Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Vadim Demidov fra Brann må kunne lokkes til Odense.
    hans favorit position er i flg. transfermarkt centerback og alternativt def. midt. Centerforsvaret ser jeg som udmærket med LN og DH, men som def. midt må han naturligvis kunne bruges, hvis vi ikke bare skal gå målrettet efter en uddannet def. midt.

    http://www.transfermarkt.co.uk/vadim.../spieler/37247
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      glemte lige at skrive at der er Gilberto Macena

      Måske er hans gamle sports chef ude efter ham igen??

      http://www.bt.dk/superligaen/tidlige...llerede-i-gang


      Edit: glemte lige at skrive at det er Gilberto Macena
      Last edited by Holmjr; 28-11-2014, 14:41.
      Ingen over klubben

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Holmjr Se indlæg
        Måske er hans gamle sports chef ude efter ham igen??

        http://www.bt.dk/superligaen/tidlige...llerede-i-gang


        Edit: glemte lige at skrive at det er Gilberto Macena
        Mon ikke den ligger lige til højrebenet for AaB, der både kan tilbyde Europa Cup og Kent Nielsen, hvis ellers han forlænger sin kontrakt i det nordjyske.

        Men for pokker hvor må Gilberto gerne komme til OB.

        Comment


          du har jo nok ret måske også bare et ønske ;-)
          Ingen over klubben

          Comment


            Jeg synes der er meget meget stor tiltro til Gilberto.

            Jeg frygter lidt at han ikke er i samme niveau som sidst.

            Lidt ligesom Fall, ikke har samme scorings snit som han havde sidst.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Jeg synes der er meget meget stor tiltro til Gilberto.

              Jeg frygter lidt at han ikke er i samme niveau som sidst.

              Lidt ligesom Fall, ikke har samme scorings snit som han havde sidst.
              Djiby har haft en del skader. Mon ikke det har hæmmet ham en del.

              Gilberto ser ud til at have spillet rimelig fast. Han er 30 år, så han burde have flere gode år foran sig.
              Last edited by OB er Gud; 28-11-2014, 15:26.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Jeg synes der er meget meget stor tiltro til Gilberto.

                Jeg frygter lidt at han ikke er i samme niveau som sidst.

                Lidt ligesom Fall, ikke har samme scorings snit som han havde sidst.
                Den risiko er der altid. Det viser mange af vores seneste indkøb (det har ikke været godt). Hvis vi - med vores nuværende budget - kan hente en spiller, der som Macena har vist, at han kan gøre en forskel og være en decideret profil i suppen bør vi i mine øjne slå til. Han er pt. 30 år så helt over sidst andelvelsesdato er han ikke - bør stadig have bare lidt fart i fødderne. Og det har vi brug for oppe foran.

                Comment


                  Når man henter folk hjem fra udlandet, er der altid en risiko, det er der også med Macena, men efter min bedste overbevisning, så skal JH gå så langt som overhovedet muligt for at få fat i ham.

                  Kan godt være Macena ikke har topscorer potentiale længere, men hans teknik og speed kan ikke være helt væk, han er ikke kun målscorer, han laver også assists og var generelt så god, så den chance skal tages.

                  Comment


                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...superliga-klub. ?

                    Comment


                      Kommer Nordstrand til at være fast starter, tror jeg godt han kan komme op på et fint niveau igen, han er yderst fodboldintelligent, måske han skal have en plads lidt tilbage som "playmaker".

                      Min mavefornemmelse siger dog et lille - nej, tak.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Kommer Nordstrand til at være fast starter, tror jeg godt han kan komme op på et fint niveau igen, han er yderst fodboldintelligent, måske han skal have en plads lidt tilbage som "playmaker".

                        Min mavefornemmelse siger dog et lille - nej, tak.

                        Jeg napper et stort nej tak. Så hellere tage chancen med GM

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg napper et stort nej tak. Så hellere tage chancen med GM
                          Var jeg sportsdirektør (det skal vi nok være glade for ikke er tilfældet), så stod GM langt foran køen i forhold til Nordstrand, Zohore og Oremo.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Holmjr Se indlæg
                            Måske er hans gamle sports chef ude efter ham igen??

                            http://www.bt.dk/superligaen/tidlige...llerede-i-gang


                            Edit: glemte lige at skrive at det er Gilberto Macena
                            3 klubber hmmmm

                            det må være 3 ud af disse 4: Aab,OB,FCM og FCV hvis jeg skulle gætte lidt

                            Comment


                              http://mobil.bold.dk/#/nyt/aab-siger...en-frederiksen

                              Kunne vel også være en mulighed?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                3 klubber hmmmm

                                det må være 3 ud af disse 4: Aab,OB,FCM og FCV hvis jeg skulle gætte lidt
                                Tror jeg har de to. Os på grund af JH linket og FCN fordi Uffe B. snart skal skydes afsted og Nordstrand stopper. Den sideste, njarh, øh bøh...frygter lidt det er "nyrige" FCM.

                                Comment

                                Working...
                                X