Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Z.A.E
    replied
    Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
    Beklager, hvis denne allerede har været postet:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn
    Kunne han dog bare holde sin kæft den lille luder! De 2 første kampe har han så langt været en skygge af sig selv og fortjener - ej heller målt på indsats - at spille...

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
    Beklager, hvis denne allerede har været postet:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn
    Det føles i hvert fald som om..

    Leave a comment:


  • DanielK
    replied
    Beklager, hvis denne allerede har været postet:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg er helt med på han måske ikke er dygtig nok, det synes jeg i hvert fald der er tegn på han ikke er... men jeg synes det var helt forkert at kalde ham nyudlært, da han jo ganske enkelt er en af dem der har været med længst tid...
    Nok ikke helt den kaliber, men han har selvfølgelig prøvet det før, feks. med Macena, som var en kæmpe profil...
    Det er jeg heller ikke sikker på, men de opnåede dog ting som de ikke havde prøvet før... men jeg er enig, når der skal bides fast/bygges mere på så man ryger med hvor det er sjovt, der gik det galt i Horsens, og det er jo også der mange har tvivlen om JH og OB, er han den rigtige til at tage de næste skridt...
    Som jeg husker det var Gilberto først interessant for andre klubber i sæsonen 2011/12 efter at have scoret 11 mål i 18 kampe , da han forlængede med Horsens i 2010 var han ikke videre interessant for nogle af topklubberne .

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Falk har klart lavet et selvmål ingen tvivl om det .

    JH har måske nok 17 års erfaring men det er ikke ensbetydende med at han er dygtig . Han har heller ikke prøvet at stå overfor en forlængelse af kontrakten med en spiller af Falk's kaliber som samtlige andre hold i ligaen ville have næsten for enhver pris .
    Desuden er jeg ikke sikker på han afleverede AC Horsens i helvedes god forfatning .
    Jeg er helt med på han måske ikke er dygtig nok, det synes jeg i hvert fald der er tegn på han ikke er... men jeg synes det var helt forkert at kalde ham nyudlært, da han jo ganske enkelt er en af dem der har været med længst tid...
    Nok ikke helt den kaliber, men han har selvfølgelig prøvet det før, feks. med Macena, som var en kæmpe profil...
    Det er jeg heller ikke sikker på, men de opnåede dog ting som de ikke havde prøvet før... men jeg er enig, når der skal bides fast/bygges mere på så man ryger med hvor det er sjovt, der gik det galt i Horsens, og det er jo også der mange har tvivlen om JH og OB, er han den rigtige til at tage de næste skridt...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Falk ligger som han selv har redt... Han har selv spillet på følelserne, selv brugt os fans i spillet, og så vil der komme spørgsmål...

    Jesper Hansen er ikke nyudlært... Han er en af dem der har været med længst tid i gamet, og har nu været sportsdirektør i dansk fodbold i de bedste rækker i 17 år...
    Falk har klart lavet et selvmål ingen tvivl om det .

    JH har måske nok 17 års erfaring men det er ikke ensbetydende med at han er dygtig . Han har heller ikke prøvet at stå overfor en forlængelse af kontrakten med en spiller af Falk's kaliber som samtlige andre hold i ligaen ville have næsten for enhver pris .
    Desuden er jeg ikke sikker på han afleverede AC Horsens i helvedes god forfatning .

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Falk ligger som han selv har redt... Han har selv spillet på følelserne, selv brugt os fans i spillet, og så vil der komme spørgsmål...

    Jesper Hansen er ikke nyudlært... X er en af dem der har været med længst tid i gamet, og har nu været sportsdirektør i dansk fodbold i de bedste rækker i 17 år...
    overraskende oplysning for mig.....

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg er enig. Men vil sige at jeg mener at PH havde ret, da han valgte at give Falk en højere løn end andres. Falk var, blev og er vores i særklasse bedste spiller og lad være med at stille spørgsmålstegn ved hans OB-hjerte - det er hjerteløst af de, der gør det.

    Jesper Hansen er den nyudlærte svend der stadig har rigtig meget at lære. Jeg tror han skal være på klar omgangshøjde om max halvandet år ellers ryger han ud. Han skal dømmes på det nye hold.
    Falk ligger som han selv har redt... Han har selv spillet på følelserne, selv brugt os fans i spillet, og så vil der komme spørgsmål...

    Jesper Hansen er ikke nyudlært... Han er en af dem der har været med længst tid i gamet, og har nu været sportsdirektør i dansk fodbold i de bedste rækker i 17 år...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tænker han griner helt sikker når han tænker om alt den penge han vil fortjene i FCK men kan ikke forestille at han er helt lykkelig med den aktuelle situation. Tænker at han ved at han tabte noget her i Odense. Han er nu kun "yesterdays hero". Men penge var vigtiger for ham.
    Mon ikke han smiler lidt når han ser på ambitioner , forventninger , omgivelser , mulighed for landshold og videresalg , holdkammerater osv i sin kommende klub

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg er enig. Men vil sige at jeg mener at PH havde ret, da han valgte at give Falk en højere løn end andres. Falk var, blev og er vores i særklasse bedste spiller og lad være med at stille spørgsmålstegn ved hans OB-hjerte - det er hjerteløst af de, der gør det.

    Jesper Hansen er den nyudlærte svend der stadig har rigtig meget at lære. Jeg tror han skal være på klar omgangshøjde om max halvandet år ellers ryger han ud. Han skal dømmes på det nye hold.
    Enig

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er muligt. Men sådan skulle de have at presse Falk til at skifte sidste sommer. Man kan naturlig ikke sælge en spiller imod spillerens modstand men man kan til mindst presse for en beslutning med en "forlængelse eller salg-politik". Man kan ja signalisiere at man vil bygge på andre spiller i klubben hvis man få ingen beslutning.
    Det er uprofessionel hvis man kører i sådan en situation med en vigtig spiller fordi man skal have en beslutning et år før kontrakten løber ud.
    Nu står hele ledelsen der som en bunke af forfærdelige amatører i Falk-sagen:
    1. at give den 20-årig Falk en alt for højt kontrakt
    2. ikke at være i stand at få en forlængelse eller transferpenge for Falk i sidste sommer men at blive åbenbart tiltrukket af næsen gennem manegen fra Falk-lejret
    3. at opleve nu hvordan alle de dumme tosserier med lønnedgangstilbud og "det er vores sidste tilbud, vi forventer din beslutning, Falk" er offentligt.
    Congratulations.
    Jeg er enig. Men vil sige at jeg mener at PH havde ret, da han valgte at give Falk en højere løn end andres. Falk var, blev og er vores i særklasse bedste spiller og lad være med at stille spørgsmålstegn ved hans OB-hjerte - det er hjerteløst af de, der gør det.

    Jesper Hansen er den nyudlærte svend der stadig har rigtig meget at lære. Jeg tror han skal være på klar omgangshøjde om max halvandet år ellers ryger han ud. Han skal dømmes på det nye hold.

    Leave a comment:


  • Bebeto999
    replied
    Ah, den er for tyndt, gutter. Penge er altså næppe den eneste årsag. FCK har bedre forhold på alle parametre. Sportsligt såvel som strukturelt. Vores infrastruktur er en joke - vi er en professionel klub drevet som var vi amatører. Træningsforholdene - en kæphest for mig - er pinlige. Jeg så gerne, at vi tog et par kolde transfervinduer i bytte for en komplet make over af netop de forhold. På sigt er det af essentiel betydning.

    Det betyder noget, hvad med som spiller møder op til hver dag - ganske lige som jeres arbejdsforhold er af betydning, når I stempler ind.

    Falk fremstår i høj grad usympatisk efter denne affære, enig - men at sige, han *kun* gik efter pengene ved et FCK-skifte - næppe. Den samlede pakke (økonomi, sportslig infrastruktur og sportslige udfordringer) var bare overlegen.
    Last edited by Bebeto999; 04-03-2016, 11:09.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    PR-mæssigt er det en grim omgang... delvist også for Falk, der ikke ser FOR heldig ud, men mon ikke han griner hele vejen i banken?

    Mvh

    MaxHH
    Tænker han griner helt sikker når han tænker om alt den penge han vil fortjene i FCK men kan ikke forestille at han er helt lykkelig med den aktuelle situation. Tænker at han ved at han tabte noget her i Odense. Han er nu kun "yesterdays hero". Men penge var vigtiger for ham.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er muligt. Men sådan skulle de have at presse Falk til at skifte sidste sommer. Man kan naturlig ikke sælge en spiller imod spillerens modstand men man kan til mindst presse for en beslutning med en "forlængelse eller salg-politik". Man kan ja signalisiere at man vil bygge på andre spiller i klubben hvis man få ingen beslutning.
    Det er uprofessionel hvis man kører i sådan en situation med en vigtig spiller fordi man skal have en beslutning et år før kontrakten løber ud.
    Nu står hele ledelsen der som en bunke af forfærdelige amatører i Falk-sagen:
    1. at give den 20-årig Falk en alt for højt kontrakt
    2. ikke at være i stand at få en forlængelse eller transferpenge for Falk i sidste sommer men at blive åbenbart tiltrukket af næsen gennem manegen fra Falk-lejret
    3. at opleve nu hvordan alle de dumme tosserier med lønnedgangstilbud og "det er vores sidste tilbud, vi forventer din beslutning, Falk" er offentligt.
    Congratulations.
    PR-mæssigt er det en grim omgang... delvist også for Falk, der ikke ser FOR heldig ud, men mon ikke han griner hele vejen i banken?

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Som jeg skrev vist nok tilbage i september så tror jeg OB lukkr tiltrukket af næsen gennem manege

    uligheden for at forlænge med Falk da sommervinduet vinduet smækkede i .
    Det er muligt. Men sådan skulle de have at presse Falk til at skifte sidste sommer. Man kan naturlig ikke sælge en spiller imod spillerens modstand men man kan til mindst presse for en beslutning med en "forlængelse eller salg-politik". Man kan ja signalisiere at man vil bygge på andre spiller i klubben hvis man få ingen beslutning.
    Det er uprofessionel hvis man kører i sådan en situation med en vigtig spiller fordi man skal have en beslutning et år før kontrakten løber ud.
    Nu står hele ledelsen der som en bunke af forfærdelige amatører i Falk-sagen:
    1. at give den 20-årig Falk en alt for højt kontrakt
    2. ikke at være i stand at få en forlængelse eller transferpenge for Falk i sidste sommer men at blive åbenbart tiltrukket af næsen gennem manegen fra Falk-lejret
    3. at opleve nu hvordan alle de dumme tosserier med lønnedgangstilbud og "det er vores sidste tilbud, vi forventer din beslutning, Falk" er offentligt.
    Congratulations.

    Leave a comment:

Working...
X