Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
    Så er Utaka blevet set igen.. Denne gang er det min kammerat der vagt på Banegårdsceneret. Han er 110 % sikker på at han så Utaka i går morges (på banegården naturligvis).Tør man håbe på en kontrakt med ham. Jeg tror på det, også når man tager Ove P's morsomme kommentar om en ny angriber i det interview fra HSV kampen, i betragtning..
    Vildt nok. Ville ikke have noget imod at se ham an på en kort kontrakt. Vi sluttede ret skidt af med ham, og havde ikke forventet at jeg ville have ham tilbage, men sådan som angribersituationen er nu, så vil det bestemt være et skridt op, hvis vi kan få noget nær den "gamle" Utaka tilbage!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Er Utaka egentlig transferfri ?

      Da han forlod os sidst, ville jeg have forsvoret at jeg nogensinde ville ønske ham tilbage, men altså kan han holde sig skarp på indstillingen, sårhhh

      NB: Ham grækeren kunne jeg godt have set ved os (uden at kende ham).
      han har så 1 1/2 år tilbage af hans kinesiske kontrakt og jeg har før svoret at jeg ikke ville se ham i OB igen, men men men hvis han lige laver en "Agger" og siger at OB er den eneste klub for ham i Europa, ja så stiger min agtelse voldsomt for ham. Han skal bare i tilnærmelsesvis så god form som da han var bedst, så er han en klar gevinst for os.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Og sluttede det nu også så dårligt med Utaka. Så vidt jeg hukser scorede han 8 kasser, og efterlod os på en 3 eller 4 plads. Ham kunne vi snildt have brugt i foråret 2012, og vi kan også sagtens bruge ham i foråret 2015. Han kan vel næppe arbejde mindre end de to angribere vi har. Ham og Kryger sammen kunne være fedt. Men nu hedder tråden ønsker og muligheder, så den her lander nok mere i ønsker end i muligheder.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          han har så 1 1/2 år tilbage af hans kinesiske kontrakt og jeg har før svoret at jeg ikke ville se ham i OB igen, men men men hvis han lige laver en "Agger" og siger at OB er den eneste klub for ham i Europa, ja så stiger min agtelse voldsomt for ham. Han skal bare i tilnærmelsesvis så god form som da han var bedst, så er han en klar gevinst for os.
          det vil jo bare være en gang øregas.....agger tror man på, gerrad kan man tro på i den forbindelse - så stor tilknytning tror jeg ikke på utaka har til OB - behøver han heller ikke have for min skyld, hvis han vil levere en helhjertet professionel indsats så tager jeg mere end gerne imod det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Er Utaka egentlig transferfri ?

            Da han forlod os sidst, ville jeg have forsvoret at jeg nogensinde ville ønske ham tilbage, men altså kan han holde sig skarp på indstillingen, sårhhh

            NB: Ham grækeren kunne jeg godt have set ved os (uden at kende ham).
            http://www.allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=10013
            Artiklen er fra sommer 2013. Hvis det er korrekt ville det betyde at han har kontrakt til slutningen af 2015.
            Så skulle vi åbne vores punge.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              http://www.allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=10013
              Artiklen er fra sommer 2013. Hvis det er korrekt ville det betyde at han har kontrakt til slutningen af 2015.
              Så skulle vi åbne vores punge.
              Det bliver nok en lejeaftale hvis det bliver!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Det bliver nok en lejeaftale hvis det bliver!
                Det ville da også være fint

                Comment


                  Har Mwape Miti ikke en søn der snart er klar til debut for OB?

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Har Mwape Miti ikke en søn der snart er klar til debut for OB?

                    MvT
                    Det var sgu da dagens bedste forslag

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Har Mwape Miti ikke en søn der snart er klar til debut for OB?

                      MvT
                      Arne Miti?
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Arne Miti?
                        Tja, kanske der render en dansk-zambiansk knægt rundt i O'ense og omegn, vi ikke har hørt om. Men tror nu nok han hedder Mwarne.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          talmæsssigt er truppen stor, og måske for stor, og der er mange ønsker om en angriber mere, men hvad der reelt mulighed for vi "slipper af med" i dette vindue. DH, KL, EL, RF, Bodul, Schoop (som er evigt overbelastet i sine fibre) Kirkeskov?
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            talmæsssigt er truppen stor, og måske for stor, og der er mange ønsker om en angriber mere, men hvad der reelt mulighed for vi "slipper af med" i dette vindue. DH, KL, EL, RF, Bodul, Schoop (som er evigt overbelastet i sine fibre) Kirkeskov?
                            Når man betegner det som at slippe af med er det imo dødvægt/ubrugelige spillere vi snakker om og i den kategori hører KL , DH , EL , og RF ikke til . De skal kun sælges hvis der kommer et såkaldt bud man ikke kan sige nej til .

                            Dem vi gerne må slippe af med er :
                            Kryger , Schoop , Bodul , Ousager , Mikkelsen og Kirkeskov .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Når man betegner det som at slippe af med er det imo dødvægt/ubrugelige spillere vi snakker om og i den kategori hører KL , DH , EL , og RF ikke til . De skal kun sælges hvis der kommer et såkaldt bud man ikke kan sige nej til .

                              Dem vi gerne må slippe af med er :
                              Kryger , Schoop , Bodul , Ousager , Mikkelsen og Kirkeskov .
                              det er derfor jeg bruger "" 👍
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Når man betegner det som at slippe af med er det imo dødvægt/ubrugelige spillere vi snakker om og i den kategori hører KL , DH , EL , og RF ikke til . De skal kun sælges hvis der kommer et såkaldt bud man ikke kan sige nej til .

                                Dem vi gerne må slippe af med er :
                                Kryger , Schoop , Bodul , Ousager , Mikkelsen og Kirkeskov .
                                Kryger er vel pt 2. valg som angriber, så det ville ikke give mening at sende ham afsted.

                                Comment

                                Working...
                                X