Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    til det billede høre også at AK havde givet udtryk for at han ville sondere det udenlandske marked. Han holdt AaB hen med 'historier fra de varme lande'. Falk har hele tiden holdt alle muligheder åbne.
    hvorfor høre det med til det billede? Falk påstod også han stadig fandt OB interessant.....det kan man da i den grad så tvivl om nu. Ligeså lidt ved du jo om AK ikke rent faktisk sonderede det udenlandske marked - men fandt at der ikke var noget der for alvor var attraktivt, ligesom falk måske, måske-ikke gjorde.
    Så at de to sager skulle adskille sig markant fra hinanden har jeg mere end svært ved at se, og at det skulle være et argument for at falk spiller holder derved slet ikke i min bog.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Helt enig og må man ikke lige minde om at AaB smed helt tørt deres topscorer på bænken og gik i gang med at finde den duo der skulle bruges på den lange bane. De havde jo problemer med at score i starten, men det gav pote at tænke langsigtet.

    MvT
    Kan jeg sagtens følge. Men da Jensen spiller venstrekant og Greve på intet tidspunkt har spillet overbevisende på den plads(han har fået lidt spilletid der) syntes jeg det er en lidt søgt sammenligning.. Hvis han var venstrekant kunne jeg sagtens følge at Rasmus Jensen står i vejen for hans udvikling..

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Helt enig og må man ikke lige minde om at AaB smed helt tørt deres topscorer på bænken og gik i gang med at finde den duo der skulle bruges på den lange bane. De havde jo problemer med at score i starten, men det gav pote at tænke langsigtet.

    MvT
    til det billede høre også at AK havde givet udtryk for at han ville sondere det udenlandske marked. Han holdt AaB hen med 'historier fra de varme lande'. Falk har hele tiden holdt alle muligheder åbne.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Helt enig og må man ikke lige minde om at AaB smed helt tørt deres topscorer på bænken og gik i gang med at finde den duo der skulle bruges på den lange bane. De havde jo problemer med at score i starten, men det gav pote at tænke langsigtet.

    MvT
    Det kan i hvert fald give en indikation om, om vi allerede har en i truppen, der på fornuftig vis kan tage over, i stedet for at det bliver gætteleg og måske ender i en eller anden panikløsning til sommer, som måske kunne være undgået.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Nogle gange synes jeg faktisk, det er okay, at man tænker længere end lige næste kamp, og DERFOR ikke nødvendigvis stiller med allerstærkeste opstilling - a la vi skal have Greve kørt i position, når nu Falk alligevel forlader os til sommer...og dermed placerer Falk på bænken og lader fx. Greve tage over. Det vil helt sikkert ikke være første gang i historien, at noget sådan er sket - og helt sikkert heller ikke sidste gang, det ville ske.
    Helt enig og må man ikke lige minde om at AaB smed helt tørt deres topscorer på bænken og gik i gang med at finde den duo der skulle bruges på den lange bane. De havde jo problemer med at score i starten, men det gav pote at tænke langsigtet.

    MvT

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det stærkeste hold skal vel spille? Og hvis Falk, som i de første to kampe, ikke er med til at gøre holdet bedre, kan man vel sagtens argumentere for at han ikke er en del af det stærkeste hold?

    Mvh

    MaxHH
    Nogle gange synes jeg faktisk, det er okay, at man tænker længere end lige næste kamp, og DERFOR ikke nødvendigvis stiller med allerstærkeste opstilling - a la vi skal have Greve kørt i position, når nu Falk alligevel forlader os til sommer...og dermed placerer Falk på bænken og lader fx. Greve tage over. Det vil helt sikkert ikke være første gang i historien, at noget sådan er sket - og helt sikkert heller ikke sidste gang, det ville ske.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej. Han lykkedes med mindre end mod GF IMO.. Men lagde samme energi
    Vi må håbe det løfter sig igen, når nu han er i starteren, det skulle der vel være grobund for når energien stadig er der...

    Synes han var nogenlunde mod AGF, men ikke vanlig standart...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Var han bedre end mod AGF..?
    Nej. Han lykkedes med mindre end mod GF IMO.. Men lagde samme energi

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Var han bedre end mod AGF..?

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    RFJ skal spille. Så hpld dog op. Ryger hans niveau væsentligt ned gennem et par lkampe skal han væk. Og det er ok med mig at lade ham spille mindre mår det ikke får betydning for vigtige placeringer.
    Det stærkeste hold skal vel spille? Og hvis Falk, som i de første to kampe, ikke er med til at gøre holdet bedre, kan man vel sagtens argumentere for at han ikke er en del af det stærkeste hold?

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • JeppeBendix
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis hans indsats mod AGF og AaB er standarden, her hvor han skal ud og "slutte godt af i OB", så siger jeg nej tak. Blandt banens dårligste i de to sidste kampe. Kan ikke se noget argument for, at han skal starte i stedet for Greve i næste kamp.
    Fuldstændig enig - han tager jo tid fra Greves udvikling - skammeligt. OBs filosofi lad os udvikle på en kommende FCKer frem for egne talenter. At Falk så heller ikke gider 100% gør jo ikke sagen bedre.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    RFJ skal spille. Så hpld dog op. Ryger hans niveau væsentligt ned gennem et par lkampe skal han væk. Og det er ok med mig at lade ham spille mindre mår det ikke får betydning for vigtige placeringer.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Hvis hans indsats mod AGF og AaB er standarden, her hvor han skal ud og "slutte godt af i OB", så siger jeg nej tak. Blandt banens dårligste i de to sidste kampe. Kan ikke se noget argument for, at han skal starte i stedet for Greve i næste kamp.

    Leave a comment:


  • Thingholm
    replied
    Falk er måske OB i hjertet, men det er vist ramt af noget af det magi fra Frost. For havde han ob i hjertet havde han ikke så travlt med at bruge sin nyfundne mulighed for at forhandle med andre til at skrive med FCK. Han ved at han ikke måtte gå til en anden dansk klub. Det var den ene ting han ikke måtte. Og med hans talenter var det sq nok muligt at komme ud. Så det der med OB hjerte giver jeg ikke 5 flade øre for

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Nej han spillede ikke godt. Lavede dog assist, og løb tredjemest. Idag kan jeg ikke se han ikke skulle spille. Greve presser dog meget på

    Leave a comment:

Working...
X