Oprindeligt indsendt af eilman
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr Utaka egentlig transferfri ?
Da han forlod os sidst, ville jeg have forsvoret at jeg nogensinde ville ønske ham tilbage, men altså kan han holde sig skarp på indstillingen, sårhhh
NB: Ham grækeren kunne jeg godt have set ved os (uden at kende ham).Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Og sluttede det nu også så dårligt med Utaka. Så vidt jeg hukser scorede han 8 kasser, og efterlod os på en 3 eller 4 plads. Ham kunne vi snildt have brugt i foråret 2012, og vi kan også sagtens bruge ham i foråret 2015. Han kan vel næppe arbejde mindre end de to angribere vi har. Ham og Kryger sammen kunne være fedt. Men nu hedder tråden ønsker og muligheder, så den her lander nok mere i ønsker end i muligheder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghan har så 1 1/2 år tilbage af hans kinesiske kontrakt og jeg har før svoret at jeg ikke ville se ham i OB igen, men men men hvis han lige laver en "Agger" og siger at OB er den eneste klub for ham i Europa, ja så stiger min agtelse voldsomt for ham. Han skal bare i tilnærmelsesvis så god form som da han var bedst, så er han en klar gevinst for os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEr Utaka egentlig transferfri ?
Da han forlod os sidst, ville jeg have forsvoret at jeg nogensinde ville ønske ham tilbage, men altså kan han holde sig skarp på indstillingen, sårhhh
NB: Ham grækeren kunne jeg godt have set ved os (uden at kende ham).
Artiklen er fra sommer 2013. Hvis det er korrekt ville det betyde at han har kontrakt til slutningen af 2015.
Så skulle vi åbne vores punge."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæghttp://www.allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=10013
Artiklen er fra sommer 2013. Hvis det er korrekt ville det betyde at han har kontrakt til slutningen af 2015.
Så skulle vi åbne vores punge.
Comment
-
talmæsssigt er truppen stor, og måske for stor, og der er mange ønsker om en angriber mere, men hvad der reelt mulighed for vi "slipper af med" i dette vindue. DH, KL, EL, RF, Bodul, Schoop (som er evigt overbelastet i sine fibre) Kirkeskov?Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægtalmæsssigt er truppen stor, og måske for stor, og der er mange ønsker om en angriber mere, men hvad der reelt mulighed for vi "slipper af med" i dette vindue. DH, KL, EL, RF, Bodul, Schoop (som er evigt overbelastet i sine fibre) Kirkeskov?
Dem vi gerne må slippe af med er :
Kryger , Schoop , Bodul , Ousager , Mikkelsen og Kirkeskov .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNår man betegner det som at slippe af med er det imo dødvægt/ubrugelige spillere vi snakker om og i den kategori hører KL , DH , EL , og RF ikke til . De skal kun sælges hvis der kommer et såkaldt bud man ikke kan sige nej til .
Kryger , Schoop , Bodul , Ousager , Mikkelsen og Kirkeskov .Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNår man betegner det som at slippe af med er det imo dødvægt/ubrugelige spillere vi snakker om og i den kategori hører KL , DH , EL , og RF ikke til . De skal kun sælges hvis der kommer et såkaldt bud man ikke kan sige nej til .
Kryger , Schoop , Bodul , Ousager , Mikkelsen og Kirkeskov .
Comment
Comment