Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB's og resten af klubbernes transferplaner

    http://www.bt.dk/superligaen/transfe...indkoebslister

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      jeg er allerede nu ved at være træt af dette transfervindue, skal vi igen sidde og vente på krummerne fra de riges bord, som de taber ud over kanten.
      De krummer har hunden under bordet snappet, men hvad der måtte være ud over det, hundehår og savl feks., jamen det er så vores...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        De krummer har hunden under bordet snappet, men hvad der måtte være ud over det, hundehår og savl feks., jamen det er så vores...
        Tja. Esbjerg bliver sgu ved at lave gode handler. Og de har da ikke mere økonomi end vi har.
        Men hvem fanden gider at bo i Esbjerg?
        de får samlet de krummer meget godt op

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg er allerede nu ved at være træt af dette transfervindue, skal vi igen sidde og vente på krummerne fra de riges bord, som de taber ud over kanten.
          Det handler vel også om at have den rette mand til at foretage de indkøb , her er vi heller ikke godt rustet . Se blot på sommerens indkøb , de kunne reelt set godt undværes alle sammen .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            http://mobil.bold.dk/#/nyt/agent-dan...est-hollaender
            Kunne sagtens være os der er interesseret her. I sommers havde vi jo også en stor angriber til prøvetræning, og da vi samtidig har tilkendegivet vi ikke er blege for at indgå lejeaftaler og mangler angribere, virker han som et oplagt emne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det handler vel også om at have den rette mand til at foretage de indkøb , her er vi heller ikke godt rustet . Se blot på sommerens indkøb , de kunne reelt set godt undværes alle sammen .
              Ja bortset fra Lasse Nielsen, så er jeg enig. Den eneste jeg stadig har lidt fidus til er Lukas, som godt kunne blive en profil med lidt mere spilletid. Men ja, jeg ville ligeså gerne have set nogle af vores unge spillere få chancen, når det vi henter alligevel er spillere fra 1. division. Vores profiler på ungdomsholdende, bør kunne gøre det næsten ligeså godt som 1. divisionsspillere. Jeg kender da flere gode ungdomsspillere, som i en alder af 17-18 år har fået chancen på diverse divisionshold. Giv nu vores allerstørste profiler i ungdomsrækkerne chancen for at vise, hvad de kan, fremfor at de ikke får chancen fordi en spiller som Thomas Mikkelsen skal sidde på bænken.

              Comment


                Nogen der tror at det kan komme på tale at hente en målmand i FCM? De render jo rundt med 5 keepere lige pt.
                Siger ikke at det er et ønske fra min side men 5 målmænd er vel 2 for meget...
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                  Nogen der tror at det kan komme på tale at hente en målmand i FCM? De render jo rundt med 5 keepere lige pt.
                  Siger ikke at det er et ønske fra min side men 5 målmænd er vel 2 for meget...
                  Tja, jeg kender ikke noget til andre end deres 1. målmand, men går ud fra at det er unge talentfulde målmænd fra deres akademi. Hvis det er tilfældet, ser jeg ligeså gerne at vi afprøver vores egen Radza, frem for at gå ud og hente en talentfuld målmand andetsteds fra.

                  Comment


                    http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...ler-paa-udsalg

                    Bisgaard anser OB, som værende mulig fremtidig arbejdsgiver for Mikkel Thygesen. Det er ingen hemmelighed at vi var interesseret i ham, da han skiftede til BIF.
                    Dengang så jeg ham gerne i OB, men jeg er lidt mere usikker nu. Han er en felt til felt spiller, der løber meget og har et godt spark, men det er ikke meget man har set til ham efter han kom tilbage fra en lang skadespause.
                    Umiddelbart bliver det et nej fra mig, da jeg ikke vil foretrække ham frem for hverken Azer eller Spellman, og jeg kan ikke se ham på kanten, da jeg ønsker en mere udfordrende spiller ala Falk og Emil. Måske som offensiv midt / hængende angriber kunne han bruges.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Well, vi kan krydse Johan Dahlin af listen. Nu har FCM to gode målmænd, og vi har en ½...

                      http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20110853.ab
                      Hvem af de 3 udover Dahlin regner du som god? Jeg synes klart, at Haugaard er det svageste led på FCM's hold. Han er ret ustabil og har en del svipsere på sin kappe. Er ikke sikker på jeg ville foretrække ham over Toppel..

                      Comment


                        Vi har kun lukket 5 mål mere ind end FCM, så hvis man nu kigger på den defensiv vi har fået efter OP er kommet til, så vil jeg ikke kalde FCM's keeper for meget bedre end vores.

                        Kan godt forstå de hentede Dahlin ind, ville jeg nok også have gjort hvis jeg havde siddet i ledelsen hos FCM.

                        Bare en skam det ikke var os der var over ham først.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Vi har kun lukket 5 mål mere ind end FCM, så hvis man nu kigger på den defensiv vi har fået efter OP er kommet til, så vil jeg ikke kalde FCM's keeper for meget bedre end vores.

                          Kan godt forstå de hentede Dahlin ind, ville jeg nok også have gjort hvis jeg havde siddet i ledelsen hos FCM.

                          Bare en skam det ikke var os der var over ham først.
                          først eller sidst...WHO cares? FCM har klart føretrøjen på i fht. OB. FCM kan som minimum tilbyde euro-kampe og som sådan ville valget næppe være svært for Johann Dahlin under nogen omstændigheder.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Jeg tror ikke vi skal forvente ny målmand før til sommer, vi har jo stadig kontrakt med Ousager et halvt år endnu, så jeg tror ikke ledelsen vil/kan bruge penge på den post selvom det trænger. Jeg mener også at de målmænd som findes i truppen godt kan spille en 7-10 plads hjem. Jeg tror kun evt. skader vil ændre dette.
                            Last edited by Faurskov; 05-01-2015, 20:17.

                            Comment


                              Så kan disse 2 nok streges
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...t-med-hb-koege
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/skandinav...-plads-i-molde

                              ikke fordi det var ønsker fra min side men de har være nævnt i tråden som muligheder

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Jeg tror ikke vi skal forvente ny målmand før til sommer, vi har jo stadig kontrakt med Ousager et halvt år endnu, så jeg tror ikke ledelsen vil/kan bruge penge på den post selvom det trænger. Jeg mener også at de målmænd som findes i truppen godt kan spille en 7-10 plads hjem.
                                det har du givetvis ret i, men nogen gange drejer det sig også om at opsøge "heldet" og forfølge de muligheder der er. Rettidig omhu kaldes det også, men under alle omstændigheder skal pengene være til stede.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X