negative har været oppe mange gange herinde... Med det negative tænker jeg på hans mange skader, og jeg tror da heller ikke jeg er ene om godt at kan frygte lidt der kan dukke noget op igen, det har desværre også været en del af historien med Falk, og gør måske at det er en ekstra god tid nu at sælge nu...

                    At han har det med at tage de forkerte eller måske direkte dumme beslutninger i de afgørende aktioner, og at han også har scoret for lidt mål, synes jeg bestemt heller ikke er gået uset hen... Og han er heller ikke sluppet helt udenom, for at have snakket lidt for meget om han egentlig gerne vil væk...

                    Jeg synes han skal afsted nu, og tror også det ender sådan, og ud fra det ville det som ikke gøre mig så meget hvis han stille og roligt blev sluset ud af start 11´eren her de sidste 4 runder, alt efter hvordan det går selvfølgelig...
                    Jeg er enig i at Falks tid som OB-spiller er ved at være forbi for denne gang. Jeg forventer dog at vores med afstand bedste spiller kommer til at være en afgørende brik i forsøget på at nå vores målsætning. Ikke fordi jeg siger, at du siger det modsatte kommer til at ske.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Synes også både det kritiske og negative har været oppe mange gange herinde... Med det negative tænker jeg på hans mange skader, og jeg tror da heller ikke jeg er ene om godt at kan frygte lidt der kan dukke noget op igen, det har desværre også været en del af historien med Falk, og gør måske at det er en ekstra god tid nu at sælge nu...

                      At han har det med at tage de forkerte eller måske direkte dumme beslutninger i de afgørende aktioner, og at han også har scoret for lidt mål, synes jeg bestemt heller ikke er gået uset hen... Og han er heller ikke sluppet helt udenom, for at have snakket lidt for meget om han egentlig gerne vil væk...

                      Jeg synes han skal afsted nu, og tror også det ender sådan, og ud fra det ville det som ikke gøre mig så meget hvis han stille og roligt blev sluset ud af start 11´eren her de sidste 4 runder, alt efter hvordan det går selvfølgelig...
                      Ønsker man at sælge stiller man da ikke varen væk ...
                      Skal da vises frem og i dette tilfælde specielt hvis varen skal med U21 og blive vist frem på international scene ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg tror du skal til at følge lidt bedre med herinde. Der er mange (bl.a. undertegnede), der ofte har kritiseret Falk for at drible for meget ud i ingenting, og ikke have slutproduktet med (en hel del, faktisk). Og jeg føler bestemt ikke jeg er blevet "savet ned af en flok diciple".

                        Det er en træls diciplin at opstille en falsk eller overdreven præmis for debatten, for så at kunne sige "hvad sagde jeg", når folk bider på provokationen. Det er ikke debat. Det er demagogi.
                        jeg mener nu også det må være en relativ let sag at finde kritiske indlæg om RF, både herinde og på stadion, kritikken omhandler mest de driblinger der ender i en mur af modstandere. Jeg vil dog til en vis grad give ret i at der til tider er en ukritisk tendens til at nævne "det sikre" valg af RF som MOM, det er sjældent "forkert" og måske udtryk for for....ja, det sikre valg. Undertegnede prøver i disse kåringer at vurdere fra lidt forsk. udgangspunkter, men et højt er dog om spilleren leveret på et bedre niveau end der er forventeligt, på samme måde som vi gjorde det på mit gl. S4 hold, som tillige udstyrede holdets ringeste præstation med et par kaninører som skulle bruges næste kamp
                        Last edited by manner; 17-05-2015, 07:22.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                          Ser man på det skrevne herinde, er Falk ubetinget det største talent vi har haft gennem tiderne. Han spiller fejlfrit, stort set altid nævnt som MOM, og bliver aldrig kritiseret. Skulle nogle antyde noget negativt bliver det påtalt og savet ned af en flok disciple herinde, og i den kontekst må Falk blive solgt for mange penge og til en stor udenlandsk klub.

                          Jeg tror, Falk skal se sig om på en lidt anden hylde og skulle det uhyggelige igen ske, at hele Danmarks Internationale Fodboldflagskib FCK er interesseret, så kender vi jo rytmen. Det er jo til gavn for hele DK, når det går godt for FCK synger mikrofon-holderne i kor.

                          Mod AaB lignede vores offensive kreationer tidligere præstationer, vi virkede en anelse hurtigere i omstillingerne end normalt og vi manglede Falk. Jeg vil umiddelbart tro et Falk-exit ikke får båden til at tage vand ind, som vi så det ved salget af Bashkim, derfor er jeg ikke så bange for at sælge netop ham videre (FCK som en undtagelse).
                          Er helt sikkert en af Falk's disciple er kæmpe fan af ham. Ikke kun fordi han er en spiller der kan noget særligt, hans smidighed og evne til at glide igennem et forsvar er unikt, kombineret med hans indstilling og arbejdsindsats er han en ægte OB helt. Selvfølgelig er han ikke fejlfri og han har dog også mindre gode kampe. Spelmann er også en stor helt i mine øjne.

                          Syntes vi var heldige i Aab kampen, nogle gange er et hul et hul, og en sejr en sejr, at vinde er næsten altid fortjent det handler nogle gange bare om at holde stand.

                          OB kan selvfølgelig klarer sig uden Falk det kunne vi før og det kan vi også efter. Der er andre unge spiller med mange muligheder, og vi kan vel også være heldige at lave et godt indkøb eller to.

                          Men indrømmet jeg er kæmpe fan af Falk, håber han får en fantastisk karriere også hvis han ryger til udlandet her til sommer. Hylden er måske ikke Barcelona Bayern Munchen eller Man U. Men tror han kan klarer sig fint i eks. en hollandsk klub.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg tror du skal til at følge lidt bedre med herinde. Der er mange (bl.a. undertegnede), der ofte har kritiseret Falk for at drible for meget ud i ingenting, og ikke have slutproduktet med (en hel del, faktisk). Og jeg føler bestemt ikke jeg er blevet "savet ned af en flok diciple".

                            Det er en træls diciplin at opstille en falsk eller overdreven præmis for debatten, for så at kunne sige "hvad sagde jeg", når folk bider på provokationen. Det er ikke debat. Det er demagogi.
                            kritikken af Falk er ikke så vedholdende og ikke så skarp fordi selvom han lidt for ofte tager de forkerte beslutninger , så tager han også mange rigtige og vigtige , og så slår han ikke op i banen men kæmper altid det bedste han har lært . Og så tæller det til hans fordel at han er en af vores egne og ikke en "lejesvend" .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              kritikken af Falk er ikke så vedholdende og ikke så skarp fordi selvom han lidt for ofte tager de forkerte beslutninger , så tager han også mange rigtige og vigtige , og så slår han ikke op i banen men kæmper altid det bedste han har lært . Og så tæller det til hans fordel at han er en af vores egne og ikke en "lejesvend" .
                              - men skal den være det?

                              Han kunne gøre en del bedre - men er jo stadig vores klart bedste spiller.
                              Selvfølgelig skal man kunne kritisere ham - og det kan man jo tydeligvis også.
                              Men om en skarp kritik er nødvendig ved jeg nu ikke - det er jo klart ikke manglende vilje fra Falks side - tror han af alle selv ville håbe at der kom flere mål og assists ud af hans hårde arbejde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Er helt sikkert en af Falk's disciple er kæmpe fan af ham. Ikke kun fordi han er en spiller der kan noget særligt, hans smidighed og evne til at glide igennem et forsvar er unikt, kombineret med hans indstilling og arbejdsindsats er han en ægte OB helt. Selvfølgelig er han ikke fejlfri og han har dog også mindre gode kampe. Spelmann er også en stor helt i mine øjne.

                                Syntes vi var heldige i Aab kampen, nogle gange er et hul et hul, og en sejr en sejr, at vinde er næsten altid fortjent det handler nogle gange bare om at holde stand.

                                OB kan selvfølgelig klarer sig uden Falk det kunne vi før og det kan vi også efter. Der er andre unge spiller med mange muligheder, og vi kan vel også være heldige at lave et godt indkøb eller to.

                                Men indrømmet jeg er kæmpe fan af Falk, håber han får en fantastisk karriere også hvis han ryger til udlandet her til sommer. Hylden er måske ikke Barcelona Bayern Munchen eller Man U. Men tror han kan klarer sig fint i eks. en hollandsk klub.
                                Jeg håber, jeg har aldrig at se ham i trøje af lorte FC Bayern. (Ville være værre for mig end at se ham i BIF) Men med hans spillespil og hans arbejdsraseri ville fanserne i Dortmund eller Schalke elsker ham hurtigt. Måske skridtet er (for) stor, men begge hold får en ombygning i sommeren, så hvem ved? (En Dortmund bil er ja regelmæssigt ses i Odense ... )
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X