Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det lyder som om, der er noget i gang. Thomas Dalgaard eller lign. angriber kunne være et godt bud, men måske bliver der kigget på den lidt længere bane.
    Det kan der ikke længere være tvivl om. Der skal handles.
    Har på fornemmelsen at , hvor meget anhænger af hvad vi kan sælge/udleje/kontraktophæve

    det jeg glæder mig mest over er at han melder ud at man er klar til anden end leje

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det kan der ikke længere være tvivl om. Der skal handles.
      Har på fornemmelsen at , hvor meget anhænger af hvad vi kan sælge/udleje/kontraktophæve

      det jeg glæder mig mest over er at han melder ud at man er klar til anden end leje
      måske et ordkløveri, men "handle" kan vel også betyde at der skal handles et lejemål på plads, ikke at jeg håber på det, meget hellere mere langsigtede løsninger tak

      edit: så fik jeg læst artiklen efter kommentaren og jeg må så også glæde mig over at Kent høres ad inden der laves lange aftaler
      Last edited by manner; 04-01-2015, 09:45.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        måske et ordkløveri, men "handle" kan vel også betyde at der skal handles et lejemål på plads, ikke at jeg håber på det, meget hellere mere langsigtede løsninger tak

        edit: så fik jeg læst artiklen efter kommentaren og jeg må så også glæde mig over at Kent høres ad inden der laves lange aftaler

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Det lyder som om, der er noget i gang. Thomas Dalgaard eller lign. angriber kunne være et godt bud, men måske bliver der kigget på den lidt længere bane.
          Har kun læst artiklen på bold.dk. Men der er da ikke noget i den, der lugter af store planer? For mig lyder det mere som det sædvanlige blah blah blah. Vi er klar til blah blah blah truppen er sluttet godt af, Hallgrimur osv. blah blah bla.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
            Har kun læst artiklen på bold.dk. Men der er da ikke noget i den, der lugter af store planer? For mig lyder det mere som det sædvanlige blah blah blah. Vi er klar til blah blah blah truppen er sluttet godt af, Hallgrimur osv. blah blah bla.
            Jo, jo; det er bare sportschef-pligt-blah-blah. Men: hvis man var tilfredse med truppen, så var det nemt at melde det ud. Eller intet sige. Det her lyder som om, der rent faktisk kunne ske noget - især hvis man er fodboldhungrende og vinterpausen er laaaang endnu:-)

            Comment


              Hvad med Rasmus Elm. Han er tilsyneladende færdig i Moskva?

              Comment


                Udover at han åbenbart har en eller anden lidelse (ryggen?) så jeg ham da vældigt gerne i OB. Om han så kunne være interesseret er nok en anden sag :-)

                Comment


                  Well, vi kan krydse Johan Dahlin af listen. Nu har FCM to gode målmænd, og vi har en ½...

                  http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20110853.ab
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Well, vi kan krydse Johan Dahlin af listen. Nu har FCM to gode målmænd, og vi har en ½...

                    http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20110853.ab
                    jeg er allerede nu ved at være træt af dette transfervindue, skal vi igen sidde og vente på krummerne fra de riges bord, som de taber ud over kanten.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg er allerede nu ved at være træt af dette transfervindue, skal vi igen sidde og vente på krummerne fra de riges bord, som de taber ud over kanten.
                      Ja det er ikke sjovt. Bare tænk for ganske få år siden var det omvendt
                      Tingene vender hurtigt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Well, vi kan krydse Johan Dahlin af listen. Nu har FCM to gode målmænd, og vi har en ½...

                        http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20110853.ab
                        de har vel ret beset også 2 1/2

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          de har vel ret beset også 2 1/2
                          Jeg ville nu under ingen omstændigheder bytte Toppel for Heinze og faktisk heller ikke Haugaard . Heinze er ikke nær god nok og Haugaard er vel kun på niveau med Toppel . Skal Toppel afløses må det gerne være til det bedre .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg ville nu under ingen omstændigheder bytte Toppel for Heinze og faktisk heller ikke Haugaard . Heinze er ikke nær god nok og Haugaard er vel kun på niveau med Toppel . Skal Toppel afløses må det gerne være til det bedre .
                            Enig. Synes hverken Haugaard eller Heinze holder et specielt højt niveau. Hvis Dahlin kan holde sig skadesfri, ser det ud til at være en yderligere forstærkning af FCM. Og så ovenikøbet på den position hvor de måske er svagest. Har du penge, så kan du få..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Well, vi kan krydse Johan Dahlin af listen. Nu har FCM to gode målmænd, og vi har en ½...

                              http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20110853.ab
                              Bekræftet her. 3,5 år

                              http://www.bold.dk/nyt/fcm-bekraefter-dahlin-tilgang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jeg ville nu under ingen omstændigheder bytte Toppel for Heinze og faktisk heller ikke Haugaard . Heinze er ikke nær god nok og Haugaard er vel kun på niveau med Toppel . Skal Toppel afløses må det gerne være til det bedre .
                                Tja tjo. Ser nu Heintze som niveau med Toppel og Haugaard med glimrende vidreudviklings potentiale...
                                derfor skrev jeg 2 1/2 til FCM og 0,5 til OB

                                vi er så langt bagud på det område at der bare SKAL ske noget på pladsen

                                Comment

                                Working...
                                X