Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Tror i at Jesper Hansen og CO kunne finde på at sælge Falk til en anden dansk klub? Jeg ser det slet ikke som en mulighed, og hvis det skulle ske, kan jeg ikke længere love for min opførelse...
    jeg vil absolut heller ikke klappe i mine små hænder hvis det sker, men min frygt er at FCM føler trang til at spille med de ny vundne økonomiske muskler, men hvad er bedst for os 7 mill fra Heerenveen og lign. eller 12-15 mill fra FCM. Jeg tror ikke FCK er interesseret, jeg antager de kikker på lidt højere hylder...Bendtner, Kusk og øvrige landsholdspillere fra især skandinaviske lande
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #92
      OB er også en forretning, og den del siger ikke nej til f.eks 15 millioner fra FCM. Om Falk så vil er en anden sag. Personligt vil jeg have det forfærdeligt, med at se Falk i en anden dansk klub.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        OB er også en forretning, og den del siger ikke nej til f.eks 15 millioner fra FCM. Om Falk så vil er en anden sag. Personligt vil jeg have det forfærdeligt, med at se Falk i en anden dansk klub.
        helt korrekt, det er en gyselig tanke, men vi må acceptere det hvis det sker og lade være med at klandre både RF eller JH hvis den onde drøm bliver virkelig
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Kadrii ....
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg har hørt bag kulisserne, at da Kadrii blev solgt, var der stort set forhandlet et skifte på plads mellem Falk og en anden dansk klub, men at man ikke ville lade både Kadrii og Falk smutte i samme vindue.
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja bestemt. FCM købte Kadrii for 10 mill+ og vi hørte at FCM bød 15-18 mill for Uffe Bech i vinters. Siger ikke at det er hans pris men at der er et par klubber der pt har midlerne til at lave store handler.
          Og mener bestemt at Falk ville kunne forstærke begge klubber.. Det vil måske være mere sikkert for dem at bruge 10 mill på Falk end at smide dem efter en udlænding som måske ikke slår igennem
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg vil absolut heller ikke klappe i mine små hænder hvis det sker, men min frygt er at FCM føler trang til at spille med de ny vundne økonomiske muskler, men hvad er bedst for os 7 mill fra Heerenveen og lign. eller 12-15 mill fra FCM. Jeg tror ikke FCK er interesseret, jeg antager de kikker på lidt højere hylder...Bendtner, Kusk og øvrige landsholdspillere fra især skandinaviske lande
          Når jeg tænker med min fornuft og ikke mine følelser, så må jeg nok konstatere, at det bestemt er en mulighed, men jeg håber godt nok ikke at det sker. Jeg kan heller ikke se nogen fornuft i det. Flere har udtalt, at Falk tjener en rigtig høj løn, så jeg kan ikke se, hvordan de andre klubber skulle kunne tilbyde noget der er væsentligt højere. Det må også være udlandet der trækker for ham og ikke pengene, jeg håber at OB er hans eneste klub i Danmark.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            jeg vil absolut heller ikke klappe i mine små hænder hvis det sker, men min frygt er at FCM føler trang til at spille med de ny vundne økonomiske muskler, men hvad er bedst for os 7 mill fra Heerenveen og lign. eller 12-15 mill fra FCM. Jeg tror ikke FCK er interesseret, jeg antager de kikker på lidt højere hylder...Bendtner, Kusk og øvrige landsholdspillere fra især skandinaviske lande
            Der er rigtig mange spillere hvor jeg helt klart hellere vil sælge til FCM for 12-15 mill end til Herenveen for 7 mill. (HOST Jonas Borring HOST). Men lige med en fyr som Falk så vil jeg sgu foretrække de 7 mill fra Herenveen ;-).....det ville simpelthen være så modbydeligt at se lige netop Falk i FC Møjjylland.
            Håber Ajax kommer og smider det helt rigtige beløb med den helt rigtige videresalgsklausul. Det vil være det bedste for både Falk og os.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Der er rigtig mange spillere hvor jeg helt klart hellere vil sælge til FCM for 12-15 mill end til Herenveen for 7 mill. (HOST Jonas Borring HOST). Men lige med en fyr som Falk så vil jeg sgu foretrække de 7 mill fra Herenveen ;-).....det ville simpelthen være så modbydeligt at se lige netop Falk i FC Møjjylland.
              Håber Ajax kommer og smider det helt rigtige beløb med den helt rigtige videresalgsklausul. Det vil være det bedste for både Falk og os.
              jeg vil give dig fuldstændig ret, men pengene lugter ikke så hvis det bedste bud kommer fra Herning eller Kbh så bliver det sikkert til virkelighed, jeg har svært ved st se en sportslig ansvarlig sige nej tak til 5 mill ekstra og derefter forsvare det for bestyrelsen.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                helt korrekt, det er en gyselig tanke, men vi må acceptere det hvis det sker og lade være med at klandre både RF eller JH hvis den onde drøm bliver virkelig
                Øhh... Nej.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #98
                  Ok, lad mig smide mere end en one-liner. Jeg vil hade, hvis Falk ryger til en anden dansk klub. Hvad angår JH, vil jeg skælde ham ud for manglende ambitioner, men også acceptere, at vi nu er en klub der må finde os i at sælge spillere til andre danske klubber, hvis de smider et bud der ikke kan siges nej til.

                  Hvad angår Falk, vil jeg ikke, og kan jeg ikke, tilgive at en fynsk spiller der har fået størstedelen af sin fodboldopvækst i striber, og som om nogen bærer fansenes håb på sine skuldre, skifter til en af Kbh-klubberne eller *gys* FCM. Han er selvfølgelig fri til at lave et hvilket som helst skifte han har lyst til, i jagten på penge og titler.

                  Jeg er så også bare fri til at ville have ham som hadespiller resten af hans karriere, og ikke nogensinde tilgive ham for hvad jeg anser for at ville være forrædderi mod de fans, der har støttet ham trofast i snart fem-seks sæsoner. En fynsk spiller kan i min verden ikke skifte til en direkte konkurrent. Det er forræderi. Hvis du er sjællænder, nordjyde, eller islænding kan vi snakke om det, men fandeme ikke når du er OBer.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Ok, lad mig smide mere end en one-liner. Jeg vil hade, hvis Falk ryger til en anden dansk klub. Hvad angår JH, vil jeg skælde ham ud for manglende ambitioner, men også acceptere, at vi nu er en klub der må finde os i at sælge spillere til andre danske klubber, hvis de smider et bud der ikke kan siges nej til.

                    Hvad angår Falk, vil jeg ikke, og kan jeg ikke, tilgive at en fynsk spiller der har fået størstedelen af sin fodboldopvækst i striber, og som om nogen bærer fansenes håb på sine skuldre, skifter til en af Kbh-klubberne eller *gys* FCM. Han er selvfølgelig fri til at lave et hvilket som helst skifte han har lyst til, i jagten på penge og titler.

                    Jeg er så også bare fri til at ville have ham som hadespiller resten af hans karriere, og ikke nogensinde tilgive ham for hvad jeg anser for at ville være forrædderi mod de fans, der har støttet ham trofast i snart fem-seks sæsoner. En fynsk spiller kan i min verden ikke skifte til en direkte konkurrent. Det er forræderi. Hvis du er sjællænder, nordjyde, eller islænding kan vi snakke om det, men fandeme ikke når du er OBer.
                    Jeg har det på nøjagtig samme måde. Han er jo en fantastisk knægt men ville ikke kunne lade være med at få et meget stramt forhold til ham..
                    specielt FCM eller Brøndby

                    Comment


                      Jeg er ret sikker på at Falk vil til udlandet før noget andet - Men! Han vil spille med om titler, så hvis udlandet ikke byder sig til og OB ikke kan tilbyde medalje kamp - så skifter han for at få indfriet behovet for at konkurrere på øverste niveau.

                      Lidt ligesom Johan Abselonsen og FCK i sin tid.

                      Comment


                        Jeg er meget på linje med Riffel...

                        ... men jeg må også sige, jeg sidder ikke med den opfattelse at Falk er OB dreng på samme måde som en Daniel Høegh er det... ikke at det skal ændre på skuffelsen hvis han skiftede, og sportsligt ville den også være mere grim end med Høegh, men jeg tror faktisk det ville gøre mere ondt på mig hvis DH skiftede til en af de 3 ækle klubber...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Ok, lad mig smide mere end en one-liner. Jeg vil hade, hvis Falk ryger til en anden dansk klub. Hvad angår JH, vil jeg skælde ham ud for manglende ambitioner, men også acceptere, at vi nu er en klub der må finde os i at sælge spillere til andre danske klubber, hvis de smider et bud der ikke kan siges nej til.

                          Hvad angår Falk, vil jeg ikke, og kan jeg ikke, tilgive at en fynsk spiller der har fået størstedelen af sin fodboldopvækst i striber, og som om nogen bærer fansenes håb på sine skuldre, skifter til en af Kbh-klubberne eller *gys* FCM. Han er selvfølgelig fri til at lave et hvilket som helst skifte han har lyst til, i jagten på penge og titler.

                          Jeg er så også bare fri til at ville have ham som hadespiller resten af hans karriere, og ikke nogensinde tilgive ham for hvad jeg anser for at ville være forrædderi mod de fans, der har støttet ham trofast i snart fem-seks sæsoner. En fynsk spiller kan i min verden ikke skifte til en direkte konkurrent. Det er forræderi. Hvis du er sjællænder, nordjyde, eller islænding kan vi snakke om det, men fandeme ikke når du er OBer.
                          Ville hade at se Falk i en anden dansk klub. Syntes han har givet OB så meget at jeg ikke ville hade ham.

                          Har svært ved at tro på et skift til en anden dansk klub, han har vist så meget at mange klubber i eks. Holland må være meget interesseret i ham.

                          Kender en som kender en som kender Falk hvor indtrykket er en ung mand som har det bedst med sin familie og venner indenfor rækkevidde, derfor er Tyskland/Holland nok et godt bud. Holland nok det bedste bud, miljøet blandt holdkammerater m.m konkurrence kan vist være ret hårdt i mange tyske klubber.

                          Tror han er typen der bliver i OB, hvis alternativet kun er danske klubber. Han kan selvfølgelig blive stillet overfor et svært valg hvis klubben får et supertilbud fra en anden dansk klub, og presser ham til at skifte. Håber OB's ambitioner er til mere, og at Kent Nielsen bliver en succes og Falk en stor del af den.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Ok, lad mig smide mere end en one-liner. Jeg vil hade, hvis Falk ryger til en anden dansk klub. Hvad angår JH, vil jeg skælde ham ud for manglende ambitioner, men også acceptere, at vi nu er en klub der må finde os i at sælge spillere til andre danske klubber, hvis de smider et bud der ikke kan siges nej til.
                            Sådan har det jo altid været med de bedste. Laursen, Kadrii, Dalgas, Gislason m.fl. Det er vidst ikke bare nu at vi kan finde på / blive nød til at sælge til en konkurrent.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Sådan har det jo altid været med de bedste. Laursen, Kadrii, Dalgas, Gislason m.fl. Det er vidst ikke bare nu at vi kan finde på / blive nød til at sælge til en konkurrent.
                              vi kan så også tage Mwape med på holdet du nævner, han var praktisk taget forsvundet fra den stribede trøje indtil han personligt nægtede at skifte til de pisgule.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Sådan har det jo altid været med de bedste. Laursen, Kadrii, Dalgas, Gislason m.fl. Det er vidst ikke bare nu at vi kan finde på / blive nød til at sælge til en konkurrent.
                                Hvis JH skyder en spiller af til FCK/FCM og tildels BIF, vil han nok ikke vurderer dem som direkte konkurrenter, da vi sandsynligvis ikke havner i top fire næste sæson ... Sådan nøgtern set.

                                Jeg tror jeg taler på de flestes vegne at vi meget bedre kunne accepterer Kadriis skifte, da han altid har ydet en stor indsats for OB og han jo ikke bare er Sjællænder, men ægte Københavnerdreng.

                                Falk, Høegh, Desler og lignende til andre danske klubber. Nej, fy for helvede det smager grimt og får blodet til at fosse ud af alle kropsåbninger.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X