Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Underligt at Falk kun har fået tilbud fra Tyrkiet og Polen, ville tro at hollandske og belgiske klubber var interesseret.

    Forstår godt at han vil prøve noget andet har været i det samme miljø i ådalen i 7-8 år. Håber han bliver en fiasko i FCK, så tilgiver jeg ham gerne trøjetricket hvis han vender hjem til OB. Ude godt dog ikke(FCK og BIF) men hjemme bedst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Du mener den her slags: - mange danske fodboldfans er ret sølle hvad det angår. Må dog selvrose FCK fans. Parken klapper altid af ex-spillere #sldkgh

      Det er jo på alle måder til at stor-brække sig over...
      Det er i øvrigt også en fed løgn. Bare spørg Zohore, der blev buh'et af hele kampen mod FCK i december (ja ja, han har spillet i BIF, og det er derfor. Men hvis der er undtagelser, så er det jo ikke "altid").

      De buh'er endda af deres egne spillere, f.eks. Stephan Andersen og Peter Møller.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg

        Nu har jeg ikke været til en eneste træning her i foråret, men mig bevidst, så har der ikke været nogen ytringer ift. Falk, og så kan det vel ikke betyde SÅ meget for folk, som der bliver givet udtryk for....
        Den skal jeg lige have igen... hvis man ikke har opsøgt Falk mens han passer sit arbejde, for at konfrontere ham face to face, betyder det at folk reelt er ligeglade? Ingen point for pli, at holde tingene adskilt, og ikke skabe en ubehagelig situation til træning, der forstyrrer optakten? Really?

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
          Underligt at Falk kun har fået tilbud fra Tyrkiet og Polen, ville tro at hollandske og belgiske klubber var interesseret.

          Forstår godt at han vil prøve noget andet har været i det samme miljø i ådalen i 7-8 år. Håber han bliver en fiasko i FCK, så tilgiver jeg ham gerne trøjetricket hvis han vender hjem til OB. Ude godt dog ikke(FCK og BIF) men hjemme bedst.
          Tror da også han har haft tilbud derfra, men jeg tror simpelthen ikke det har vækket hans interesse det mindste hvis hollandske og Belgiske midterklubber har henvendt sig. Det har tydeligvis fyldt meget at han skulle spille med om titler, og jeg tror ikke de største hollandske klubber har kigget hans vej. De vil oftest have dem en smule yngre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Den skal jeg lige have igen... hvis man ikke har opsøgt Falk mens han passer sit arbejde, for at konfrontere ham face to face, betyder det at folk reelt er ligeglade? Ingen point for pli, at holde tingene adskilt, og ikke skabe en ubehagelig situation til træning, der forstyrrer optakten? Really?

            Mvh

            MaxHH
            Det er lidt sjovt, som man bliver formodet at være en aktivist i fan-miljøet eller måske en del af en fraktion, fordi man har en holdning til et spillerskifte... Nogle mennesker har tydeligvis, et stort behov for at sætte andre i bås.

            Jeg har aldrig været til en træning i Ådalen. Kommer det givetvis heller ikke. Har aldrig ejet et sæsonkort, men det gør mine begge mine forældre der er langt mindre fodbold-interesseret, end jeg selv og bare hygger sig med en tur derud. Jeg får oftest fribilletter via kontakter, mit frivillige arbejde i sportsklubber, netværk i virksomheder der sponsorerer OB - eller køber min billet udenfor stadion. Jeg sidder på langsiden, i familieafsnittet, står på stiften eller er i VIP logen.

            Men derfor kan jeg sagtens være rasende på fodboldspilleren Rasmus Fal$k, og ønske ham en shitstorm på stadion, for sit forræderi mod OB - mod os fans. Mennesket Rasmus Falk er jeg slet ikke i tvivl om, er en rigtig sympatisk fyr der har sine, helt valide bevæggrunde for sit karriereskifte. Disse kan jeg bare ikke tillade mig at godtage, i det spil der foregår på grønsværen, hvor det til enhver tid handler om, hvad der er BEDST for den klub jeg holder af.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Det er lidt sjovt, som man bliver formodet at være en aktivist i fan-miljøet eller måske en del af en fraktion, fordi man har en holdning til et spillerskifte... Nogle mennesker har tydeligvis, et stort behov for at sætte andre i bås.

              Jeg har aldrig været til en træning i Ådalen. Kommer det givetvis heller ikke. Har aldrig ejet et sæsonkort, men det gør mine begge mine forældre der er langt mindre fodbold-interesseret, end jeg selv og bare hygger sig med en tur derud. Jeg får oftest fribilletter via kontakter, mit frivillige arbejde i sportsklubber, netværk i virksomheder der sponsorerer OB - eller køber min billet udenfor stadion. Jeg sidder på langsiden, i familieafsnittet, står på stiften eller er i VIP logen.

              Men derfor kan jeg sagtens være rasende på fodboldspilleren Rasmus Fal$k, og ønske ham en shitstorm på stadion, for sit forræderi mod OB - mod os fans. Mennesket Rasmus Falk er jeg slet ikke i tvivl om, er en rigtig sympatisk fyr der har sine, helt valide bevæggrunde for sit karriereskifte. Disse kan jeg bare ikke tillade mig at godtage, i det spil der foregår på grønsværen, hvor det til enhver tid handler om, hvad der er BEDST for den klub jeg holder af.
              Hvis jeg stødte på Falk til en fest eller anden social lejlighed, skulle han nærmest prikke mig i brystkassen og spørge hvad jeg synes om hans nye job, før han ville få min mening... En ting er privat, og en HEL anden er på lægterne...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det er i øvrigt også en fed løgn. Bare spørg Zohore, der blev buh'et af hele kampen mod FCK i december (ja ja, han har spillet i BIF, og det er derfor. Men hvis der er undtagelser, så er det jo ikke "altid").

                De buh'er endda af deres egne spillere, f.eks. Stephan Andersen og Peter Møller.


                De har aldrig været bedre end andre fans det område, hverken over for egne eller andre klubbers spillere... De har gang på gang gået i front når det gjaldt dårlig opførsel, lige fra start da klubben blev født... Det er da også dem der har stået for det værste jeg nogensinde har oplevet fra danske fans, og det gør mig stadig helt dårlig at tænke på den dag i dag(deres sang til Vilfort)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Kender en FCK'er der på INGEN måde what so ever kan forstå jeg har et problem med at Nr. 9 skifter til FCK. Samtidig kalder han Zohore for forræder. Zohore har stort set ikke spillet for FCK ift. Nr. 9. Hykleri.

                  Han mente at jeg skulle være glad på Nr. 9's vegne over at han var kommet til en større klub. Arrogance.

                  Sandheden er at FCK-fans ikke aner hvordan det er at smide en profil til en rival. De fatter simpelthen ikke hvad det drejer sig om. Stupiditet.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Kender en FCK'er der på INGEN måde what so ever kan forstå jeg har et problem med at Nr. 9 skifter til FCK. Samtidig kalder han Zohore for forræder. Zohore har stort set ikke spillet for FCK ift. Nr. 9. Hykleri.

                    Han mente at jeg skulle være glad på Nr. 9's vegne over at han var kommet til en større klub. Arrogance.

                    Sandheden er at FCK-fans ikke aner hvordan det er at smide en profil til en rival. De fatter simpelthen ikke hvad det drejer sig om. Stupiditet.

                    MvT

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Kender en FCK'er der på INGEN måde what so ever kan forstå jeg har et problem med at Nr. 9 skifter til FCK. Samtidig kalder han Zohore for forræder. Zohore har stort set ikke spillet for FCK ift. Nr. 9. Hykleri.

                      Han mente at jeg skulle være glad på Nr. 9's vegne over at han var kommet til en større klub. Arrogance.

                      Sandheden er at FCK-fans ikke aner hvordan det er at smide en profil til en rival. De fatter simpelthen ikke hvad det drejer sig om. Stupiditet.

                      MvT
                      FCK er generelt bare indbegrebet af arrogance og hykleri. Har selv mødt mange FCK'ere som passer ind i din beskrivelse.
                      Jeg håber så meget at AaB overrasker dette forår og endnu engang snyder dem for mesterskabet. Tror dog de trods alt har så stærk en trup at selv Ståle får svært vid at fucke det op igen igen ;-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Kender en FCK'er der på INGEN måde what so ever kan forstå jeg har et problem med at Nr. 9 skifter til FCK. Samtidig kalder han Zohore for forræder. Zohore har stort set ikke spillet for FCK ift. Nr. 9. Hykleri.

                        Han mente at jeg skulle være glad på Nr. 9's vegne over at han var kommet til en større klub. Arrogance.

                        Sandheden er at FCK-fans ikke aner hvordan det er at smide en profil til en rival. De fatter simpelthen ikke hvad det drejer sig om. Stupiditet.

                        MvT
                        Nu virker de fleste FCK'er ikke som de skarpeste knive i skuffen.
                        Det sig være spillere som de fleste fans.

                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        FCK er generelt bare indbegrebet af arrogance og hykleri. Har selv mødt mange FCK'ere som passer ind i din beskrivelse.
                        Jeg håber så meget at AaB overrasker dette forår og endnu engang snyder dem for mesterskabet. Tror dog de trods alt har så stærk en trup at selv Ståle får svært vid at fucke det op igen igen ;-)
                        Det vil være så meget fantastisk hvis FCK de næste 5 år intet vinder, muligvis en pokal titel.

                        Comment


                          http://www.ob.dk/artikel/falk-forsta...fede-fans.aspx

                          "Jeg spiller foråret som OB’er, og det vil jeg gøre med hele mit hjerte og hele mit fokus."

                          Meh.... https://www.instagram.com/p/BCLEg5cJ6jC/


                          (Ja, jeg leder efter alle mulige grunde til få stillet ham i et dårligt lys, og vi kan slippe for at se ham i foråret.)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            http://www.ob.dk/artikel/falk-forsta...fede-fans.aspx

                            "Jeg spiller foråret som OB’er, og det vil jeg gøre med hele mit hjerte og hele mit fokus."

                            Meh.... https://www.instagram.com/p/BCLEg5cJ6jC/


                            (Ja, jeg leder efter alle mulige grunde til få stillet ham i et dårligt lys, og vi kan slippe for at se ham i foråret.)
                            Ufatteligt at han ikke snart fatter, at den bedste strategi nu er at holde sin kæft. Han er ligesom en hund, der ikke kan lade være med at bide i sit sår. Han kommer ikke til at overbevise os der er skuffede. Og han kommer ikke til at blive tilgivet for at sætte sin personlige succes over klubben der har formet ham.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Ufatteligt at han ikke snart fatter, at den bedste strategi nu er at holde sin kæft. Han er ligesom en hund, der ikke kan lade være med at bide i sit sår. Han kommer ikke til at overbevise os der er skuffede. Og han kommer ikke til at blive tilgivet for at sætte sin personlige succes over klubben der har formet ham.
                              Hvad er det han siger at der er så forkert?
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Hvad er det han siger at der er så forkert?
                                Problemet er sådan set ikke hvad han siger... for uanset hvad han siger, overbeviser han jo ikke nogen. Det klogeste er at holde sin mund, og levere fantastisk fodbold. Det andet her minder os bare om hvor lidt vi kan lide ham...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X