Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mener det åbner ca 15 juni. Mon ikke vi ser den første handel snart. Jeg kalder Jönsson fra AaB
    ved ikke hvor glad kent var for ham - hvor meget han brugte ham. Men tror det er et ret godt bud....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      ved ikke hvor glad kent var for ham - hvor meget han brugte ham. Men tror det er et ret godt bud....
      Ved det heller ikke.. Men Jönsson på bænken hele dagen kunne godt indikere et klubskifte.. Vi må se om det er til os. Jeg bliver ikke overrasket hvis det allerede sker i næste uge

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Uden at komme ind på emnet. Har tid til at poste men ZERO energi og lyst til at debatere mere om Rasmus F Jensen
        Jeg kunne bare ikke lade være ;) Lad os ligge det bag os og se fremad.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Tusind tak for din indsats Rasmus Falk, - ærgerlig afslutning i flere hensender, men jeg lader dig tvivlen komme til gode og formoder, at der en del vi fans ikke kender til bag teatertæppet. Det ændre ikke på, at du er et af de største talenter vores klub har haft hænder i, og at du har givet os nogle fabelagtige oplevelser med dit spil.

          Og - iøvrigt, så beklager jeg på de uheldige elementers vegne (uden at have nogle relationer til dem), der i blandt den eller de klaphatte der på Lørups for 2-3 uger siden fandt det ok at tyre sten efter din bil. Det vidner om karakter, at spille ufortrødent videre, selvom det formodentligt har haft en betydning.

          God vind, - når ikke du står overfor de stribede.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Jeg kunne bare ikke lade være ;) Lad os ligge det bag os og se fremad.
            Enig. Vi skal videre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
              Tusind tak for din indsats Rasmus Falk, - ærgerlig afslutning i flere hensender, men jeg lader dig tvivlen komme til gode og formoder, at der en del vi fans ikke kender til bag teatertæppet. Det ændre ikke på, at du er et af de største talenter vores klub har haft hænder i, og at du har givet os nogle fabelagtige oplevelser med dit spil.

              Og - iøvrigt, så beklager jeg på de uheldige elementers vegne (uden at have nogle relationer til dem), der i blandt den eller de klaphatte der på Lørups for 2-3 uger siden fandt det ok at tyre sten efter din bil. Det vidner om karakter, at spille ufortrødent videre, selvom det formodentligt har haft en betydning.

              God vind, - når ikke du står overfor de stribede.
              er der virkeligt nogen der har gjort det? Det er jo komplet idiotisk og det kan der ikke tages nok afstand fra. Er man utilfreds - så viser man det på stadion - og så ellers lader folk være uden for banen, hvad fanden er det da for noget?

              Comment


                Synes hele forløbet har været grimt fra Falks side, og hans agent. Trøjestuntet var bare en af flere ting. Glad for det kapitel er overstået, og nu håber jeg bare den står på sportslig fiasko for manden...

                Tak for indsatsen...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Hvis ikke resultaterne talte for sig selv, så skulle man bare se på klubbens behandling af Rasmus Falk for at se, hvor langt niveauet er faldet siden sølvårene.

                  Én ting er, at han skifter. Det kan klubben ligesom ikke gøre det helt store ved. Men så burde han slet ikke have spillet i foråret (hvad skulle vi med den 7. plads?). Den snothamrende forkælede knægt takker så for spilletiden ved at trække et gult kort med vilje, så han slipper for at møde sit kommende hold. Alligevel ender det med en farvelcermoni som næsten var Lars Høgh i år 2000 værdig.

                  Den slags var altså ikke sket under Kim Brink, men nu er OB bare en middelmådig bund/midterklub, som med glæde forærer sine spillere til konkurrenter i ligaen.

                  Hvornår mon vi får klappepølser og Kim Larsen-kopier på stad ... Nåhhh nej. Glem det.

                  FUCK OB's ledelse.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Hvis ikke resultaterne talte for sig selv, så skulle man bare se på klubbens behandling af Rasmus Falk for at se, hvor langt niveauet er faldet siden sølvårene.

                    Én ting er, at han skifter. Det kan klubben ligesom ikke gøre det helt store ved. Men så burde han slet ikke have spillet i foråret (hvad skulle vi med den 7. plads?). Den snothamrende forkælede knægt takker så for spilletiden ved at trække et gult kort med vilje, så han slipper for at møde sit kommende hold. Alligevel ender det med en farvelcermoni som næsten var Lars Høgh i år 2000 værdig.

                    Den slags var altså ikke sket under Kim Brink, men nu er OB bare en middelmådig bund/midterklub, som med glæde forærer sine spillere til konkurrenter i ligaen.

                    Hvornår mon vi får klappepølser og Kim Larsen-kopier på stad ... Nåhhh nej. Glem det.

                    FUCK OB's ledelse.
                    Vi bliver også bare nødt til at erkende, at vi ikke har midlerne, niveauet, pengene, faciliteterne, konkurrencen og det som FCK kan tilbyde i disse år i modsætning til os i disse år. Det kan vi om 2 år, men ikke før. Falk er klart et kæmpe talent og langt over vores standard pt desværre. Fodboldspiller og andre sportsfolk tager derhen, hvor der sker udvikling...
                    Vi er helt enige om, at der har været nogen uheldige episoder med Falk i foråret osv. Det samme gælder valget af klub, men igen...det kommer ikke så meget bag på mig, at han vælger FCK. De er i en rivende udvikling igen og skal spille europæisk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                      Vi bliver også bare nødt til at erkende, at vi ikke har midlerne, niveauet, pengene, faciliteterne, konkurrencen og det som FCK kan tilbyde i disse år i modsætning til os i disse år. Det kan vi om 2 år, men ikke før. Falk er klart et kæmpe talent og langt over vores standard pt desværre. Fodboldspiller og andre sportsfolk tager derhen, hvor der sker udvikling...
                      Vi er helt enige om, at der har været nogen uheldige episoder med Falk i foråret osv. Det samme gælder valget af klub, men igen...det kommer ikke så meget bag på mig, at han vælger FCK. De er i en rivende udvikling igen og skal spille europæisk
                      Jamen jeg skriver jo også, at OB ikke kan gøre så meget ved Falks valg. Men behøver man ligefrem at hylde en dreng, som i den grad har pisset på klubben? Eller står I også og hylder jeres kæreste, når hun forlader jer til fordel for en eller anden tyr, som er meget rigere og boller meget bedre?

                      Jeg fatter ikke denne gudestatus. Falk var god, ja, men hans optræden har ødelagt hans eftermæle i OB for altid, og jeg håber aldrig, at han vender tilbage.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Jamen jeg skriver jo også, at OB ikke kan gøre så meget ved Falks valg. Men behøver man ligefrem at hylde en dreng, som i den grad har pisset på klubben? Eller står I også og hylder jeres kæreste, når hun forlader jer til fordel for en eller anden tyr, som er meget rigere og boller meget bedre?

                        Jeg fatter ikke denne gudestatus. Falk var god, ja, men hans optræden har ødelagt hans eftermæle i OB for altid, og jeg håber aldrig, at han vender tilbage.
                        Jeg har altid viklet noget meget stramt rundt om mine kærester når de har forladt mig... det er så godt nok ikke lige rundt om armen, og det ender som regel også med at jeg kører dem ud i skoven bagefter... men altså, you know...

                        Ps. Enig, det var ikke så lækkert at se på det stumt i går, det er som om han er hævet over både klub og spillere (og fans)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ved det heller ikke.. Men Jönsson på bænken hele dagen kunne godt indikere et klubskifte.. Vi må se om det er til os. Jeg bliver ikke overrasket hvis det allerede sker i næste uge
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...er-ikke-i-aab/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            yup

                            - nu vil vi vide hvem der skal afløse ham....først 1 juli vinduet åbner?

                            Håber man finder flere offensive spillere og for en endnu mere direkte spille stil, med højt pres, nogle typer som er teknisk dygtige, men også stærke og kan vinde dueller.

                            Det var fedt med Falks finurlige spil, men hellere en mere kollektiv og stabilt præsterende offensiv, end at det hele står og falder med en spiller.

                            Comment


                              http://www.ob.dk/artikel/rasmus-jons...er-til-ob.aspx

                              Den ene Rasmus er fortid, men en anden Rasmus er allerede til sted nu! Så lad os glæde og ser frem til den nye!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Falk kunne godt se sig selv komme tilbage en dag.

                                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...til-ob-en-dag/

                                Comment

                                Working...
                                X