Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Nogen der kan sige lidt om hvordan han gjorde det...??

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
      Nogen der kan sige lidt om hvordan han gjorde det...??
      Middel, han var ikke specielt involveret.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Middel, han var ikke specielt involveret.
        Det kan jo siges om de fleste markspillere idag

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det kan jo siges om de fleste markspillere idag
          Den må du forklare bedre, det var jo umiddelbart en ret lige kamp og vi spillede da okay rundt med den, specielt når man tænker på hvor amputeret holdet var...
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Den må du forklare bedre, det var jo umiddelbart en ret lige kamp og vi spillede da okay rundt med den, specielt når man tænker på hvor amputeret holdet var...
            Så det meste syntes da bestemt at Falk var en af dem der var mest på bolden når vi var på deres halvdel..
            så hvis Falk var middel var de andre det også..

            Comment


              #51
              Synes faktisk Falk gjorde det ganske udmærket. Kunne godt tænke mig at se ham som offensiv midt / hængende angriber i OB også. Synes han kommer meget mere med i spillet, og viser også hans gode overblik og sætter de andre i scene, hvilket han har svært ved når han spiller højre midt. Det kan godt være han vil have svære ved det i Superligaen, da alle andre hold ved at det er Falk, man skal passe på, og derfor ikke vil få så meget plads, som han gjorde i U21-kampen.

              Comment


                #52
                Thorup har husket at have Falk med fra start igen.

                Comment


                  #53
                  Spillede en fornuftig kamp. Dog fik han ispose på foden da han blev udskiftet

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Spillede en fornuftig kamp. Dog fik han ispose på foden da han blev udskiftet
                    Han haltede også en smule efter kampen.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      Han haltede også en smule efter kampen.
                      Jeg skal måske lige tilføje, så der ikke breder sig dårlige nerver, at han smilede. Jeg tror ikke det er noget alvorligt, men nok nærmere et slag. Han blev sparket ned lidt tid inden udskiftningen.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Jeg skal måske lige tilføje, så der ikke breder sig dårlige nerver, at han smilede. Jeg tror ikke det er noget alvorligt, men nok nærmere et slag. Han blev sparket ned lidt tid inden udskiftningen.
                        Han har også gode grunde til at smile. Han har spillet to gode træningskampe for U21-holdet, og med ganske få test tilbage, så tror jeg han har sikret sig en billet til slutrunden, medmindre han får en skade eller en voldsom formnedgang i resten af foråret.

                        Comment


                          #57
                          Falk om foråret og fremtiden

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...tet-mit-niveau

                          Comment


                            #58
                            Falk på rundens hold:

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aen-26-runde-0

                            Han var i den grad kampafgørende. Af sublime ting, udover sin assist og mål, lavede han dog vel kun sin dribletur, hvor der manglede en angriber med en inderside? Jeg synes ikke som sådan hans niveau i alting var så højt.

                            Comment


                              #59
                              Det kan godt være han ikke laver mange mål, men når han gør så er de satme gode. Tænker på hans mål mod FCM, FCV og senest Esbjerg.

                              Og så er jeg lidt træt af eksperter der siger han ikke laver nok assists, når han har 3. sidste fod på så stor en del som han har, men det kan ikke ses i statistikken. Selvfølgelig skal han lave flere mål, men det skal nok komme, han er allerede begyndt at være mere målfarlig og have langt bedre afslutninger.

                              Comment


                                #60
                                http://www.bt.dk/superligaen/flyvefa...ofil-gerne-hen

                                Comment

                                Working...
                                X