Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hellere dem end FCK/FCM.. Men har de tradition for at betale 10+ mill for spillere?

    Enig , alt andet end en dansk klub
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
      De betalte vist 10+ for Junior i sin tid.
      Ja det er der vidst noget om.. Godt husket

      Comment


        KN opfordrer Falk til at blive

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...m-kusk-og-bliv

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          ville jo pynte gevaldigt på vinduet hvis JH får lavet en forlængelse med falken.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja Kent Nielsen ved hvad han taler om. Hvis det lykkes JH at bruge lidt af pengene fra Høegh-salget på en lønforhøjelse og forlængelse med Falk så ryger hans barometer vist pænt i vejret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ville jo pynte gevaldigt på vinduet hvis JH får lavet en forlængelse med falken.
              Det ville være vanvittigt, ikke så sandsynligt, men lykkedes det JH - Så skal han da stige en 3-4 stykker på alle de JH barometre som er herinde. :-D

              Comment


                Jeg tror på det.

                Ligesom i den der quiz hvor jeg svarede at Falk beholder nummeret i kommende sæson :)

                Comment


                  Falk interviewet igen på TV2 ved U21..
                  Han er blevet en ren medie darling

                  Comment


                    Ekstra Bladet skriver:
                    I en tid hvor klubholdene har svært ved at begå sig internationalt, er det de to landshold, der er med til at fastholde interessen for spillet. Det er også via landsholdene, at klubberne i Superligaen for alvor kan få markedsført deres spillere.Helt aktuelt kan jeg nævne navne som Rasmus Falk fra OB og Jens Jønsson fra AGF. Deres værdi er steget betragteligt efter kampene i Tjekkiet.

                    Fantastisk reklametid Rasmus falk for i medierne for tiden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Ekstra Bladet skriver:
                      I en tid hvor klubholdene har svært ved at begå sig internationalt, er det de to landshold, der er med til at fastholde interessen for spillet. Det er også via landsholdene, at klubberne i Superligaen for alvor kan få markedsført deres spillere.Helt aktuelt kan jeg nævne navne som Rasmus Falk fra OB og Jens Jønsson fra AGF. Deres værdi er steget betragteligt efter kampene i Tjekkiet.

                      Fantastisk reklametid Rasmus falk for i medierne for tiden.
                      Og den skal følges op i morgen tak

                      Comment


                        Falk taler lidt om udsigten til medaljer ved U21.

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/landshold/falk-noget-af-det-stoerste-i-min-karriere

                        Comment


                          Nogen der ved hvornår Falk starter træning eller sagt på en anden måde hvor lang ferie han har fået?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nogen der ved hvornår Falk starter træning eller sagt på en anden måde hvor lang ferie han har fået?
                            nope - meeeen mon ikke de har givet ham min. 1 uge.....måske endda 2, han kunne sikkert godt bruge det

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nope - meeeen mon ikke de har givet ham min. 1 uge.....måske endda 2, han kunne sikkert godt bruge det
                              Der er Sverige lejr om 9 dage. Tænkte bare om det er nok ferie for ham..
                              Ville være rart at have ham og generelt alle til rådighed på den lejr

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Der er Sverige lejr om 9 dage. Tænkte bare om det er nok ferie for ham..
                                Ville være rart at have ham og generelt alle til rådighed på den lejr
                                tja....mon ikke han har fri indtil den tur så....han burde nok have mere ferie - meeeeen han skal vel næsten med

                                Comment

                                Working...
                                X