Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghan har så 1 1/2 år tilbage af hans kinesiske kontrakt og jeg har før svoret at jeg ikke ville se ham i OB igen, men men men hvis han lige laver en "Agger" og siger at OB er den eneste klub for ham i Europa, ja så stiger min agtelse voldsomt for ham. Han skal bare i tilnærmelsesvis så god form som da han var bedst, så er han en klar gevinst for os.
http://www.transfermarkt.co.uk/peter.../spieler/20360
umiddelbart ser det ikke ud som om han har fundet en anden klub..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDe må simpelhen ikke vinde det mesterskab. At skulle høre på albino Glenns glædesrus en hel sæson vil være utålelig, så heller Ståle da man alligevel ikke fatter hvad han siger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDe må simpelhen ikke vinde det mesterskab. At skulle høre på albino Glenns glædesrus en hel sæson vil være utålelig, så heller Ståle da man alligevel ikke fatter hvad han siger.
FCM eller FCK - det er sgu lidt pest eller kolera set fra min stol.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet er sgu også en billig penge han kan hentes til.....sjovt hvis fck ikke har været inde over her.....men det viser hvor hurtigt tingene kan ændre sig - en engelsk rigmand i ryggen og så er FCM gået fra at skulle sælge de største profiler til ikke bare at holde på dem - men også hente profiler fra direkte konkurrenter. Hvis ellers de kan holde på ham englænderen så bliver dette næppe en enlig svale - FCM helt i toppen er sgu nok kommet for at blive....
FCM eller FCK - det er sgu lidt pest eller kolera set fra min stol.....Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej spøg til side, ja de ligner efterhånden et godt bud på et mesterhold (Gud forbyde det ;-).
Comment
-
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægWauw. Guldet kom lidt tættere på heden der.
MvT
FcKs nye højreback udgik i øvrigt efter 2 min. af dagens træningskamp... det er nok bare FcMs sæson...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOg nogen af pengene ender nok i Grenada...
FcKs nye højreback udgik i øvrigt efter 2 min. af dagens træningskamp... det er nok bare FcMs sæson...
Håber satme der er noget om snakken, da JH udtalte at Lado er fit og i form. Mål har han jo scoret masser af før - men det havde Narko Bodil også, så deeeet.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment