Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er jo sådan nogle handler vi burde have gang i!!

    http://www.bold.dk/nyt/esbjerg-taet-...logna-svensker

    Comment


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aerke-spillere
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Beckmann, Ilsø, Macena og Søren Christensen ville alle være forstærkninger. Især Ilsø ville pynte.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Ilsø er et problem barn, som ikke har spillet bold i et œ år, og kun deltaget i 10 kampe i hele 2014, samt han kommer til at figurere i den dyre ende af lønningslisten...

          Det ville godt nok være noget af det grimmere pynt, hvis det skulle være...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Så er det officielt udelukket med Macena

            http://www.bold.dk/nyt/macena-paa-plads-i-thailand

            Comment


              Ilsø sandsynligvis havde nogle problemer med indsats og motivation i Bochum. Derfor har de smidt ham ud, klubben er virkelig gal på ham. Og i Kina er det nok ikke gået godt med ham, han har været ude efter 3 måneder. Han betragtes som en vanskelig karakter ... ikke rigtig godt for holdet.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ilsø sandsynligvis havde nogle problemer med indsats og motivation i Bochum. Derfor har de smidt ham ud, klubben er virkelig gal på ham. Og i Kina er det nok ikke gået godt med ham, han har været ude efter 3 måneder. Han betragtes som en vanskelig karakter ... ikke rigtig godt for holdet.
                Nu kender jeg ikke indgående til hvordan han og klubberne harmonerer. Men husker ham som en dygtig spiller i både SønderjyskE og FCM, og det kan godt ligne han måske har haft sværere ved at tilpasse sig i udlandet end herhjemme.
                Jeg er dog ikke interesseret i ham. Et helt år nærmest uden fodbold og flere skuffende sæsoner i udlandet gør det svært for mig at tro på han genfinder sit gamle niveau.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Nu kender jeg ikke indgående til hvordan han og klubberne harmonerer. Men husker ham som en dygtig spiller i både SønderjyskE og FCM, og det kan godt ligne han måske har haft sværere ved at tilpasse sig i udlandet end herhjemme.
                  Jeg er dog ikke interesseret i ham. Et helt år nærmest uden fodbold og flere skuffende sæsoner i udlandet gør det svært for mig at tro på han genfinder sit gamle niveau.
                  jeg trykker lige på enig-knappen, vi har i de seneste år brugt meget tid på at få spillere i den fornødne brugbare form og der vil næppe være tid til at bringe Illsø dertil. Han er vel heller ikke en type spiller som er Oves kop the, han forekommer mig at være en Schoop-type der ikke interesserer sig specielt meget for defensive pligter i sit spil. Det er næppe noget for "OveKent"
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Ville gerne lade Ilsø træne med.

                    Han skal ikke have en kontrakt ubeset, men altså han er ikke SÅ gammel og når han har leveret varen i Sønderjyske, så er han ikke helt forvirret i hovedet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Ville gerne lade Ilsø træne med.

                      Han skal ikke have en kontrakt ubeset, men altså han er ikke SÅ gammel og når han har leveret varen i Sønderjyske, så er han ikke helt forvirret i hovedet
                      om Ilsø passer ind i Oves spillestil er jo et spørgsmål - men en ilsø i form vil da være en forstærkning - men det hele afhænger lidt af netop formen lige nu, og der tvivler jeg på det er i hans retning vi skal kigge.....Dusan virkede også som en glimrende spiller - de få minutter vi fik lov at se ham. Men det er jo en nu-og-her forstærkning vi leder efter (andet kan jeg ikke forstille mig)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        om Ilsø passer ind i Oves spillestil er jo et spørgsmål - men en ilsø i form vil da være en forstærkning - men det hele afhænger lidt af netop formen lige nu, og der tvivler jeg på det er i hans retning vi skal kigge.....Dusan virkede også som en glimrende spiller - de få minutter vi fik lov at se ham. Men det er jo en nu-og-her forstærkning vi leder efter (andet kan jeg ikke forstille mig)
                        Enig. Vi skal bruge en der kommer i en fornuftig form der kan være med i opstarten så de er 100% ca 1/3

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Nu kender jeg ikke indgående til hvordan han og klubberne harmonerer. Men husker ham som en dygtig spiller i både SønderjyskE og FCM, og det kan godt ligne han måske har haft sværere ved at tilpasse sig i udlandet end herhjemme.
                          Jeg er dog ikke interesseret i ham. Et helt år nærmest uden fodbold og flere skuffende sæsoner i udlandet gør det svært for mig at tro på han genfinder sit gamle niveau.
                          Jeg ved om hans tid på VfL Bochum, at han har skuffet på nogen måde. Efter at han travede i en ligakamp kun demonstrativ langsomt på pladsen, sagde han til clubbens ansvarlige, at han med målene for foreningen ikke længere identificere (Bochum var i kampen mod nedrykning!), og han derfor ville ophæve kontrakten. Clubben siger, at det er blevet så godt som afpresset. Lidt senere klubben har fundet ud at Ilsö allerede havde indgået en aftale med det kinesiske hold. Foreningen stod uden transferpenge og kunne ikke længere være aktiv på transfermarkt også. For en lidt club som VfL Bochum var det vanskelig. Hans træner Peter Neururer (en meget anstændig, ærlig og direkte type, som er kendt for åbent at sige, hvad han mener) kalder ham en "forræder".

                          Han synes ikke at være den fyr, der har indstillingen, du har brug for hvis klubben skal kæmpe.

                          http://www.reviersport.de/262366---v...ufgeloest.html

                          http://www.bild.de/sport/fussball/vf...8470.bild.html
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Fra samme artikel, bare på dansk...

                            http://www.fyens.dk/sport/Tysk-traen...rtikel/2466654

                            Det var meget klar tale ja... Husker så ikke om det var i den klub han også fik bøde for bytur, var i slagsmål til træning, og hvad den nu ellers stod på i tiden i Tyskland, for så kan man da sagtens forstå Neururer...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Vi vil gerne handle
                              http://www.bold.dk/nyt/ob-parat-til-at-handle-i-januar

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det lyder som om, der er noget i gang. Thomas Dalgaard eller lign. angriber kunne være et godt bud, men måske bliver der kigget på den lidt længere bane.

                                Comment

                                Working...
                                X