Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det tror jeg så ikke sker - men man ved selvfølgelig aldrig i fodbold. Jeg arbejder sammen med William Kvists mor, og det lyder ikke lige på hende, som om sønnike er på vej til Danmark:-)
    det ville sgu alt andet lige også være noget af et kæmpe scoop....mener at have læst et sted han måske var på vej til usa....

    Comment


      http://mobil.bold.dk/#/nyt/kalilou-t...er-mod-danmark
      Han må da fuldstændig have tabt sutten, hvis han ikke engang formår at overbevise i Vestsjælland!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        http://mobil.bold.dk/#/nyt/kalilou-t...er-mod-danmark
        Han må da fuldstændig have tabt sutten, hvis han ikke engang formår at overbevise i Vestsjælland!!
        Husker du ham i hans første kampe for os? Mange betegnede det som den dårligste debut i OB's historie.
        Jeg må indrømme jeg håber vi tester ham - på trods af de problemer han tidligere har skabt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
          Husker du ham i hans første kampe for os? Mange betegnede det som den dårligste debut i OB's historie.
          Jeg må indrømme jeg håber vi tester ham - på trods af de problemer han tidligere har skabt.
          uhajeg er meget i tvivl! synes jeg husker folk komme med nogle ret kedelige historier om hans gøren og laden udenfor banen.😯
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            uhajeg er meget i tvivl! synes jeg husker folk komme med nogle ret kedelige historier om hans gøreyn og laden udenfor banen.😯
            jeg er så ikke i tvivl. Det er imø alt for risikabelt at signe KT. Der var ikke andet end uro og ballade i den tid, det er muligt der snart er ryddet op i klubben men forhistorien taler sit eget sprog og så kan han være nok så talentfuld, det er det ikke værd.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
              Husker du ham i hans første kampe for os? Mange betegnede det som den dårligste debut i OB's historie.
              Jeg må indrømme jeg håber vi tester ham - på trods af de problemer han tidligere har skabt.
              Jo han var da svingende, men omvendt så vil jeg nu mene en spiller som ham burde overbevise til en prøvetræning over en længere periode, men ved selvfølgelig ikke hvor lang den periode var.
              Ellers så tror jeg sgu ikke OB tør tilknytte Traore igen. Men omvendt er han da stadig så ung at vi vil kunne tjene tykt på ham, hvis han fandt sit gamle niveau, og han kan da givetvis være modnet af dels at blive lidt ældre og dels have oplevet lidt modgang på fodboldbanen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg er så ikke i tvivl. Det er imø alt for risikabelt at signe KT. Der var ikke andet end uro og ballade i den tid, det er muligt der snart er ryddet op i klubben men forhistorien taler sit eget sprog og så kan han være nok så talentfuld, det er det ikke værd.
                ja tror også vi skal holde nallerne fra ham....åbenbart flere skader, og er det rigtigt med uro omkring ham så nej tak.

                Men husker da med glæder tilbage på en del gode præstationer fra ham. Især i en kamp mod fck - så genfandt han det niveau....og der var ro på bagsmækken så kunne vi da bestemt bruge noget klasse på midtbanen......men der er for mange forbehold

                Comment


                  http://www.fyens.dk/businessfyn/Efte...rtikel/2647755

                  Ved ikke hvor jeg skulle smide den, så nu bliver det her.
                  Det er da ihvertfald positivt med nogle penge i kassen!

                  Comment


                    Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Jeg er normalt ikke så begejstret for aldrende spillere, der skal have en sidste kontrakt, men lige Jonas Kamper synes jeg ville være oplagt. Den eneste grund til, at han ikke spiller fast i Randers er at de har Fisker, der er bedre. Kamper er stadig en enormt hurtig og dynamisk kantspiller, med et højt niveau. Han har ro i boldomgangen, er enormt god i indlægsspillet, og kommer med en masse erfaring og rutine, som vores unge spillere ville kunne læne sig op af.

                    Han ville kunne forstærke de fleste SL-hold fra nummer fem og ned fra dag ét.

                    http://www.bold.dk/nyt/randers-kant-...iden-paa-plads
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Så er Utaka blevet set igen.. Denne gang er det min kammerat der vagt på Banegårdsceneret. Han er 110 % sikker på at han så Utaka i går morges (på banegården naturligvis).

                      Tør man håbe på en kontrakt med ham. Jeg tror på det, også når man tager Ove P's morsomme kommentar om en ny angriber i det interview fra HSV kampen, i betragtning..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                        Så er Utaka blevet set igen.. Denne gang er det min kammerat der vagt på Banegårdsceneret. Han er 110 % sikker på at han så Utaka i går morges (på banegården naturligvis).

                        Tør man håbe på en kontrakt med ham. Jeg tror på det, også når man tager Ove P's morsomme kommentar om en ny angriber i det interview fra HSV kampen, i betragtning..
                        Tror nok at denne skulle i rygtetråden
                        Men fedt med lidt spænding

                        ser ud til at FCV opruster på angriberfronten
                        http://www.bold.dk/nyt/avis-fc-vests...et-paa-graeker

                        Comment


                          Er Utaka egentlig transferfri ?

                          Da han forlod os sidst, ville jeg have forsvoret at jeg nogensinde ville ønske ham tilbage, men altså kan han holde sig skarp på indstillingen, sårhhh

                          NB: Ham grækeren kunne jeg godt have set ved os (uden at kende ham).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                            Så er Utaka blevet set igen.. Denne gang er det min kammerat der vagt på Banegårdsceneret. Han er 110 % sikker på at han så Utaka i går morges (på banegården naturligvis).

                            Tør man håbe på en kontrakt med ham. Jeg tror på det, også når man tager Ove P's morsomme kommentar om en ny angriber i det interview fra HSV kampen, i betragtning..
                            Som sagt tidligere i en anden debat, så er jeg ikke afvisende over for han kommer tilbage. Jeg ved han gerne vil tilbage til Europa, og pengene ikke er et problem, da han har tjent rigeligt af dem i Kina.
                            Det eneste MEN, er om han ikke har stjernenykker mere, da vi endelig har fået ryddet op i det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Er Utaka egentlig transferfri ?

                              Da han forlod os sidst, ville jeg have forsvoret at jeg nogensinde ville ønske ham tilbage, men altså kan han holde sig skarp på indstillingen, sårhhh

                              NB: Ham grækeren kunne jeg godt have set ved os (uden at kende ham).
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transferlisten

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tror nok at denne skulle i rygtetråden
                                Men fedt med lidt spænding

                                ser ud til at FCV opruster på angriberfronten
                                http://www.bold.dk/nyt/avis-fc-vests...et-paa-graeker
                                Grækerens CV ser jo flot ud, men hvis man ikke kan komme på holdet i Lierse, så er det knapt så imponerende. Han er nok næppe i super form, kender ikke holdet, og der tales kun om et kort lejemål til sommer. Den type aftale kunne vi sikkert sagtens se i OB med en angriber - og her er da ikke umuligt, at en Peter Utaka, hvis værdi efter et år uden mål må være til at overse, kunne være et emne i OB. I begge tilfælde skal man bare huske, at meget skal svinge perfekt, hvis en spiller skal komme ind på et nyt hold og blomstre på en kort lejeaftale. Og der er ikke mange kendte ansigter tilbage i Ådalen for en Peter Utaka - det ville ligesom at starte på et nyt hold. Til gengæld ville det være en fordel, at han kender klub, by, osv. Hvor han så evt. er henne formmæssigt og motivationsmæssigt - det er jo en anden snak.

                                Comment

                                Working...
                                X