Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Mods eller ej, så kunne vi jo bare stoppe med at bruge denne tråd. Det er ikke så svært. Der er en tråd i OT vedr. tidligere OB-spillere og her passer Falk fint ind.

    MvT
    Så længe en kvinde ligger villig, til fri afbenyttelse og med spredte ben vil der altid være nogen klar til hoppe på
    Last edited by fmprOB; 16-07-2016, 17:52.

    Comment


      siden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        siden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)
        Søde drømme eller ej. Så er det bare fedt.. Vildt at Kadrii ikke engang er på bænken

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          siden tråden bare ikke vil dø, så bruger jeg den også liiige en gang til. Falk ikke med fra start mod lyngby - og har fået trøje nummer 33.....ved godt man ikke altid kan ligge så meget i dem mere - men lugter ikke ligefrem af man regner ham som fast starter.....eller måske er det bare mig der drømmer søde drømme :)
          Ja, så voldtager jeg lige mine egne argumenter ... Alle de 'lækre' numre var optaget i FCK såsom 7, 9, 10, 11. Så vælger Falk nr. 33 fordi det var hans gamle OB-nr., før han fik nr. 9 og Wessels overtog nr. 33. Bare lige for at kaste ekstra syre i fjæset på OB-fans. Cunt.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            .. Og nu scorede den mand, som Falk højst sandsynligt skal snuppe startpladsen fra. Glimrende.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              .. Og nu scorede den mand, som Falk højst sandsynligt skal snuppe startpladsen fra. Glimrende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                .. Og nu scorede den mand, som Falk højst sandsynligt skal snuppe startpladsen fra. Glimrende.
                Det handler om rotation ... ikke om at han ikke skulle være førstevalg.
                Smart at rotere, når de har så stor bredde på kanten.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det handler om rotation ... ikke om at han ikke skulle være førstevalg.
                  Smart at rotere, når de har så stor bredde på kanten.
                  Hold nu op med de gode og sandsynlige argumenter...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det handler om rotation ... ikke om at han ikke skulle være førstevalg.
                    Smart at rotere, når de har så stor bredde på kanten.
                    Selvfølgelig handler det om rotation, de har jo min. to klassespillere på hver position.. Spørgsmålet er nærmere om hvem der trække det længste strå, og får flest kampe.. Der er Toutouh én af dem han skal kæmpe med, og verbic også, som lige har scoret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hold nu op med de gode og sandsynlige argumenter...
                      Hæhæ :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        GOOD GRIEF, vil nogen ikke venligst flytte den her tråd til Off-topics? Den har intet med OB at gøre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          GOOD GRIEF, vil nogen ikke venligst flytte den her tråd til Off-topics? Den har intet med OB at gøre.
                          JATAK! Den skvatmikkel er ikke længere relevant i OB-regi.

                          Comment


                            Er jeg den eneste som var tosset over han skred til FCK som trods alt stadig håber på han præsterer godt? Der er et eller andet i mig der håber på en fynboen som præsterer.. Ja, jeg er fuld pt, :P

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                              Er jeg den eneste som var tosset over han skred til FCK som trods alt stadig håber på han præsterer godt? Der er et eller andet i mig der håber på en fynboen som præsterer.. Ja, jeg er fuld pt, :P
                              Jeg håber han rådner op, først på bænken, siden på tribunen. Men hey, sådan er vi forskellige. ;-)

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg håber han rådner op, først på bænken, siden på tribunen. Men hey, sådan er vi forskellige. ;-)

                                MvH ChrisOB
                                Vi er helt sikkert forskellige ..jeg ønsker han intet ondt, men omvendt heller ikke meget godt. Jeg skænkede ham ikke en tanke i fredags mod SIF, han er fortid. Vi ser fremad og er på vej videre uden ham.

                                Edit: Kan vi snart få flyttet tråden til OT ..jeg orker snart ikke at læse mere om Falk i OB-regi
                                Last edited by manner; 17-07-2016, 06:44.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X