Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
    Små 20 mål i knap 80 kampe. Det er ikke det vilde?
    Var den omkring gilberto? Jeg kender ikke hans stats, men i artiklen står der 180 kampe og 80 mål for Horsens. Det synes jeg lyder helt ok, og en snert bedre end noget nogle nuværende OB'er har præsteret..

    så hvor kommer dine tal fra?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Var den omkring gilberto? Jeg kender ikke hans stats, men i artiklen står der 180 kampe og 80 mål for Horsens. Det synes jeg lyder helt ok, og en snert bedre end noget nogle nuværende OB'er har præsteret..

      så hvor kommer dine tal fra?
      Mon ikke de tal er fra hans tid i Kina 78 kampe og 18 mål .
      Til sammenligning har Utaka 80 kampe og 37 mål .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Gilberto er oplagt og ville være fantastisk. Han skal sikkert have en vis løn pga. sit navn i dk, men det være noget vi har råd til.

        Kom så JH, gør kritikerne til skamme og vis dit værd!
        Min mavefornemmelse siger nej .
        Hvordan er hans form , kommer han tyk smådoven og ude af form så han skal bruge 4-6 mdr på at ramme niveauet ?

        Hvordan agerer han på et hold i krise , og kan han håndtere det pres som følger med ?

        Hvorfor er hans stats ikke bedre i Kina ?

        Hvis han står uden kontrakt nu , hvorfor hentede vi han så ikke i sommers ?

        3-4 år er længe siden i fodbold , så det er langt fra sikkert at den Gilberto som forlod Horsens er den samme som evt kommer til OB i januar .
        Det er ikke råd til flere skæverter fra JH og ej heller flere spillere som hentes på navn frem for gavn
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Mon ikke de tal er fra hans tid i Kina 78 kampe og 18 mål .
          Til sammenligning har Utaka 80 kampe og 37 mål .
          Jo, de er tal er fra Kina. :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Min mavefornemmelse siger nej .
            Hvordan er hans form , kommer han tyk smådoven og ude af form så han skal bruge 4-6 mdr på at ramme niveauet ?

            Hvordan agerer han på et hold i krise , og kan han håndtere det pres som følger med ?

            Hvorfor er hans stats ikke bedre i Kina ?

            Hvis han står uden kontrakt nu , hvorfor hentede vi han så ikke i sommers ?

            3-4 år er længe siden i fodbold , så det er langt fra sikkert at den Gilberto som forlod Horsens er den samme som evt kommer til OB i januar .
            Det er ikke råd til flere skæverter fra JH og ej heller flere spillere som hentes på navn frem for gavn
            + 1
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Min mavefornemmelse siger nej .
              Hvordan er hans form , kommer han tyk smådoven og ude af form så han skal bruge 4-6 mdr på at ramme niveauet ?

              Hvordan agerer han på et hold i krise , og kan han håndtere det pres som følger med ?

              Hvorfor er hans stats ikke bedre i Kina ?

              Hvis han står uden kontrakt nu , hvorfor hentede vi han så ikke i sommers ?

              3-4 år er længe siden i fodbold , så det er langt fra sikkert at den Gilberto som forlod Horsens er den samme som evt kommer til OB i januar .
              Det er ikke råd til flere skæverter fra JH og ej heller flere spillere som hentes på navn frem for gavn

              Hvorfor tyk og småskoven, hvor kommer det fra?

              Han har spillet Superliga i noget tid og har tilmed spillet i Kina, hvor der måske også kan være en del pres, så hvorfor ikke?

              forkert spillesystem, forkert træner, anderledes kultur, forkert rolle på holdet i forhold til hans kompetencer? Find selv på flere.

              Hvor længe har han været kontraktløs? Måske ville han ikke i sommer, men vil gerne nu.

              Det vil altid være en form for gambling når man køber nye spillere, fordi man har med mennesker at gøre. For mig handler det om, om glasset er halvtomt eller halvfyldt. JH er blevet kritiseret(ikke nødvendigvis af dig) for at købe spillere som ikke har præsteret tidligere i deres karriere, og når så der bliver nævnt en etableret spiller, er det også galt, svære odds :)

              kan ikke se hvem der ellers kunne tilføre os noget offensivt og som er en realistisk mulighed?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Hvorfor tyk og småskoven, hvor kommer det fra?

                Han har spillet Superliga i noget tid og har tilmed spillet i Kina, hvor der måske også kan være en del pres, så hvorfor ikke?

                forkert spillesystem, forkert træner, anderledes kultur, forkert rolle på holdet i forhold til hans kompetencer? Find selv på flere.

                Hvor længe har han været kontraktløs? Måske ville han ikke i sommer, men vil gerne nu.

                Det vil altid være en form for gambling når man køber nye spillere, fordi man har med mennesker at gøre. For mig handler det om, om glasset er halvtomt eller halvfyldt. JH er blevet kritiseret(ikke nødvendigvis af dig) for at købe spillere som ikke har præsteret tidligere i deres karriere, og når så der bliver nævnt en etableret spiller, er det også galt, svære odds :)

                kan ikke se hvem der ellers kunne tilføre os noget offensivt og som er en realistisk mulighed?
                Om han er tyk og ude af form aner jeg ikke , var blot med tanke på Lado .

                Du har ret i der kan være mange grunde til de ikke imponerende stats .

                Hvis han ikke ville i sommers men gerne nu , er vi vel blot en nødløsning for han og i så fald , vil han så brænde for det ?

                JH er med rette blevet kritiseret for næsten samtlige handler han har lavet , derfor skal denne ramme plet .han har især med sommerens elendige handler sat sig selv under pres .

                Kan ikke sige om det vil blive godt eller skidt med Gil , siger bare min mavefornemmelse siger nej .
                Har ikke lige et navn at smide på bordet , men det er jo det JH er ansat til .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Om han er tyk og ude af form aner jeg ikke , var blot med tanke på Lado .

                  Du har ret i der kan være mange grunde til de ikke imponerende stats .

                  Hvis han ikke ville i sommers men gerne nu , er vi vel blot en nødløsning for han og i så fald , vil han så brænde for det ?

                  JH er med rette blevet kritiseret for næsten samtlige handler han har lavet , derfor skal denne ramme plet .han har især med sommerens elendige handler sat sig selv under pres .

                  Kan ikke sige om det vil blive godt eller skidt med Gil , siger bare min mavefornemmelse siger nej .
                  Har ikke lige et navn at smide på bordet , men det er jo det JH er ansat til .
                  hvis han ønske at komme videre efter os - så ja. Ruud har da gjort det glimrende efter vi lavede de korte kontrakt.

                  - og det kan godt være vi bliver en nødløsning for evt. nye spillere - omvendt så leder vi vel også med lys og lygte efter nogle nødløsninger - det er jo det vi er ude i lige pt. et eller andet der kan holde skuden oven vande.

                  Om Gil er løsningen.....tja

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    hvis han ønske at komme videre efter os - så ja. Ruud har da gjort det glimrende efter vi lavede de korte kontrakt.

                    - og det kan godt være vi bliver en nødløsning for evt. nye spillere - omvendt så leder vi vel også med lys og lygte efter nogle nødløsninger - det er jo det vi er ude i lige pt. et eller andet der kan holde skuden oven vande.

                    Om Gil er løsningen.....tja
                    Der er lige det med Ruud at han kender OB , og tror også han har lidt hjerte med i klubben .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      det er svært at pege på enkeltnavne der her og nu alene kan redde OB op af det søle vi havnet i, uanset om Gilberto signes, eller hvem der kommer ind må vi som fans indstille os på at det bliver en lang sej kamp for at undgå degradering og den ydmygelse der ligge i det, allerstørst vil ydmygelsen dog være hvis OB reddes p.gr.a. en tvangsdegradering af Hobro for deres tribunefaciliteter og mangel på varme i banen mm. alene det bør være "trussel" nok til pengemændene om at der bare skal flere penge til at forstærke stort ser alle kæder.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Om han er tyk og ude af form aner jeg ikke , var blot med tanke på Lado .

                        Du har ret i der kan være mange grunde til de ikke imponerende stats .

                        Hvis han ikke ville i sommers men gerne nu , er vi vel blot en nødløsning for han og i så fald , vil han så brænde for det ?

                        JH er med rette blevet kritiseret for næsten samtlige handler han har lavet , derfor skal denne ramme plet .han har især med sommerens elendige handler sat sig selv under pres .

                        Kan ikke sige om det vil blive godt eller skidt med Gil , siger bare min mavefornemmelse siger nej .
                        Har ikke lige et navn at smide på bordet , men det er jo det JH er ansat til .
                        Udløber Gilbertos kontrakt ikke først til nytår? Mon ikke kineserne ville forlange en del for at få ham ud af kontrakten.

                        Tror næppe han er fed og doven.

                        Så vidt jeg kan se har han spillet 26 af 30 kampe i denne sæson og startede, ifølge Transfermarkt, inde i den seneste kamp 2. november.

                        Jeg krydser fingre for vi får ham. Han har noget af den hurtighed og optimisme i sin spillestil vi mangler.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Udløber Gilbertos kontrakt ikke først til nytår? Mon ikke kineserne ville forlange en del for at få ham ud af kontrakten.

                          Tror næppe han er fed og doven.

                          Så vidt jeg kan se har han spillet 26 af 30 kampe i denne sæson og startede, ifølge Transfermarkt, inde i den seneste kamp 2. november.

                          Jeg krydser fingre for vi får ham. Han har noget af den hurtighed og optimisme i sin spillestil vi mangler.
                          Ok , at han trods alt får spilletid lyder betryggende , så må man formode at han har en ok form .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Syntes det er tankevækkende og yderst bekymrende at vi i næste vindue har ønsker om og bør handle til følgende pladser :

                            1) højre back . Fordi indkøbet fra i sommers var et flop på pladsen og nødløsningen skal videre til vinter .

                            2) angreb . Fordi der blev hentet en middelmådig angriber i 1. div som aldrig havde gjort sig særligt bemærket og havde et forholdsvis jævnt scoringssnit . Samt en spiller langt fra form som på ingen måde harimponeret , og som JH endda ventede på for netop at købe den helt rigtige .

                            3) central midt fordi Ari er rykket derud pga indkøbet til pladsen viste sig som det flop det var ventet både fordi han gennem den seneste tid i AGF havde vist meget nedadgående kurve , ikke ser ud til at kunne præstere i modgang og har en enddog meget tarvelig omgang med bold .
                            Det skal dog med at Ari ikke og aldrig har fungereret på midten , og derfor burde være rykket derud for længst og i stedet for en vb skulle man have handlet central midt .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Syntes det er tankevækkende og yderst bekymrende at vi i næste vindue har ønsker om og bør handle til følgende pladser :

                              1) højre back . Fordi indkøbet fra i sommers var et flop på pladsen og nødløsningen skal videre til vinter .

                              2) angreb . Fordi der blev hentet en middelmådig angriber i 1. div som aldrig havde gjort sig særligt bemærket og havde et forholdsvis jævnt scoringssnit . Samt en spiller langt fra form som på ingen måde harimponeret , og som JH endda ventede på for netop at købe den helt rigtige .

                              3) central midt fordi Ari er rykket derud pga indkøbet til pladsen viste sig som det flop det var ventet både fordi han gennem den seneste tid i AGF havde vist meget nedadgående kurve , ikke ser ud til at kunne præstere i modgang og har en enddog meget tarvelig omgang med bold .
                              Det skal dog med at Ari ikke og aldrig har fungereret på midten , og derfor burde være rykket derud for længst og i stedet for en vb skulle man have handlet central midt .
                              Højrebacken er fundet, temmelig sikkert, i ham Hallgrimur, selvom han ikke er egentlig back, men det ved vi jo ikke har nogen betydning i OB...

                              Håber meget på en angriber, samt en central midt, men at de to rigtige lige pludselig skulle dukke op, ja det sker ikke... Tror heller ikke der bliver handlet til begge pladser, men har da altid lov at håbe...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Ja han er fundet men det er jo igen for at rette op på sommerens fejlkøb til pladsen .
                                Imponerende at man allerede først kommende vindue er tvunget til at kigge efter nye spillere til de pladser man lige har handlet ind til . Ingen af de i sommer handlede spillere er/bør nærheden af at være i start 11 til de pladser de er handlet ind til Kryger spiller angriber af nød Lado bør ikke være i spil til en startplads .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X