Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ham blev det så ikke

    http://www.bt.dk/fodbold/agf-forstae...rligatopscorer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      nej....men det er vel ikke den store ulykke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Sikke et held
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Kom nu med Gilberto!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nej....men det er vel ikke den store ulykke
            Nej bestemt. Men man vil vel stadig hellere have ham i truppen end Thomas Mikkelsen pt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej bestemt. Men man vil vel stadig hellere have ham i truppen end Thomas Mikkelsen pt.
              Enig . Men vores kompetente sportschef har jo udstyret Mikkelsen med en 4 årig kontrakt , så ham slipper vi ikke af med foreløbig . Desuden er der den til højre back indkøbte Lasse Kryger som vi ikke kan bruge andre steder end i angrebet selvom han ved Gud ikke er meget værd der .
              Vi kan håbe Lado viser sig at blive os en god angriber , og han kan suppleres med et indkøb til vinter , så er 1 af sommerens 4 indkøb da i det mindste brugbare .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Enig . Men vores kompetente sportschef har jo udstyret Mikkelsen med en 4 årig kontrakt , så ham slipper vi ikke af med foreløbig . Desuden er der den til højre back indkøbte Lasse Kryger som vi ikke kan bruge andre steder end i angrebet selvom han ved Gud ikke er meget værd der .
                Vi kan håbe Lado viser sig at blive os en god angriber , og han kan suppleres med et indkøb til vinter , så er 1 af sommerens 4 indkøb da i det mindste brugbare .
                Overall enig Magge. LK er nu stadigvæk den der har gjort det bedst på en "forkert" plads efter Lasse Nielsen af alle dem der kom i sommers. ikke at det siger meget dog. Men ikke godt at det ser ud til at JH har lavet en N'Koum vedrørende TM

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nej bestemt. Men man vil vel stadig hellere have ham i truppen end Thomas Mikkelsen pt.
                  Ikke enig. Nordstrand er langt bedre på et boldbesiddende og teknisk mandskab. Sådan som vi spiller nu, skal vi bruge spillere der enten kan tage slagsmål i boksen og lægge bolden af (som TM og Lado), eller kan løbe hurtigt i dybden på kontraer (som... ingen).

                  Nordstrand er ikke nogen af de to slags spillere.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Overall enig Magge. LK er nu stadigvæk den der har gjort det bedst på en "forkert" plads efter Lasse Nielsen af alle dem der kom i sommers. ikke at det siger meget dog. Men ikke godt at det ser ud til at JH har lavet en N'Koum vedrørende TM
                    LK er med afstand den der gør det bedst "på en forkert plads". Jeg synes snart ikke der kan koges mere suppe på det LK-hb projekt som er rettet til "det rigtige" hvor LK kan bruge den erfaring han trods alt har fra SL.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...italiensk-klub

                      det bliver sikkert heller ikke Zohore

                      og heller ikke ham her

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...egende-til-usa
                      Last edited by manner; 15-12-2014, 05:05.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        LK er med afstand den der gør det bedst "på en forkert plads". Jeg synes snart ikke der kan koges mere suppe på det LK-hb projekt som er rettet til "det rigtige" hvor LK kan bruge den erfaring han trods alt har fra SL.
                        Vi er helt enig om at LK er bedst på den plads , og ser vi bort fra hb procjektet så er det stadig imo et indkøb der skriger på manglende ambitioner , fejlslagen scouting og i modstrid med klubbens målsætning . SL erfaring eller ej så er LK bare ikke god nok .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Fedt det ikke bliver Zohore .

                          Havde JH hentet Gerrard havde han gået fra pest, til prins :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Hobro pønser på playersponsorater til at forstærke start 11´eren i vinterens vindue...

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...yersponsorater
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Hvis han/de var i tankerne, blev det så heller ikke dem her, den ene har vist været ønsket herinde...

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...solgt-til-kina

                              Der bliver godt nok fisket spillere til de fjerne egne lige for tiden, yngre og yngre, men det er sgu nok svært at sige nej til alle de gyssere...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Et par tanker.

                                Jeg er enig med nok de fleste i, at en angriber (igen) må stå øverst på ønskelisten. Gilberto Macena er i mine øjne et meget interessant emne her. Det er klart, at der er usikkerhed omkring hvilket niveau og form han har i dag, men i vores situation har jeg svært ved at se os komme i nærheden af nogen som der ikke vil være store spørgsmål ud for.

                                En anden jeg har overvejet er vores game ven Matti Lund Nielsen. Var det ikke på tide han kom hjem? Jeg ved ikke meget om hvordan det går ham i det italienske, men nogle kampe har han da trods alt fået. Han udviklede sig til en ganske habil superliga-spiller i FCN og kan vel godt have udviklet sig yderligere selvom han ikke har spillet meget Serie A. Han har noget af det vi mangler på midtbanen: både evner i pasningsspillet og er relativt målfarlig.
                                Kunne være interessant at se ham som konkurrent til f.eks. Spelmann. Ville gerne se hvordan et samarbejde mellem ham og Azer kunne udvikle sig.

                                På kanterne er vi også tynde. Vi har som jeg ser det ikke for alvor noget brugbart udover Falk og Emil. Egentlig har Desler vist nogle lovende takter, men jeg ser ham ikke som kantspiller - og Lucas Jensen virker desværre til at have ret langt igen. Højre back er der også spørgsmål ved.

                                FCV har Rasmus Festersen (kant og angreb) og Oliver Lund (højre back) som jeg godt kan lide. Men de er nok så godt som umulige at hente før tidligst til sommer hvis FCV rykker ned og vi bliver oppe. Har svært ved at se dem sælge nøglespillere til os som det ser ud nu. Især Festersen er nok ikke blevet billigere efter alle de mål han har scoret i efteråret.

                                Jonas Kamper har også været nævnt herinde. Det ville ikke just være langsigtet at hente ham, men jeg er bestemt ikke afvisende. Han har overrasket mig lidt og gjort det meget solidt i Randers - ville give os noget meget tiltrængt konkurrence. Især hvis Falk eller Emil sælges har vi for forstærkninger til kanterne.
                                Last edited by Agbre; 15-12-2014, 15:21.

                                Comment

                                Working...
                                X